bargergo

Tag
  • Tartalmak

    9
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

bargergo a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Ma én is kaptam ilyet. A link természetesen más oldalra mutat, gondolom a txt fájlt is veszélyes megnyitni. Biztosan nem a Telekomtól érkezett, ennek ellenére a feladó email címe telekom.hu-ra végződik. Nyilván más nevében is lehet emailt küldeni, de akkor az Outlook-nak illett volna spam-be tennie.
  2. Hiába írtam bele lemondásba, rajta maradt mindhárom mobil-előfizetésen. Ebből kettőnél levonták a Magenta1 kedvezménnyel, amikor már nincs semmilyen otthoni előfizetésem náluk. Szóval erre oda kell figyelni. Beszéltem az ügyfélszolgálattal, leszedik a mobil-előfizetésekről Korlátlan TV és Filmopciót, és jóváírják a következő számlán a hiba miatt befizetett díjat.
  3. A Magenta1 kedvezménycsomag igénybevételéhez határozott időtartamú szerződéskötés nem szükséges, a kedvezménycsomagra vonatkozó szerződés határozatlan időtartamú. Itt az 1.1 pontban írják Ez alapján Magenta kedvezménycsomagra nincs hűségidő, csak a részeire lehet. Az egyik kérdésemre megtaláltam ugyanebben a fájlban az 1.6 pontnál a választ . Ha megszűnik a Magenta kedvezménycsomag, akkor díjazottá válik. Itt azt írják, hogy sms-ben meg lehet rendelni, kipróbáltam akkor -TVFILMHAVI szöveggel hátha le lehet mondani, de nem.
  4. Sziasztok! Bár nem kértem, valamikor kaptam a Magenta1-be bevont mobil előfizetésekhez ilyen Korlátlan TV és film opciót, amivel nem kell a TV GO mobil internetes adatforgalma után fizetni. Ez mobilonként havonta kb 10 000 Ft-ba kerülne, ha nem lenne Magenta1 kedvezmény. Ha megszűnik a Magenta1 kedvezményem, akkor megszűnnek ezek a Korlátlan TV és film opciók is a mobil előfizetéseken, vagy külön le kell ezeket mondani? Milyen módon lehet lemondani? (Telefonon, írásban, emailben?)
  5. Akkor ha hűségidő alatt feljebb váltottam áprilisban, és most felmondanám, akkor az eltelt hónapok számát áprilistól számolják? Nem csak a hűségkedvezményt kell visszafizetni? Több szolgáltatásra, akkor is jár kedvezmény, ha nem vállalok rá hűségidőt, vagy nem? https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/3335/milyen_kovetkezmenyekkel_jar_a_telekom_otthoni_szolgaltatasok_lemondasa_megszunese_a_husegido_alatt_ Itt az áll, hogy " a határozott időtartamú szerződésre biztosított hűségkedvezmény esetén: a szerződés megszűnéséig igénybe vett havi díjkedvezménytől, " Az ÁSZF mellékeletben azt írják, hogy "A Magenta1 kedvezménycsomag igénybevételéhez határozott időtartamú szerződéskötés nem szükséges, a kedvezménycsomagra vonatkozó szerződés határozatlan időtartamú."
  6. Sziasztok! A felmondás feltételeiről szeretnék érdeklődni. Azt találtam a gyakori kérdéseknél, hogy ha hűségidő alatt mondom fel a szolgáltatást, akkor kötbért kell fizetnem. A kötbér pedig a szerződéskötéstől számítva az eltelt hónapok száma szorozva a havidíj kedvezménnyel. Ebben csak a hűségidő kedvezménye van benne? (Tehát pl a Magenta kedvezmény és a több szolgáltatás után járó kedvezmények nincsenek benne?) Hűségidő alatt lehet díjcsomagot váltani nagyobb/drágább hűségidős díjcsomagra, ilyenkor a hűségidő újraindul. Ebben az esetben hogy számítják az eltelt hónapok számát? A legelső díjcsomag megrendelésétől, vagy a váltástól?
  7. Igen, ugyanaz a számuk. Itt találtam, hogy maximum 2 db működhet: http://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/3441/valtozik_e_a_telefon_hasznalata__ha_analog_telefonrol_digitalisra_valtok_?appid=tudasbazis&tudasbazis-eventType=2&tudasbazis-rlCode=15b7700ed9c Vagy akkor a digitális telefon alatt nem ezt értik? Az ügyintéző nekem azt mondta, hogy a kábelezést nekünk kell megoldanunk, vagy hívhatjuk a Szuperszervízt, ami pénzbe kerül.
  8. @btz Köszönöm a válaszodat. Úgy tudom, hogy maximum 2 db vezetékes telefont lehet így használni, nekünk most 3 van. Meg így áramszünet esetén vagy ha elmegy a net nem fog működni a telefon, és meg kell oldani, hogy eljusson a vezeték a modemtől a telefonokig. Előnyről meg nem nagyon tudok.
  9. Sziasztok! NetMánia L és IPTV Családi+HD kábeles és Hoppá Plusz analóg vezetékes szolgáltatásunk volt Magentában több mobil előfizetéssel. Tegnapelőtt felhívtuk az ügyfélszolgálatot, hogy váltani szeretnénk IPTV Szuper Családi+HD-ra és NetMánia XL-re. Az ügyintéző azt mondta, hogy ez csak úgy lehetséges, ha a vezetékes telefon átkerül analógról VOIP-re, mert különben szétesik a Magenta. Nekem jó volt az analóg, és csak problémát jelentene a váltás, ezért szeretném elkerülni. Próbáltam megkeresni, hogy ez hol van leírva, de se a Telekom weboldalán se az ÁSZF-ben nem találtam ilyet. Szerintetek akkor ez igaz, és muszáj VOIP-re váltani?