-
Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.
-
Tartalmak
10 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
Laszlog. a fórumon
- Születésnap 10/08/1971
Profil megtekintések
2123 profilmegtekintés
Laszlog. eredményei
Tudományos tag (4/13)
-
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy hogyan tudnám beállítani, hogy egyszerre menjen a kép és a hang? Most máshogy tátognak a szereplők mint ahogy a hang jön, pedig Magyar adást nézek, nem szinkronizáltat... A hang késik. Android TV, Hisense 75" okos TV+Sony HT-F9000 Atmos hangrendszer. Köszönöm!
-
Sajnos, mikor előfizettem rá...elfelejtették közölni, hogy nem minden telefonnal működik (még azzal sem amit a mobil előfizetéshez kaptam), szerencse hogy legalább egy készüléken tudom használni a TVGO-t, és a laptopon...Szerintem kevesen vannak, akik kidobják a jelenlegi készülékeiket, és csak a TVGO miatt vesznek újat.A távirányító funkció az összerendelés után működik, de miután kikapcsoltam a TV-t már nem...ha használni akarom, akkor újra be kell mennem az összerendelésbe, beírnom az adatokat, és akkor működik, de ez így nagyon macerás. Egyébként meg vagyok elégedve a Telekom szolgáltatással, mert legalább a TV-t lehet nézni náluk, még a térerő lehetne a mobilon jobb, mert nálunk jelenleg "E" betű van a térerőnél, és a háromszög feléig világos...Így, ha szeretnék telefonálni, és nem szeretném bosszantani magam, hogy a másik fél egyszer csak eltűnik, vagy nem hall engem, akkor egy másik társaság mobiljáról kell telefonálnom...Volt olyan is, hogy panaszkodott utólag több ismerősöm is, hogy egész nap nem ért el...közben egész nap itthon voltam, és nálam volt a telefon, bekapcsolva, és nem lenémítva... Úgy látszik így jártam...lehetne rosszabb is...pl. gyerek koromban nem is létezett mobiltelefon, és a faluban vezetékes is csak 2-3db. volt, plusz a postán...a TV-ben csak Magyar 1, és később Magyar 2. volt fogható, és itt az Osztrák határnál az ORF 1. Hétfőnként meg nem is volt adás...ahhoz képest hatalmas a fejlődés! Csak egyet nem értek...ha többen is panaszkodnak dolgokra ( pl. nálam ma délelőtt ,egy órán belül 5x állt le a TVGO, és minden alkalommal küldtem visszajelzést), miért nem javítanak kicsit a szolgáltatáson? Nem tudnak? Vagy nem akarnak? Egy éve vagyok előfizetőjük, és az óta semmi sem változott...sajnos egyenlőre nem mehetek más szolgáltatóhoz, mert jelenleg a faluban nincs más, a néhány szolgáltató közül, még így is a legjobb, a Telekom...kivéve a TVGO-t...a mobil TV-zést. Azért ha valakinek van ötlete, hogyan használhatnám rendesen, és minél jobban előfizetésem, kérem hogy írja le nekem...Köszönöm!
- 2 válasz
-
- tvgo
- mobiltelefonok
-
(és még 1 )
Címkék:
-
Több kérdésem is lenne...ezeket feltettem a 1414-en is, de a hölgy a fizetős szervízhez irányított volna...ezt nem kértem, így hátha itt kapok választ... 1. Miért nem működik a TVGO minden telefonomon, tabletemen? Konkrétan 5-ből egy, ami "megfelelő" Az összes készülékemet hivatalos boltban vettem...az egyik pl. teljesen Telekomos...mégis hiba üzenetet ír ki, mikor szereném a TVGO-t nézni rajta, ezt előfizetéshez adták, mégis "feltörtnek" írja a rendszer! Mit tegyek, hogy ne tekintse a saját telefonjukat feltörtnek? Esetleg van-e valami program hozzá? Az érdekesség az, hogy pont amelyik telefonom, az Aliexpressen vettem, azon működik a TVGO.... A *****-nél, az ő mobil TV-jüket mindegyik készülékemen tudtam nézni... 2. Eddig lehetett MIrascreennel tükrözni a telefonról az adást a TV-re...már nem lehet, a legutóbbi frissítés óta! Két TV-nk van, az egyiket hetente 1x-2x nézzük, ezért nem akartam külön havi 870,-ot fizetni, mert a Telekomnál csak egy TV-t lehet nézni, egy előfizetéssel... 3. Ha a telefonom, a műsorújság appal, összerendelem a TV-vel, hogy távirányítóként működjön, miért csak az első kikapcsolásig működik? Utána azt írja ki, hogy külön wifi hálózaton vannak...pedig nálunk csak egy wifi van...egy router...Mit kell beállítani, hogy mindig használható legyen a telefon távirányítóként, és ne kelljen minden alkalommal összerendelni? Előre is köszönöm a segítséget...sajnos az elmúlt egy évben, mióta Telekomos előfizető vagyok, senki sem segített ezekben a kérdésekben...
- 2 válasz
-
- tvgo
- mobiltelefonok
-
(és még 1 )
Címkék:
-
Laszlog. elkezdte követni IP kamera csatlakoztatás , TVGO Működése és Otthoni WIFI kamera kezelése tavolról -t
-
Van egy wifi IP kamerám, amit ha rá csatlakozom a telefonommal a saját wifimre, itthon használhatok. Arra keresek megoldást, hogyan tudnám kezelni távolról, tehát nem csak a saját wifimről... Android alapon, a Tinycam teljes verzióját használom, ami tökéletesen kezeli a kameráim, de mit kell esetleg beállítani, hogy a telefonomról akkor is tudjam kezelni, mikor csak simán adatkapcsolattal csatlakozom a nethez? Van-e esetleg olyan androidos program, amivel távolról beléphetek az itthoni WIFI rendszerembe, és kezelhetem azt... Olyanra gondolok, mint amikor távolról lehet valakinek a gépét irányítani... Ha valaki úgy gondolja tud segíteni, szívesen lefényképezem a kamera menüjét, és elküldöm. Előre is köszönöm!
-
Szia! Készítettem képeket, azokkal a beállításokkal amelykkel ha van kábel, akkor kezelhető, illetve lefényképeztem a router adatokat is...
- 7 válasz
-
- zte router
- ip kamera wifi
-
(és még 2 )
Címkék:
-
Szia! Csak a Tinycammal működik, de csak ha telefonkábellel is csatlakoztatva van a routerhez...leírom neked milyen hiba üzenetet kapok: Pingelés után: recvfrom failed: ECONNRESET ( Connection reset by peer) A másik pedig: To access camera remotely, forvard both web and RTSP ports on your router. Egyébként ez a program is úgy ismeri fel, hogy ONVIF, Profile S Protokollra RTSP over TCP (MPEG) H264/H265 ír magától, de a többivel sem működik... Beírtam a kamera IP címét: 192.168.1.8 amit a router adott, de ezzel nem lehet megnyitni a kamera saját menüjét... Nem tudom, hogy a routeren hogy az RTSP portot megnyitni? Ha ráérsz légyszíves segíts, érzem hogy már közel járok a megoldáshoz! Szép napot/délutánt neked! Laci
- 7 válasz
-
- zte router
- ip kamera wifi
-
(és még 2 )
Címkék:
-
Szia! Köszönöm válaszod, sajnos nincs hozzá semmi, illetve Kínaiul van, mert a Vaterán vettem...A telepítő lemezről sikerült már egyszer letölteni a hozzá való programot angol nyelven, de egy csomó adatot kér, amit meg kell adni, és fogalmam sincs hogyan tudom megnézni...Most majd újra telepítem a programot, és lefényképezem neked, mit kér...Előre is köszönöm! Nekem egyenlőre elég lenne, ha itthon, a WIFI-n keresztül tudnám kezelni. Sajnos WPS ezen nincs...Amikor a Tarr-nál voltunk valamit át kellett állítani a routerben, és már össze is csatlakozott...a routerem most gyári beállításon van.
- 7 válasz
-
- zte router
- ip kamera wifi
-
(és még 2 )
Címkék:
-
Segítséget kérnék... A fenti kamerát szeretném csatlakoztatni a routerhez. Valami miatt nem csatlakozik, esetleg valamit a routerben kell át állítani? A program amit használok tinycam... Mindenféle adatokat kér, de fogalmam sincs hogy csináljam? Ha be vinném egy számtech boltba, hogy hozzák össze, mit kell vinnem? Elég ha beviszem a routert, és a kamerát? Persze a legjobb lenne, ha sikerülne nekem beállítani... A kamera: kaicong síp 1201plusz. Előre is köszönöm, ha valaki segít...
- 7 válasz
-
- zte router
- ip kamera wifi
-
(és még 2 )
Címkék:
-
Laszlog. megváltoztatta a profilképét
-
Szeretném több készüléken is használni a TVGO-t, de sajnos utólag kiderült, hogy négy készülékemből csak egyet támogat a rendszer...Esetleg van-e valami lehetőség, szoftver, stb. amit, ha letöltők tudom használni a többin is? A tabletemen Windows 10, és Android 5.1 fut, a visszapillantó tükrömben android 4.0, az órámban android 5.1..., a telefonomon android 5.1 (ezen az egyen működik) Ha próbálom elindítani, valami kódot ír ki: "Hiba történt a lejátszás során! Kérjük, próbáld újra betölteni a filmet! (-2113929208, 0) Voltam bent a Telekom fiókban, ott azt mondták hogy nem kompatibilisek a készülékeim...vegyek másikat, és mutatták a választékot. Sajnos most nincs rá lehetőségem, hogy lecseréljem a készülékeim...kevesebb mint fél éve vettem őket. Most, akkor lemondhatok róla hogy használjam a TVGO-t? Köszönöm, ha valaki tud jó tanácsot adni!
-
Most lesz két hete, hogy átjöttünk a Tar Tv.-től, a Telekomhoz...az előző cégnél tudott csatlakozni a nyomtatóm a WIFI-re, és tudtam telefonról, tabletről bárhonnan nyomtatni, most itt a Telekomnál nem csatlakozik...Végig csinálom a telepítési folyamatot, de végül azt írja ki hogy " A kézzel megadott hálózatnév (SSID) nem található, ellenőrizze hogy a vezeték nélküli útválasztó be van-e kapcsolva?" Pedig az előző lépésnél a listából választom ki a saját hálózatom, és mindent helyesen adok meg... Természetesen, a router is működik, mert a telefonomon tudok közben netezni. Azt gyanítom, hogy valamit a routerben kell át állítani...Kihez fordulhatnék segítségért? Köszönöm előre is!