KatEdi79

*111# nem működik

Kérdés

Sziasztok!

Az Önkiszolgálón próbáltam meg lekérdezni SIM-kártyám rendelkezésre állásának idejét(amit a *102#-tel is le tudtam volna kérdezni) és a hívószám lekötési időt(ami a rendelkezésre állási idő lejártát követő 90 nap), de azt írta ki a telefonom, hogy "elnézést kérünk, kérését technikai okok miatt nem tudtuk teljesíteni". Ez miért van így? Köszi!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Hello @KatEdi79, tényleg lehet valami, mert az előfizetésemen is ezt kapom :( ez alapján általános hiba, gondolom javítják, mi meg türelemmel várunk :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nekem sem megy a *111#, pont hétvégén akartam volna használni...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm mindenkinek a segítséget, azóta már működik!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most