Márffy Magdolna

Mobil számlafizetés

Kérdés

Tisztelt Fórum!

Ma befizettem a mobil applikáción keresztül a telekom mobil számlámat,már reggel,de nem jött visszaigazoló email.A mobilszámommal és jelszóval léptem be.

A 1414-et,1430-at,1412-n is próbáltam a mobilszolgálatatások ügyfélszolgálatával és hibabejelentésével kapcsolatba lépni,de sem mobilról sem vezetékes telefonról nem tudtam.Mindig beazonositott,utána vagy foglaltat jelzett,vagy szétkapcsolt.Az otthoni szolgáltatások menüpontból az ügyintéző kapcsolt át a mobil ügyfélszolgálatra,csak ugy tudtam velük kommunikálni.Mi lehet a gond?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Igen.sikeres volt a tranzakció.Közben az ügyfélszolgálaton is mondták hogy hiba van a telekomos ügyfélszolgálattal,azon belül a mobil szolgálatatások ügyfélszolgálkattal.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 órája, Márffy Magdolna írta:

Tisztelt Fórum!

Ma befizettem a mobil applikáción keresztül a telekom mobil számlámat,már reggel,de nem jött visszaigazoló email.A mobilszámommal és jelszóval léptem be.

A 1414-et,1430-at,1412-n is próbáltam a mobilszolgálatatások ügyfélszolgálatával és hibabejelentésével kapcsolatba lépni,de sem mobilról sem vezetékes telefonról nem tudtam.Mindig beazonositott,utána vagy foglaltat jelzett,vagy szétkapcsolt.Az otthoni szolgáltatások menüpontból az ügyintéző kapcsolt át a mobil ügyfélszolgálatra,csak ugy tudtam velük kommunikálni.Mi lehet a gond?

A Telekom fiókodba beléptél, hogy ellenőrizd a számlád státuszát?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most