Kredenc152

Online rendelés új ügyfél esetén

Kérdés

Sziasztok! 

3 nappal ezelőtt rendeltem egy mobilt az online webshopból új ügyfélként, és mivel a szállítást holnapi napra írja az oldal, így eddig vártam az adategyeztetést telefonon. Sajnos ez még mostanáig sem történt meg. Mi a teendő ilyenkor? 

Gondolom a készülék addig nem kerül postázásra amíg ez meg nem történik.

Hol érdeklődjek utána a dolognak?

Előre is köszönöm a választ. :)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kredenc152

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia.

Hívd fel a házhoz szállítási csoportot (munkaidőben ajánlott) a 06-30-930-30-30  telefon számon,  2  gomb majd utána a 0  gomb, és érdeklődd meg ott mi a helyzet (megrendelés azonosítójára szükség lesz).

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most