Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Ügyintézés


JJJ

Kérdés

Ide is írok, egyrészt, hogy több helyen maradjon nyoma, másrészt talán más is okulhat belőle. Megoldást már nem várok. Röviden:

2015–2017. Budakeszi. Volt egy elfogadható csomagom (10mb-os net és városi vonal) kb. havi 4 ezer forintért.

2017. június. Két év után át akartam állni 20mb-os sebességre, az ügyfélszolgálat szerint ennél többet is bír a vonal. A 20mb-t sem bírta, a kiszálló műszaki vizsgálata szerint sem. Ezek után ráadásul a régi 10mb-os sebességért már kb. havi 6 ezer forintot kellett fizetnem, mivel nem állítottak vissza az eredeti szerződésre! Saját technikai *****ságuk miatt…

2017. október. Megelégelve ezt a ma már korszerűnek egyébként jóindulatúan sem nevezhető sebességért fizetendő másfélszeres havi díjat, még egyszer bementem az ügyfélszolgálatra, ahol ezúttal mobilrásegítéssel(?) 10–30mb közötti(!) sebességet ajánlottak, az eredeti és az aktuális szerződés közötti, kb. 5 ezer forintos havidíjért. És hogy majd megkeresnek a műszakiak. Így is lett, az ember már az ajtóban közölte, hogy sajnos hiába jött – mellesleg szabadságot vettem ki –, ez a sebesség sem fog működni, még legalább egy–két hónapig.

Mik a tanulságok?

pozitív”: a Telekom jól működik, pár hónap alatt két új szerződést kötött (ugyanarra a szolgáltatásra).

negatív: a Telekom ügyfélszolgálatának fogalma sincs arról milyen szolgáltatásokat bír el adott területen egy vonal, azt viszont eladja.

Ezek után fel fogom mondani a szerződésemet, harmadszor nem vernek át.

A kérdés csak az – a magam számára –, hogy ez mikor legyen?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

15 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
Ekkor: ‎2017‎.‎10‎.‎27‎. at 20:08, JJJ írta:

Ide is írok, egyrészt, hogy több helyen maradjon nyoma, másrészt talán más is okulhat belőle. Megoldást már nem várok. Röviden:

2015–2017. Budakeszi. Volt egy elfogadható csomagom (10mb-os net és városi vonal) kb. havi 4 ezer forintért.

2017. június. Két év után át akartam állni 20mb-os sebességre, az ügyfélszolgálat szerint ennél többet is bír a vonal. A 20mb-t sem bírta, a kiszálló műszaki vizsgálata szerint sem. Ezek után ráadásul a régi 10mb-os sebességért már kb. havi 6 ezer forintot kellett fizetnem, mivel nem állítottak vissza az eredeti szerződésre! Saját technikai *****ságuk miatt…

2017. október. Megelégelve ezt a ma már korszerűnek egyébként jóindulatúan sem nevezhető sebességért fizetendő másfélszeres havi díjat, még egyszer bementem az ügyfélszolgálatra, ahol ezúttal mobilrásegítéssel(?) 10–30mb közötti(!) sebességet ajánlottak, az eredeti és az aktuális szerződés közötti, kb. 5 ezer forintos havidíjért. És hogy majd megkeresnek a műszakiak. Így is lett, az ember már az ajtóban közölte, hogy sajnos hiába jött – mellesleg szabadságot vettem ki –, ez a sebesség sem fog működni, még legalább egy–két hónapig.

Mik a tanulságok?

pozitív”: a Telekom jól működik, pár hónap alatt két új szerződést kötött (ugyanarra a szolgáltatásra).

negatív: a Telekom ügyfélszolgálatának fogalma sincs arról milyen szolgáltatásokat bír el adott területen egy vonal, azt viszont eladja.

Ezek után fel fogom mondani a szerződésemet, harmadszor nem vernek át.

A kérdés csak az – a magam számára –, hogy ez mikor legyen?

 

Amennyiben megvolt a műszaki szakvélemény, akkor csökkentett teljesítésért csökkentett havidíjat kellett volna kérned, vagy pedig azt, hogy erre hivatkozva tegyenek vissza a régi csomagodba. Kötelességük lett volna megcsinálni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Azért érdekes, hogy egy hónapok óta megoldatlan problémámra senki nem reagál az illetékesek közül. Itt sem.

Most már mindegy. Leírom, hogy itt is rögződjön:

November 8-i levelemben írtam, hogy november 16-tól lemondom az előfizetésemet. Ezt a levelet meg is válaszolta az ügyintéző, bármi ellenvetés nélkül. Ma (16-án) be is vittem a készülékeket az ügyfélszolgálatra, a lemondást látszólag elfogadták.

Arra a kérdésemre, hogy meddig fognak még számlázni - a routert leadtam, nem tudom használni a csomagot -, nem kaptam választ.

A Telekomnál úgy látszik, még a lemondás sem megy simán...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ez nem ilyen egyszerű.

A műszaki alvállalkozó, el sem tudom érni, másrészt nem tudok olyan email-címet, ahova közvetlenül lehetne felelős személynek írni.

Ezt jól megszervezték.

 

A tanácsokat mindenesetre köszönöm.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: JJJ
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
12 perce, JJJ írta:

zoli62:

Kértem, nem tették meg. Ezért írtam ide. És ezért hagytam ott őket.

Most 60 mb van, kevesebb havidíjért, mint a 10 mb a telekomnál.

Jó lenne, ha ezt egy ügyfélszolgálati vezető is elolvasná...

Neki megírhatod az esetet Telekom azonosítóval az ügyfelszolgalat@telekom.hu e-mail címre.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

"Lemondásnál nem is marasztaltak?"  Ez jó vicc...

Az a baj, hogy az ü.f.-nál - én azt tapasztaltam - nem érdekeltek a problémák megoldásában, csak a szerződések eladásában.

Legalábbis abban az üzletközpontban, ahova jártam. Állítólag a legrosszabb.

 

Mellesleg 2017-ben 10 mb + városi vonalért 5 ezret kérni havonta, minősíthetetlen.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...