Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Online rendelés


Törölt_tag8072

Kérdés

A kérdésem az lenne, hogy online szeretnék rendelni egy telefont (Huawei p10 plus), amihez egy ajándékdoboz is jár, online vásárlás esetén, személyesen nem. Az online vásárlással azonban az a problémám, hogy a Meglevő előfizetés megújítása alatt folyamatosan felajánl más csomagokat és internetet, ami elvileg nekem ideális lenne. Én nem szeretnék a csomagomon változtatni, de egyszerűen nem találok olyan lehetőséget, ami alatt mindenféle változtatás nélkül meg tudnám rendelni a telefont. Ahogy mondtam üzletben nem szeretném, mert ott nem jár hozza ez az ajándékdoboz. Személyesen is érdeklődtem, ott azt mondták, hogy egy chat ablak felugrik az oldalra való belépéskor, ott érdeklődjek. Ilyenre sem került sor. Tehát, HOGY TUDOK INTERNETEN TELEFONT VÁSÁROLNI A MEGLÉVŐ DÍJCSOMAGOM MEGVÁLTOZTATÁSA NÉLKÜL? :)

 

Köszönöm a választ előre is!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 3

Hello @kovacs.reka95, nem akaralak lelombozni, de ez alapján lehet, hogy sehogyan :( ha az ajándékdoboz csak az online rendeléshez jár, és online csak a Té új díjcsomagjaival hosszabbíthatsz, akkor valószínűleg a chat sem segíthet (régi csomaggal üzletben doboz nélkül vagy új csomagban online dobozzal van a mérleg két serpenyőjében). azért próbáld meg, a honlapon nézegesd a telókat, és akkor előbb-utóbb kiadja a chat-et

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Szia Réka!

A régi csomagok Május 1.-től lezárásra kerülnek, online nem lehet velük rendelni / hűséget hosszabbítani, üzletben is az új csomagot fogják ajánlani, és ha még is a régivel akarsz telót venni üzletben, sanszos hogy csak listaáron fog menni.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

@Roli82

Szia! Köszönöm a válaszod, erről még nem hallottam. És ha ez valóban így van, nem értem, hogy miért nem mondták 3 napja amikor személyesen érdeklődtem, illetve két napja amikor telefonon, hogy ne tápláljak reményeket, hogy sikerülni fog. Mindkét alkalommal azt a tanácsot kaptam, hogy "interneten meg tudom oldani, valami mód biztosan van rá",  de ezt a módot sehol senki nem tudja  :) 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Hello @kovacs.reka95, valószínűleg azért, mert jót akart neked, és most még nincsenek lezárva a régi csomagok (viszont a Ténél az online ajánlatok egyre több céghez hasonlóan eltérhetnek az üzletben elérhetőektől, így ott ettől függetlenül bármi lehet). így üzletben elvileg még mennie kell a régire hosszabbításnak (ott doboz nincs, és valószínűleg az újat fogják ajánlani, ahogyan Roli82 írta, de ragaszkodj a régihez, és siess, intézd a héten). az online az szerintem már esélytelen, ha csak az új csomagokra ajánl hosszabbítást, akkor ezen már ha akarnák, akkor sem tudnának módosítani a héten (ha fontos a doboz, akkor válaszd ezt, viszont akkor új csomagod lesz)

az egy hónappal ezelőtti dolog egészen más volt, akkor még nem voltak új csomagok

azért írd majd légyszi, hogy mi lett a vége, köszi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

@teherwagon
Rendben, köszönöm! A héten akkor megpróbálom személyesen intézni, mindenképpen ragaszkodni fogok az eddigi csomaghoz, mert ez számomra a legideálisabb. A doboz nem életbevágóan fontos, de nagyon megörültem, amikor megláttam, mert olyan dolgok vannak benne, amiket egyébként is beszereztem volna. :) Na mindegy, köszönöm a válaszokat! Majd megírom mire jutottam. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...