gabori

Hang

Kérdés

Az én problémám az, hogy időnként a TV bekapcsolása után nincs hang. Ezt a problémámat jeleztem az ügyfélszolgálatnak, ott elmondták, hogy kapcsoljam ki a modemet, a set top boxot, majd néhány perc elmúltával kapcsoljam vissza és a probléma megoldódik. Ez így is van, de más megoldás nincsen?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: gabori

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

11 válasz erre a kérdésre

@gabori

Nem Samsung TV-d van véletlenül?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
14 órája, gabori írta:

Ja, Samsung Smart.  A TV lenne a hibás? :)^_^

A környezetemben csak Samsung TV-n jelentkezik ez a hiba, az LG Smart TV-n nem.

KU6000, ha minden igaz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@gabori

Van még a gyári beállítások visszaállítása, ha az sem segít, akkor az eszköz csere. Több jobb most nem jut eszembe hirtelenjében. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@gabori

Valószínűleg csak a boxot. Mi az oka, hogy nem szeretnéd a gyári visszaállítást?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Másik box van esetleg a háztartásban, amivel ellenőrizni lehetne, hogy azzal is jelentkezik e a probléma? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnos nincs, de ha nagyon unom, majd bejelentem ismét. Remélem kijönnek, és kivizsgálják a hiba okát. Köszi a segítő tanácsokat.:)

Üdv.: gabori:D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
21 órája, gabori írta:

Sajnos nincs, de ha nagyon unom, majd bejelentem ismét. Remélem kijönnek, és kivizsgálják a hiba okát. Köszi a segítő tanácsokat.:)

Üdv.: gabori:D

Szia! Meg tudod nézni az STB Beállítások menüjében a szoftver verzió számát? Még az új felület megjelenése előtt voltak különböző szoftverváltozatok a hang problémája miatt. Akkoriban is pont a Samsung tévék miatt kellett egy viszonylag jól sikerült verziót eldobni, és egy kevésbé jóra cserélni.

Persze most már biztos hogy neked is az új felületet adó szoftver van, de különböző okok miatt már abból született pánikszerű gyorsasággal három változat.

A hibabejelentést ettől függetlenül tedd meg, mert lehet hogy megint nem egyedi esetről van szó, és noszogatni kell a Telekomot a szoftver javításra.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszi a választ, de nem szeretném visszaállítani a gyári beállításokat. Melyik eszközt kellene cserélni? Üdv.: gabori

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most