Wolwerine

IT-hiba...miért tart ily sokáig?

Kérdés

Van egy itthoni csomagom (IPTV HD Plusz, Hoppá Plusz és Netmánia L). Február 6-án szerettem volna Netmánia L-ről Netmánia XXL-re váltani. Ennek már több, mint egy hónapja, s még mindig nem jött össze. Az ügyfélszolgálatosok már unhatnak, s való igaz, elég frusztrált is vagyok emiatt. Bár tény, hogy most már csak hetente érdeklődöm, hogy esetleg sikerült-e megoldani...

Sokadik érdeklődésre azt mondták, hogy az ún. "szolgáltatási ponttal" van probléma.

Kérdés. Vajon itt ragadtam a 30 Mb/s letöltési sebességűek klubjában, örökre? Lehet-e törölni egy élő IT-hibajegyet - hiszen nyilvánvalóan nem tudják, mi okozhatja a problémát. Ki kell várnom az optikai kábelt, mire ideér? Előre is köszönöm a hozzáértő választ.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Üdv @Wolwerine

Azthiszem nekem is valami hasonló "szolgáltatási pont" hibám volt, mikor kb egy éve 20 mbps-ről 50 mbps-re akartam váltani. Kb 1,5 hónap alatt sikerült megoldaniuk ezt az "IT hibát". Miután ez elhárult, kb 1 hér alatt lezajlott a váltás (mivel nálunk analóg pstn telefonvonal váltás is volt voipre, majd adsl2+-ról vdsl2-re). Szerintem nálad is hasonló gond lehet. Sokat nem tudsz tenni, minthogy kivárod.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most