olfox

DOMINO kártya internetes rendelése

Kérdés

MIért nem lehet követni a TELEKOM internetes honlapján az ott megrendelt termék útját?!

Rendeltem egy Domino 5 SIM kártyát kézbesítéssel.. A rendszer által jelzett időpontban nem kaptam meg a kártyát.

Fogalmam sincs, hogy jelenleg hol tart a kézbesítés. Azért kellemetlen, mert egy riasztórendszer működtetéséhez

kellene a kártya.

 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Roli82  Köszönöm az ötletet és a telefonszámot! Rendszer hiba miatt "elveszett" a rendelésem.....

Most javították. Állítólag holnap megkapom a kézbesítővel. Úgy legyen. Mégegyszer köszi!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Házhozszállítási csoportnál is lehet érdeklődni a +36-30-930-30-30 telefonszámon a 2-es menüpontban azon belül a 0 gomb megnyomása után. A megrendelés azonosítója legyen kéznél.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Normálisabb Webáruházaknál a megrendelésnél nyomon lehet követni az termék jelenlegi állapotát.

A jelzett kézbesítési napra meg nem érkezik meg a kért termék.

A TELEKOMNÁL nem lehet egyetlen élő személyt találni az ügyfélszolgálati rendszerben aki

választ tudna adni a kérdésre......csak a gépi hang mondja.. mondja.

Amikor elérsz az ügyintéző menüpontra akkor meg kidob a rendszer. Bravó!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
12 perce, olfox írta:

MIért nem lehet követni a TELEKOM internetes honlapján az ott megrendelt termék útját?!

Rendeltem egy Domino 5 SIM kártyát kézbesítéssel.. A rendszer által jelzett időpontban nem kaptam meg a kártyát.

Fogalmam sincs, hogy jelenleg hol tart a kézbesítés. Azért kellemetlen, mert egy riasztórendszer működtetéséhez

kellene a kártya.

 

 

 

Megadott értesítési telefonszámra kapsz SMS üzenetben értesítést, hogy mikor és hol vehető át a kártya.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv!

Ha futárral kérted a kiszállítást akkor a GLS weboldalán a 006 után a megrendelésed azonosító számát pötyögd be.

Ha Pick Pack Pontra kérted akkor ezen az oldalon a jobb felső menüpontban a Csomagkeresőre kattintva pötyögd be ezt PC0000001487 és utána a megrendelésed azonosító.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most