Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Domino SIM hivás indítás fogadás feltöltés nem működik


Törölt_tag8020

Kérdés

Ajánlott posztok

  • 4

Hello @BergerI, több dolog okozhatja,

  • kártyahiba (belföldön vagy, mit hallasz, látsz híváskor, illetve mit hallanak, látnak a téged hívók, meg teló ki-bekapcs volt, és másik telóban megy a kártya?)
  • telóhiba (teló ki-bekapcs volt, a teló másik kártyával használható? )

a dátum alapján elvileg jónak kellene lennie, ha a fentiek nem játszanak. még egy, hogyan próbáltál tölteni, és ott mi volt a gond?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 4
17 órája, BergerI írta:
A telefon kártya független, és a másik két szolgáltató kártyája működik benne.

Hello @Bergerl, akkor a telóhibát kizártuk, a kártyával lesz valami. ugye belföldön vagy, nem roamingolsz? azért kérdezem, mert belföldön nem tudsz még véletlenül sem beállítani ilyet (és ha az októberi dátum nem állna, akkor nem ilyen bemondást hallanál), így a helyedben én felhívnám a Tét, hogy nézzék meg :(

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 4

Adategyeztetés miatt BE KELL fáradnod egy T-pontba. Ezt nem a Telekom találta ki ez a törvény minden dominos kártya tulajdonosnak be kell fáradnia egy T-pontba emiatt. Bemész kérvényezed hogy a nevedre szeretnéd venni megcsinálják amit meg kell és távozol. Amennyiben ezt nem teszed meg kártya marad letiltva. A pénz pedig bukta de ha véletlenül mégse akkor a kártya hivatalos tulajának megy vissza aki nem te vagy jelenleg. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 4
18 órája, BergerI írta:

Értettem én mindent, pont azért nem tetszik. A Telekommal nem is lenne semmi bajom. Azért úgy lett volna illő, hogy olyan felületen hirdetik ezt meg, ahonnan valóban értesül az ember (nem egy automata mondja be, hogy küldött SMS-t, amikor meg nem is), és adtak volna választási lehetőséget. Gyere be egy T-pontra, mert regisztrálni kell, ha nem akarsz regisztrálni add le a SIM-et, aztán megkapod az összeget, ami rajta van...

Tessék be se kell menned https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/domino-adatellenorzes

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Hello @BergerI, akkor sajnos az van, amit az urak előttem írtak :( a szabályozás minden szolgáltatóra vonatkozik, évente ismételniük kell, és remélhetően mindegyik megoldja majd, hogy online is lehessen intézni, mint a Ténél. ha már le vagy tiltva, akkor lehet, hogy csak személyesen megy, így egyszer be kell menned (később intézheted online). a feketébb lista meg passz, de azt gondolom, hogy a tavaly a sajtóban felröppent x százezer feltöltős kártyát vásároltak páran történet folyománya lehet (az egész innét indult). írtad, hogy kéz alatt vetted, átíratni nem akarod (a számkiadás botorság, nem a Tétől szerzik meg a számod, és egyébként sem számít, kinek a nevén van, ha számodra kellemetlen, hogy azon keresnek, akkor ez akkor is kellemetlen lesz, ha Bergerlként vagy akár Tóth Pistaként keresnek rajta), az ilyeneket minden szolgáltatónak törölnie kell majd :(

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Hello @anonymus, igen, azzal, hogy a titkosítás kevésbé számít, inkább az előélet lehet necces. én mindig titkosítva veszem a számaim, az otthoni is titkos, viszont a netes regisztrációk, hírlevél feliratkozások, szolgáltatói szerződések miatt a 20 éve meglévőn is folyamatosan keres mindenféle kufár, akiknek csupa csodás ajánlata van számomra (a múltkor leszúrt egy idősebb hölgy, mert budapestiként volt pofám nem előfizetni talán a somogyi napilapra, miközben az ő "adatbázisában" én somogyiként szerepeltem :D). ezeket próbálom kulturáltan kezelni, már az sem érdekel, honnét szerezte a számom, csak a kölcsönös időkímélésre hivatkozom, elmondom, hogy én mindenféleképpen nemet mondok, így mindketten jobban járunk, ha az ajánlat részletezéséig sem jutunk el (ő hívhat helyettem olyat, aki hátha, nekem meg nem kell elfelejtenem, amire egyébként sem figyelnék) :D

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3
11 órája, BergerI írta:

Hogy lehet időpontot foglalni? Most már tényleg kíváncsi vagyok ennek a számnak a történetére! :)

A történetet nem fogják kiadni, mivel a számhoz hivatalosan csak az adategyeztetés vagy átírás (vagy hogy hívják) után lesz közöd, így csak az azt követő időszakról kaphatsz majd infót

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3
18 órája, BergerI írta:

Na persze...Nem jött SMS. Tehát időpontot sem lehet vele foglalni....Érdemes sorban állni vele? Lesz ebből még működő SIM?

Hello @BergerI, a korábban írt bemondás alapján nem aktív a kártyád, így sms-t sem fogad (nem tudom, az sms fogadása feltétele-e a foglalásnak, de mindenféleképpen hasznos lenne, ha megkapnád, mert szerintem ebben van a sorszám, ami alapján tudod majd, hogy mikor kell egyik vagy másik ügyintézőhöz menned). ugyanezen bemondás miatt viszont még nem is halott teljesen, szóval Té üzletben tudnak segíteni. foglalj időpontot bármilyen másik, működőképes számmal (írtad, hogy van egy előfizetésed, de a családban bárki másé is jó lesz)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3
6 órája, Kopernecky írta:

Ezzel csak az a gond,hogy mikor megadom az adatokat,jön is az sms,de azt válaszolja a rendszer,hogy a megadott adatok nem egyeznek az adatbázissal ! Ezt eljátszotta mind a három dominó kártyával...így viszont ez a lehetőség nem sokat ér !O.o

Hello @Kopernecky, saját tapasztalat (tegnap a fél család engem nyüstölt ezzel, és hat Domino kártyát sikeresen be is dobtam a Té oldalán), hogy van egy kis zavar ezzel, de megy. az egyik bibi egy lejárt Dominoval volt, de feltöltöttem, és utána ment. a másik meg hasonló volt a tiédhez, de némi nyomozás és két próba után az is összejött (nem a Té adatbázisával kell stimmelnie az adatoknak, hanem az államival. tehát ha nem pont úgy adod be az adatokat, ahogyan az okmányaidon szerepel, akkor nem fog sikerülni). ha nálad más van, akkor próbáld később, vagy Té üzletben (időpontfoglalással)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

 

Szia @teherwagon,
Híváskor az "ebben a irányban hívást nem kezdeményezhet" hangzik, ha engem hívnak, akkor pedig a "az előfizető jelenleg nem fogad hívásokat". Feltöltéskor pedig azt írja ki a pénztárgép, hogy szám hiba. A telefon kártya független, és a másik két szolgáltató kártyája működik benne.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
11 órája, BergerI írta:

Az, hogy a szolgáltatótól szerzik meg az adatokat nem botorság. 15 évig dolgoztam az egyik szolgáltatónál, vannak rések a pajzson…:) A másik, hogy nem az zavar, hogy felhívnak, hanem az, hogy az adataimat tudják. Ha nem a nevemen van, akkor hívogathatnak. Egyébként nem ezzel a feltöltő kártyával van a hívogatós probléma, hanem az előfizetésesemmel, ami meg titkosított is. Azért kezdtem használni bizonyos cégek, üzletek, megrendelések, érdeklődések hívására ezt a feltöltőset.

Hello @BergerI, így már érthetőbb. többször előjött már a téma, de eddig mindenkinek az volt a gondja, hogy nem gondolta, hogy ha mindenhol megadja a számát, vásárláshoz, játékokhoz, klubokhoz össze-vissza regisztrál, akkor keresni is fogják :D. a másikra azt javaslom, ha úgyis bemész a Téhez, ellenőriztesd az adatkezelésed. ez nem azonos a szám titkosságával, arra vonatkozik, hogy a Té és partnerei megkereshetnek-e ajánlatokkal (szolgáltatótól csak akkor kereshetnek, ha ezt engedélyezed. de ez sem azt jelenti, hogy kiadják a számod boldog-boldogtalannak, hanem ők vagy a partnercégeik kereshetnek ajánlatokkal. ha nem tőlük keresnek, akkor nem a szolgáltató a ludas, hanem a korábban említett egyéb regek. én is dolgoztam szolgáltatónál, csak én a Ténél, ahol nem voltak rések a pajzson :D)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...