Roli82

A Kapcsolat pontok gyűjtése 2017. július 1-jén lezárásra kerül.

Kérdés

" Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2017. Július. 1-jétõl a Kapcsolat pontok gyűjtését lezárjuk. Összegyűjtött Kapcsolat pontjait 2017. Szeptember. 30-ig válthatja be okostelefonra, táblagépre, TV-készülékre, notebookra, tartozékra weboldalunkon, telefonos ügyfélszolgálatunkon, illetve Telekom üzleteinkben, vagy akár mobil parkolásra, autópálya-matrica és mobil lottó vásárlásra is. Aktuális pontegyenleget megtalálja havi számláján és a belépést követően online ügyfélszolgálatunkon a Hűségprogram menüpontban. Kérjük, váltsa be Kapcsolat pontjait 2017. Szeptember. 30-ig, mert a pontok beváltására ezt követően nincs lehetőség. Programunk partneri ajánlatai továbbra is elérhetők maradnak és hamarosan újabb kedvezményekkel várjuk.  "

Forrás e-havi számla.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Hello @tomzee, kényelmesebb online, persze, de mindjárt vége a beválthatóságnak, így ha van a közeledben Té üzlet, a helyedben én ott intézném (ha nincs náluk, akkor mosolyogj megnyerően, és szerintem megrendelik ezt is, mint a mobil cuccokat, ami pár nap lehet)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez jó vicc. Kb. 1 órája néztem és akkor még volt belőle. Múlt héten is elfogyott, aztán a hét elején megint lett, remélem fog érkezni hamar.

Ha ismét elérhető lesz, akkor majd 1414-en próbálkozok. Mindenesetre köszönöm a segítséget.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Na ezt nem tudom megnézni, mert épp nincs belőle és így nem tudom a kosárba tenni. :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 órája, Roli82 írta:

Linkeld be, a pontos típust és megnézem nekem engedi -e.

Amiket megnéztem azokra engedte a pontbeváltást.

Azt hogy melyik üzletbe van, azt a 1414 szerintem megtudja mondani, és rémlik valami olyan hogy 1414 ügyintézön keresztül is belehet váltani a pontokat, de ezt nem mondom 100%-ra.

Köszi az infókat!

Ez a készülék érdekelne: Gigaset A120 DECT telefon

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Linkeld be, a pontos típust és megnézem nekem engedi -e.

Amiket megnéztem azokra engedte a pontbeváltást.

Azt hogy melyik üzletbe van, azt a 1414 szerintem megtudja mondani, és rémlik valami olyan hogy 1414 ügyintézön keresztül is belehet váltani a pontokat, de ezt nem mondom 100%-ra.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 órája, Roli82 írta:

Szia.

Csak akkor kínálja fel az online beváltást, ha rendelkezel Telekomtól előfizetéses mobil csomaggal és az össze van regisztrálva az otthoni résszel és Telekom fiókkal lépsz be, összeregisztrálni a 1414 is lehet.

Ha csak otthoni előfizetésed van:

Kapcsolat pontjaidat online felületen sajnos nem tudod készülékekre, vagy tartozékokra beváltani, ilyenkor a pontfelhasználás Telekom üzletben valósulhat meg.

Köszi a választ!

Csak Dominó előfizetés van az otthoni mellett, ezért inkább az üzletben használnám fel a pontokat. Azt honnan tudhatom meg, hogy az általam kinézett készülék melyik Telekom üzletben van készleten? Egyébként a DECT készülékekre is beválthatom a pontokat?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok, én Líra kupont próbálok venni a pontjaimért már hétfő óta, de nem sok sikerrel. Minden flottul megy, mígnem a megrendelés jóváhagyása után "Hiba történt a kérés feldolgozása közben" és "Technikai hiba" üzenetet kapok.
Hétfőn telefonáltam az ügyfélszolgálatnak, a fiatalember nagyon kedves és segítőkész volt, ő is megpróbálkozott (belépett a felhasználói fiókomba), de neki sem sikerült a kupont megvennie nekem. Ilyen problémával még nem találkozott, mondta, valószínűleg az oldal hibája, továbbítja a problémát, s próbáljam meg később, hátha addigra megjavul.
Ma ismételten próbálkoztam, de sajnos továbbra sem sikerült a hőn áhított kupon beszerzése. Chates ügyfélszolgával is próbálunk megoldást találni, de nem ment. Próbáltam a webes üzenetküldéssel, de "az üzenetet nem sikerült elküldeni"... A chatelő hölgy szerint itt lehet a hiba, de akkor hétfőn a telefonos ügyfélszolálatos embernél működni kellett volna szerintem.
Firefoxszal és Chrome-mal is próbálkoztam. Ha előtte be voltam lépve és úgy is, hogy a beváltás közben léptem be. Sehogy sem sikerült.
Valahogy meg lehetne oldani, hogy a kuponkámat megkapjam? (2168 pontom van, abból több 100 pontos kuponra futhatná...)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia.

Csak akkor kínálja fel az online beváltást, ha rendelkezel Telekomtól előfizetéses mobil csomaggal és az össze van regisztrálva az otthoni résszel és Telekom fiókkal lépsz be, összeregisztrálni a 1414 is lehet.

Ha csak otthoni előfizetésed van:

Kapcsolat pontjaidat online felületen sajnos nem tudod készülékekre, vagy tartozékokra beváltani, ilyenkor a pontfelhasználás Telekom üzletben valósulhat meg.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Webshopban próbálok egy vezetékes DECT telefont venni, de sehol nem ad lehetőséget a kapcsolat pontjaim beváltására. Csak a teljes áron tudnám megrendelni, pedig azt szeretném ha a pontokkal csökkenne a vételár. Telekom üzletben venném át személyesen, készpénzzel fizetve. Ilyenkor mi a teendő?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most