Zsóka

családi csomag átváltás hűségidő lejárat után

Kérdés

Üdvözlet!

Kérek szépen segítséget, mivel a 2 éves hűségidőm lejár, jelenleg családi csomagom van TV-telefon internet. Szeretnék továbbra is itt maradni, mivel amióta behozták a házunkba az IPTV-t én azóta hűséges előfizetőjük vagyok, de a Szuper Családi Csomagból én nem szeretném fizetni a HD csatornákat, mivel az én TV készülékem  ezeket nem tudja kezelni, nincs is rá szükségem. Kérdésem lenne, hogy a HD csatornák nélkül választhatom-e a csomagot, és menyibe kerül így.

Köszönöm szépen. Üdv. Zsó

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

10 válasz erre a kérdésre

Javaslom, hogy inkább telefonálj ez ügyben, és esetleg kérj vezetői visszahívást. Régi hűséges előfizetőknek ilyen egyedi és méltányolandó esetekben szoktak üzletpolitikai kedvezményt adni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nagyon kedves vagy, már írtam az online ügyfél szolgálatra, de úgy tűnik nem az az üzletpolitikai nézet náluk, hogy megtartsák a régi ügyfeleket. Gondolom, hogy az az irányelv, hogy kösd meg kettő évre a szerződést, és ott kapsz kedvezményt és kész, ha elfogadod úgyis jó, ha nem akkor menj el másik szolgáltatóhoz.

Pontosan ezt magyaráztam, amit leírtál, de ahol lakom, retteg bemenni az ügyfél szolgálatra, mert olyan kedvesek a hogy a bicska kinyílik a zsebedben, félvállról vesznek, lesír róluk, hogy utálnak ott lenni, eszükbe sem jut, hogy valamilyen megoldással kedveskedjenek, hogy maradjak már itt.
Mint írtam, az online szolgálatnál kértem, hogy számolják ki pontosan mennyit kell fizetnem havonta, írják le és akkor lehet, hogy erőt veszek magamon és Úriasszony módon próbálok viselkedni, mivel én nem veszem fel az Ő stílusukat, eszemben sincs. Majd meglátjuk. Köszönöm szépen, az ötletet.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
6 órája, Zsóka írta:

Igen teljesen igazad van, csak valahol bántja az igazságérzetemet, hogy miért fizessek azért, amit nem tudok igénybe venni és nem is akarok, mert feleslegesnek tartom.

Próbáld meg 1412-n, hátha kifogsz egy segítőkész értékesítő ügyintézőt, aki megérti, hogy a Szuper Családi HD díjcsomagban  a benne levő HD csatornákat csak SD minőségben tudnád élvezni, így némi üzletpolitikai kedvezmény fejében kiajánláná neked.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Lezárt csomagokra elvileg nem lehet hűséget hosszabbítani, a gyakorlatban pedig nehézkes.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Igen teljesen igazad van, csak valahol bántja az igazságérzetemet, hogy miért fizessek azért, amit nem tudok igénybe venni és nem is akarok, mert feleslegesnek tartom.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 órája, Zsóka írta:

Tudom én, hogy nem lesz Családi csomag, én szívesem átváltanám Családi+HD-re, mivel ugye ott vannak azok a csatornák, amelyeket én nézni szoktam, csak kimondottan a HD nem kell, miért fizessek azért amit nem használok. Nem hiszem el, hogy ezt nem lehet megoldani, szerintem ez csak azon múlik, hogy akarják, vagy nem. Sajnos a többi szolgáltató műsoraiban azok az ismeretterjesztő és sport csatornák nem szerepelnek, amelyeket itt nézhetek, ezért hezitálok, de az idő sürget.

Magyarországon még csomagok után fizetsz nem azért amit nézel. ;)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Tudom én, hogy nem lesz Családi csomag, én szívesem átváltanám Családi+HD-re, mivel ugye ott vannak azok a csatornák, amelyeket én nézni szoktam, csak kimondottan a HD nem kell, miért fizessek azért amit nem használok. Nem hiszem el, hogy ezt nem lehet megoldani, szerintem ez csak azon múlik, hogy akarják, vagy nem. Sajnos a többi szolgáltató műsoraiban azok az ismeretterjesztő és sport csatornák nem szerepelnek, amelyeket itt nézhetek, ezért hezitálok, de az idő sürget.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Várjatok egy kicsit mert a Családi csomag csak lezárásra került tavaly, tudtommal ilyen esetben még meglévő ügyfél hosszabbíthat rá. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Családi+hd is megy a levesbe.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
19 perce, Zsóka írta:

Üdvözlet!

Kérek szépen segítséget, mivel a 2 éves hűségidőm lejár, jelenleg családi csomagom van TV-telefon internet. Szeretnék továbbra is itt maradni, mivel amióta behozták a házunkba az IPTV-t én azóta hűséges előfizetőjük vagyok, de a Szuper Családi Csomagból én nem szeretném fizetni a HD csatornákat, mivel az én TV készülékem  ezeket nem tudja kezelni, nincs is rá szükségem. Kérdésem lenne, hogy a HD csatornák nélkül választhatom-e a csomagot, és menyibe kerül így.

Köszönöm szépen. Üdv. Zsó

IPTV-n alap; családi+HD; szuper családi+HD csomagok vannak. A családi csomagot kivezették.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most