Merges Posztolva ekkor: 2017. szeptember 17. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2017. szeptember 17. Hello! Nem tudok új jelszót igényelni az email címemhez. Arról nem is beszélve, hogy az email címhez tartozó jelszó biztosan jó, ugyanis jelszókezelőt használok. DE rendben, kérjünk új jelszót. Csak kár hogy nem működik. Hol kell jelezni? Kik az illetékesek? Egyre rosszabb a telekom. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 zoli62 Posztolva: 2017. szeptember 20. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 20. 1 órája, Merges írta: Számomra zavaros, hogy minden szolgáltatáshoz külön jelszó kell. Érdekes mód, miután elpanaszoltam magam, rá néhánxy órára működött. Pillanatnyi gond volt? A fő gondom az volna most már, hogy a flottás számom van és a telekom alkalmazás eddig mutatta hogy mennyi mobilinternetem van hátra, most már nem. Annyit ír, hogy: "Az egyenlegek nem elérhetőek." Online ügyfélszolgálatba belépve helyesen mutatja az egyenleget? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 teherwagon Posztolva: 2017. szeptember 22. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 22. Hello @Merges Ekkor: 2017. 09. 20. at 17:46, Merges írta: Számomra zavaros, hogy minden szolgáltatáshoz külön jelszó kell. Érdekes mód, miután elpanaszoltam magam, rá néhánxy órára működött. Pillanatnyi gond volt? gyanús, hacsak meg nem ijedt tőlünk (viccelek, valami átmeneti hiba vagy karbantartás lehetett, ne foglalkozz vele) Ekkor: 2017. 09. 20. at 17:46, Merges írta: A fő gondom az volna most már, hogy a flottás számom van és a telekom alkalmazás eddig mutatta hogy mennyi mobilinternetem van hátra, most már nem. Annyit ír, hogy: "Az egyenlegek nem elérhetőek." Ekkor: 2017. 09. 20. at 20:27, Merges írta: Megmondom őszintén sehol semmiféle egyenleget nem látok. Sem a mobilinternetre vonatkozó pontot. Saját adataimnál látom a cégnevet, akihez tartozik a flotta, vezetéknévnél és telefonszámnál pedig a telefonszámom szerepel. ez viszont gond, mert mindkét helyen látnod kellene én a helyedben a Té chatjén jelezném (böngészd a honlapjukon a telókat, és megjelenik), ők rendberakatják Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2017. szeptember 17. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 17. Online ügyfélszolgálaton próbáltad? Amennyiben nem sikerül, hívd a 1414 telefonszámot. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 teherwagon Posztolva: 2017. szeptember 18. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 18. Hello @Merges, pontosan mihez szeretnél jelszót? ha a Tétől kapott e-mail címedhez, azt önkiszolgálón nem tudod intézni. ha az előfizetésedhez, akkor ahhoz kérhetsz ideiglenes jelszót ott is (ha nem megy, az ügyfélszolgálat vagy Té üzlet segít). ha a Telekom fiókhoz, akkor ugyanez a helyzet. ezt nézted? prüntyögd be, hogy elfelejtett jelszó, és kiad mindent Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Merges Posztolva: 2017. szeptember 20. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 20. Ekkor: 2017. 09. 18. at 9:58, teherwagon írta: Hello @Merges, pontosan mihez szeretnél jelszót? ha a Tétől kapott e-mail címedhez, azt önkiszolgálón nem tudod intézni. ha az előfizetésedhez, akkor ahhoz kérhetsz ideiglenes jelszót ott is (ha nem megy, az ügyfélszolgálat vagy Té üzlet segít). ha a Telekom fiókhoz, akkor ugyanez a helyzet. ezt nézted? prüntyögd be, hogy elfelejtett jelszó, és kiad mindent Számomra zavaros, hogy minden szolgáltatáshoz külön jelszó kell. Érdekes mód, miután elpanaszoltam magam, rá néhánxy órára működött. Pillanatnyi gond volt? A fő gondom az volna most már, hogy a flottás számom van és a telekom alkalmazás eddig mutatta hogy mennyi mobilinternetem van hátra, most már nem. Annyit ír, hogy: "Az egyenlegek nem elérhetőek." Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Merges Posztolva: 2017. szeptember 20. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 20. 58 perce, zoli62 írta: Online ügyfélszolgálatba belépve helyesen mutatja az egyenleget? Megmondom őszintén sehol semmiféle egyenleget nem látok. Sem a mobilinternetre vonatkozó pontot. Saját adataimnál látom a cégnevet, akihez tartozik a flotta, vezetéknévnél és telefonszámnál pedig a telefonszámom szerepel. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Merges Posztolva: 2017. szeptember 25. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 25. Ekkor: 2017. 09. 22. at 10:35, teherwagon írta: Hello @Merges gyanús, hacsak meg nem ijedt tőlünk (viccelek, valami átmeneti hiba vagy karbantartás lehetett, ne foglalkozz vele) ez viszont gond, mert mindkét helyen látnod kellene én a helyedben a Té chatjén jelezném (böngészd a honlapjukon a telókat, és megjelenik), ők rendberakatják Hello! Érdekes módon most kijött egy frissítés, és helyre állt a rend. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Merges Posztolva: 2017. szeptember 17. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 17. 8 perce, zoli62 írta: Online ügyfélszolgálaton próbáltad? Amennyiben nem sikerül, hívd a 1414 telefonszámot. Ahhoz, hogy belépjek az ügyfélszolgálatra, felhasználónév és jelszó kell. Engem viszont nem enged be. Jelszót - mint fentebb írtam - nem ad, ugyanis nem fogadja el az ellenőrző kódot. Ördögi kör. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2017. szeptember 17. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 17. 1 órája, Merges írta: Ahhoz, hogy belépjek az ügyfélszolgálatra, felhasználónév és jelszó kell. Engem viszont nem enged be. Jelszót - mint fentebb írtam - nem ad, ugyanis nem fogadja el az ellenőrző kódot. Ördögi kör. 1412-t felhívtad? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Merges
Hello!
Nem tudok új jelszót igényelni az email címemhez. Arról nem is beszélve, hogy az email címhez tartozó jelszó biztosan jó, ugyanis jelszókezelőt használok. DE rendben, kérjünk új jelszót. Csak kár hogy nem működik.
Hol kell jelezni? Kik az illetékesek?
Egyre rosszabb a telekom.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
9 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.