Ugrás a tartalomhoz
  • 0

DOMINO kártya internetes rendelése


Törölt_tag6973

Kérdés

MIért nem lehet követni a TELEKOM internetes honlapján az ott megrendelt termék útját?!

Rendeltem egy Domino 5 SIM kártyát kézbesítéssel.. A rendszer által jelzett időpontban nem kaptam meg a kártyát.

Fogalmam sincs, hogy jelenleg hol tart a kézbesítés. Azért kellemetlen, mert egy riasztórendszer működtetéséhez

kellene a kártya.

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
12 perce, olfox írta:

MIért nem lehet követni a TELEKOM internetes honlapján az ott megrendelt termék útját?!

Rendeltem egy Domino 5 SIM kártyát kézbesítéssel.. A rendszer által jelzett időpontban nem kaptam meg a kártyát.

Fogalmam sincs, hogy jelenleg hol tart a kézbesítés. Azért kellemetlen, mert egy riasztórendszer működtetéséhez

kellene a kártya.

 

 

 

Megadott értesítési telefonszámra kapsz SMS üzenetben értesítést, hogy mikor és hol vehető át a kártya.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Normálisabb Webáruházaknál a megrendelésnél nyomon lehet követni az termék jelenlegi állapotát.

A jelzett kézbesítési napra meg nem érkezik meg a kért termék.

A TELEKOMNÁL nem lehet egyetlen élő személyt találni az ügyfélszolgálati rendszerben aki

választ tudna adni a kérdésre......csak a gépi hang mondja.. mondja.

Amikor elérsz az ügyintéző menüpontra akkor meg kidob a rendszer. Bravó!!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...