Valamilyen Valaki

Számla bankártyás befizetése

Kérdés

Tisztelt T !

 

Otthoni internetszolgáltatás és havidíjas mobilom is van. Évek óta neten, kártyáról fizetem az aktuális számlákat. AZ elmúlt 3 hétben azonban valahányszor fizetni szerettem voltam,minden alkalommal 404 hibakódot kapok. A telefonos kollégáktól napi szinten azt az információt kapom hogy karbantartás van,kérik a türelmemet.  Mai ismételt hívásomra már szó szerint azt az infót kaptam hogy sajnálják de nem tudnak segíteni és menjek bankba számlát fizetni. Én továbbra is neten keresztül szeretném a számláimat rendezni. Kérem segítségüket,mit tegyek? Köszönettel : Zoltán

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

2 órája, HTimcsi írta:

Bankkártyával fizettem a Telekom oldalán a számláimat , hibakódot írt ki. Elküldtem még egyszer, erre 2x levonták. Hogyan tudom leggyorsabban visszakapni? Köszi előre is

Visszautaltatod. Két héten belül szokott meglenni általában.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1412 reklamáció, kövi havi számlán jóvá írják. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Bankkártyával fizettem a Telekom oldalán a számláimat , hibakódot írt ki. Elküldtem még egyszer, erre 2x levonták. Hogyan tudom leggyorsabban visszakapni? Köszi előre is

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Online netbankod nincs? Sima netbankos átutalással próbáld meg, ha a kártyázassal problémák vannak. És ebben az esetben is neten keresztül rendezed.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most