Ma befizettem a mobil applikáción keresztül a telekom mobil számlámat,már reggel,de nem jött visszaigazoló email.A mobilszámommal és jelszóval léptem be.
A 1414-et,1430-at,1412-n is próbáltam a mobilszolgálatatások ügyfélszolgálatával és hibabejelentésével kapcsolatba lépni,de sem mobilról sem vezetékes telefonról nem tudtam.Mindig beazonositott,utána vagy foglaltat jelzett,vagy szétkapcsolt.Az otthoni szolgáltatások menüpontból az ügyintéző kapcsolt át a mobil ügyfélszolgálatra,csak ugy tudtam velük kommunikálni.Mi lehet a gond?
Kérdés
Márffy Magdolna
Tisztelt Fórum!
Ma befizettem a mobil applikáción keresztül a telekom mobil számlámat,már reggel,de nem jött visszaigazoló email.A mobilszámommal és jelszóval léptem be.
A 1414-et,1430-at,1412-n is próbáltam a mobilszolgálatatások ügyfélszolgálatával és hibabejelentésével kapcsolatba lépni,de sem mobilról sem vezetékes telefonról nem tudtam.Mindig beazonositott,utána vagy foglaltat jelzett,vagy szétkapcsolt.Az otthoni szolgáltatások menüpontból az ügyintéző kapcsolt át a mobil ügyfélszolgálatra,csak ugy tudtam velük kommunikálni.Mi lehet a gond?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.