Ide is írok, egyrészt, hogy több helyen maradjon nyoma, másrészt talán más is okulhat belőle. Megoldást már nem várok. Röviden:
2015–2017. Budakeszi. Volt egy elfogadható csomagom (10mb-os net és városi vonal) kb. havi 4 ezer forintért.
2017. június. Két év után át akartam állni 20mb-os sebességre, az ügyfélszolgálat szerint ennél többet is bír a vonal. A 20mb-t sem bírta, a kiszálló műszaki vizsgálata szerint sem. Ezek után ráadásul a régi 10mb-os sebességért már kb. havi 6 ezer forintot kellett fizetnem, mivel nem állítottak vissza az eredeti szerződésre! Saját technikai *****ságuk miatt…
2017. október. Megelégelve ezt a ma már korszerűnek egyébként jóindulatúan sem nevezhető sebességért fizetendő másfélszeres havi díjat, még egyszer bementem az ügyfélszolgálatra, ahol ezúttal mobilrásegítéssel(?) 10–30mb közötti(!) sebességet ajánlottak, az eredeti és az aktuális szerződés közötti, kb. 5 ezer forintos havidíjért. És hogy majd megkeresnek a műszakiak. Így is lett, az ember már az ajtóban közölte, hogy sajnos hiába jött – mellesleg szabadságot vettem ki –, ez a sebesség sem fog működni, még legalább egy–két hónapig.
Mik a tanulságok?
„pozitív”: a Telekom jól működik, pár hónap alatt két új szerződést kötött (ugyanarra a szolgáltatásra).
negatív: a Telekom ügyfélszolgálatának fogalma sincs arról milyen szolgáltatásokat bír el adott területen egy vonal, azt viszont eladja.
Ezek után fel fogom mondani a szerződésemet, harmadszor nem vernek át.
A kérdés csak az – a magam számára –, hogy ez mikor legyen?
Kérdés
JJJ
Ide is írok, egyrészt, hogy több helyen maradjon nyoma, másrészt talán más is okulhat belőle. Megoldást már nem várok. Röviden:
2015–2017. Budakeszi. Volt egy elfogadható csomagom (10mb-os net és városi vonal) kb. havi 4 ezer forintért.
2017. június. Két év után át akartam állni 20mb-os sebességre, az ügyfélszolgálat szerint ennél többet is bír a vonal. A 20mb-t sem bírta, a kiszálló műszaki vizsgálata szerint sem. Ezek után ráadásul a régi 10mb-os sebességért már kb. havi 6 ezer forintot kellett fizetnem, mivel nem állítottak vissza az eredeti szerződésre! Saját technikai *****ságuk miatt…
2017. október. Megelégelve ezt a ma már korszerűnek egyébként jóindulatúan sem nevezhető sebességért fizetendő másfélszeres havi díjat, még egyszer bementem az ügyfélszolgálatra, ahol ezúttal mobilrásegítéssel(?) 10–30mb közötti(!) sebességet ajánlottak, az eredeti és az aktuális szerződés közötti, kb. 5 ezer forintos havidíjért. És hogy majd megkeresnek a műszakiak. Így is lett, az ember már az ajtóban közölte, hogy sajnos hiába jött – mellesleg szabadságot vettem ki –, ez a sebesség sem fog működni, még legalább egy–két hónapig.
Mik a tanulságok?
„pozitív”: a Telekom jól működik, pár hónap alatt két új szerződést kötött (ugyanarra a szolgáltatásra).
negatív: a Telekom ügyfélszolgálatának fogalma sincs arról milyen szolgáltatásokat bír el adott területen egy vonal, azt viszont eladja.
Ezek után fel fogom mondani a szerződésemet, harmadszor nem vernek át.
A kérdés csak az – a magam számára –, hogy ez mikor legyen?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
15 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.