Ugrás a tartalomhoz
  • 0

*111# nem működik


KatEdi79

Kérdés

Sziasztok!

Az Önkiszolgálón próbáltam meg lekérdezni SIM-kártyám rendelkezésre állásának idejét(amit a *102#-tel is le tudtam volna kérdezni) és a hívószám lekötési időt(ami a rendelkezésre állási idő lejártát követő 90 nap), de azt írta ki a telefonom, hogy "elnézést kérünk, kérését technikai okok miatt nem tudtuk teljesíteni". Ez miért van így? Köszi!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...