Kérdés

Hello!

Nem tudok új jelszót igényelni az email címemhez. Arról nem is beszélve, hogy az email címhez tartozó jelszó biztosan jó, ugyanis jelszókezelőt használok. DE rendben, kérjünk új jelszót. Csak kár hogy nem működik.

Hol kell jelezni? Kik az illetékesek?

Egyre rosszabb a telekom.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Ekkor: 2017. 09. 22. at 10:35, teherwagon írta:

Hello @Merges

gyanús, hacsak meg nem ijedt tőlünk (viccelek, valami átmeneti hiba vagy karbantartás lehetett, ne foglalkozz vele) :D

 

ez viszont gond, mert mindkét helyen látnod kellene :( én a helyedben a Té chatjén jelezném (böngészd a honlapjukon a telókat, és megjelenik), ők rendberakatják

Hello! Érdekes módon most kijött egy frissítés, és helyre állt a rend. 9_9

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Merges

Ekkor: 2017. 09. 20. at 17:46, Merges írta:

Számomra zavaros, hogy minden szolgáltatáshoz külön jelszó kell. Érdekes mód, miután elpanaszoltam magam, rá néhánxy órára működött. Pillanatnyi gond volt?

gyanús, hacsak meg nem ijedt tőlünk (viccelek, valami átmeneti hiba vagy karbantartás lehetett, ne foglalkozz vele) :D

Ekkor: 2017. 09. 20. at 17:46, Merges írta:

A fő gondom az volna most már, hogy a flottás számom van és a telekom alkalmazás eddig mutatta hogy mennyi mobilinternetem van hátra, most már nem. Annyit ír, hogy: "Az egyenlegek nem elérhetőek."

 

Ekkor: 2017. 09. 20. at 20:27, Merges írta:

Megmondom őszintén sehol semmiféle egyenleget nem látok. Sem a mobilinternetre vonatkozó pontot. Saját adataimnál látom a cégnevet, akihez tartozik a flotta, vezetéknévnél és telefonszámnál pedig a telefonszámom szerepel.

ez viszont gond, mert mindkét helyen látnod kellene :( én a helyedben a Té chatjén jelezném (böngészd a honlapjukon a telókat, és megjelenik), ők rendberakatják

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
58 perce, zoli62 írta:

Online ügyfélszolgálatba belépve helyesen mutatja az egyenleget?

Megmondom őszintén sehol semmiféle egyenleget nem látok. Sem a mobilinternetre vonatkozó pontot. Saját adataimnál látom a cégnevet, akihez tartozik a flotta, vezetéknévnél és telefonszámnál pedig a telefonszámom szerepel.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, Merges írta:

Számomra zavaros, hogy minden szolgáltatáshoz külön jelszó kell. Érdekes mód, miután elpanaszoltam magam, rá néhánxy órára működött. Pillanatnyi gond volt?

A fő gondom az volna most már, hogy a flottás számom van és a telekom alkalmazás eddig mutatta hogy mennyi mobilinternetem van hátra, most már nem. Annyit ír, hogy: "Az egyenlegek nem elérhetőek."

Online ügyfélszolgálatba belépve helyesen mutatja az egyenleget?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2017. 09. 18. at 9:58, teherwagon írta:

Hello @Merges, pontosan mihez szeretnél jelszót? ha a Tétől kapott e-mail címedhez, azt önkiszolgálón nem tudod intézni. ha az előfizetésedhez, akkor ahhoz kérhetsz ideiglenes jelszót ott is (ha nem megy, az ügyfélszolgálat vagy Té üzlet segít). ha a Telekom fiókhoz, akkor ugyanez a helyzet. ezt nézted? prüntyögd be, hogy elfelejtett jelszó, és kiad mindent

Számomra zavaros, hogy minden szolgáltatáshoz külön jelszó kell. Érdekes mód, miután elpanaszoltam magam, rá néhánxy órára működött. Pillanatnyi gond volt?

A fő gondom az volna most már, hogy a flottás számom van és a telekom alkalmazás eddig mutatta hogy mennyi mobilinternetem van hátra, most már nem. Annyit ír, hogy: "Az egyenlegek nem elérhetőek."

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Merges, pontosan mihez szeretnél jelszót? ha a Tétől kapott e-mail címedhez, azt önkiszolgálón nem tudod intézni. ha az előfizetésedhez, akkor ahhoz kérhetsz ideiglenes jelszót ott is (ha nem megy, az ügyfélszolgálat vagy Té üzlet segít). ha a Telekom fiókhoz, akkor ugyanez a helyzet. ezt nézted? prüntyögd be, hogy elfelejtett jelszó, és kiad mindent

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, Merges írta:

Ahhoz, hogy belépjek az ügyfélszolgálatra, felhasználónév és jelszó kell. Engem viszont nem enged be. Jelszót - mint fentebb írtam - nem ad, ugyanis nem fogadja el az ellenőrző kódot. Ördögi kör.

1412-t felhívtad?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
8 perce, zoli62 írta:

Online ügyfélszolgálaton próbáltad? Amennyiben nem sikerül, hívd a 1414 telefonszámot.

Ahhoz, hogy belépjek az ügyfélszolgálatra, felhasználónév és jelszó kell. Engem viszont nem enged be. Jelszót - mint fentebb írtam - nem ad, ugyanis nem fogadja el az ellenőrző kódot. Ördögi kör.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Online ügyfélszolgálaton próbáltad? Amennyiben nem sikerül, hívd a 1414 telefonszámot.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most