JJJ

Ügyintézés

Kérdés

Ide is írok, egyrészt, hogy több helyen maradjon nyoma, másrészt talán más is okulhat belőle. Megoldást már nem várok. Röviden:

2015–2017. Budakeszi. Volt egy elfogadható csomagom (10mb-os net és városi vonal) kb. havi 4 ezer forintért.

2017. június. Két év után át akartam állni 20mb-os sebességre, az ügyfélszolgálat szerint ennél többet is bír a vonal. A 20mb-t sem bírta, a kiszálló műszaki vizsgálata szerint sem. Ezek után ráadásul a régi 10mb-os sebességért már kb. havi 6 ezer forintot kellett fizetnem, mivel nem állítottak vissza az eredeti szerződésre! Saját technikai *****ságuk miatt…

2017. október. Megelégelve ezt a ma már korszerűnek egyébként jóindulatúan sem nevezhető sebességért fizetendő másfélszeres havi díjat, még egyszer bementem az ügyfélszolgálatra, ahol ezúttal mobilrásegítéssel(?) 10–30mb közötti(!) sebességet ajánlottak, az eredeti és az aktuális szerződés közötti, kb. 5 ezer forintos havidíjért. És hogy majd megkeresnek a műszakiak. Így is lett, az ember már az ajtóban közölte, hogy sajnos hiába jött – mellesleg szabadságot vettem ki –, ez a sebesség sem fog működni, még legalább egy–két hónapig.

Mik a tanulságok?

pozitív”: a Telekom jól működik, pár hónap alatt két új szerződést kötött (ugyanarra a szolgáltatásra).

negatív: a Telekom ügyfélszolgálatának fogalma sincs arról milyen szolgáltatásokat bír el adott területen egy vonal, azt viszont eladja.

Ezek után fel fogom mondani a szerződésemet, harmadszor nem vernek át.

A kérdés csak az – a magam számára –, hogy ez mikor legyen?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

15 válasz erre a kérdésre

A "level 2" szakértő valóban elérhető - ha valakinek hasonló problémái lennének -, viszont lemondás után már nem vizsgálnak ki semmit...

Ez is vélemény.

 

Köszönöm a jó tanácsokat.

Evvel befejezem.

Itt.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az első mondatban leírt megállapításod sajnos mostanában egyre inkábbigaz, persze hozzáteszem régebben nem így volt. Telefonos ügyfélszolgálaton meg ügyintézője válogatja. Nekem utóbbival jó tapasztalataim vannak.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 órája, JJJ írta:

Azért érdekes, hogy egy hónapok óta megoldatlan problémámra senki nem reagál az illetékesek közül. Itt sem.

A fórum nem ügyfélszolgálat, itt az előfizetők segítik a másikat ha tudják,szóval itt ne várj hivatalos választ.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

"Lemondásnál nem is marasztaltak?"  Ez jó vicc...

Az a baj, hogy az ü.f.-nál - én azt tapasztaltam - nem érdekeltek a problémák megoldásában, csak a szerződések eladásában.

Legalábbis abban az üzletközpontban, ahova jártam. Állítólag a legrosszabb.

 

Mellesleg 2017-ben 10 mb + városi vonalért 5 ezret kérni havonta, minősíthetetlen.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Lemondásnál nem is marasztaltak, amikor hivatkoztál ezekre a problémákra? Egyébként utólag is megért egy levélváltást.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm, de mint írtam, már felmondtam a szerződést.

Ez persze nem neked szól: okt. 27-én írtam ide, nem kaptam választ, talán már késő.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: JJJ

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
12 perce, JJJ írta:

zoli62:

Kértem, nem tették meg. Ezért írtam ide. És ezért hagytam ott őket.

Most 60 mb van, kevesebb havidíjért, mint a 10 mb a telekomnál.

Jó lenne, ha ezt egy ügyfélszolgálati vezető is elolvasná...

Neki megírhatod az esetet Telekom azonosítóval az ügyfelszolgalat@telekom.hu e-mail címre.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1414-es telefonszámon kérj a hibabejelentőtől egy level 2-es szakértőt, mondd el neki az esetet, és erre hivatkozva kérj hivatalos kivizsgálást, múszaki szakvéleménnyel alátámasztva. Ennek eredményével tudsz csak hivatkozni csökkentett teljesítésre.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez nem ilyen egyszerű.

A műszaki alvállalkozó, el sem tudom érni, másrészt nem tudok olyan email-címet, ahova közvetlenül lehetne felelős személynek írni.

Ezt jól megszervezték.

 

A tanácsokat mindenesetre köszönöm.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: JJJ

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Épp most, JJJ írta:

zoli62: Kértem, nem tették meg. Ezért írtam ide.

 

Kérd mégegyszer, hivatalosan, írásban, a szakvéleményt mellékelve, ha az nincs meg, akkor először azt kérd ki tőlük.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

zoli62:

Kértem, nem tették meg. Ezért írtam ide. És ezért hagytam ott őket.

Most 60 mb van, kevesebb havidíjért, mint a 10 mb a telekomnál.

Jó lenne, ha ezt egy ügyfélszolgálati vezető is elolvasná...

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: JJJ

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: ‎2017‎.‎10‎.‎27‎. at 20:08, JJJ írta:

Ide is írok, egyrészt, hogy több helyen maradjon nyoma, másrészt talán más is okulhat belőle. Megoldást már nem várok. Röviden:

2015–2017. Budakeszi. Volt egy elfogadható csomagom (10mb-os net és városi vonal) kb. havi 4 ezer forintért.

2017. június. Két év után át akartam állni 20mb-os sebességre, az ügyfélszolgálat szerint ennél többet is bír a vonal. A 20mb-t sem bírta, a kiszálló műszaki vizsgálata szerint sem. Ezek után ráadásul a régi 10mb-os sebességért már kb. havi 6 ezer forintot kellett fizetnem, mivel nem állítottak vissza az eredeti szerződésre! Saját technikai *****ságuk miatt…

2017. október. Megelégelve ezt a ma már korszerűnek egyébként jóindulatúan sem nevezhető sebességért fizetendő másfélszeres havi díjat, még egyszer bementem az ügyfélszolgálatra, ahol ezúttal mobilrásegítéssel(?) 10–30mb közötti(!) sebességet ajánlottak, az eredeti és az aktuális szerződés közötti, kb. 5 ezer forintos havidíjért. És hogy majd megkeresnek a műszakiak. Így is lett, az ember már az ajtóban közölte, hogy sajnos hiába jött – mellesleg szabadságot vettem ki –, ez a sebesség sem fog működni, még legalább egy–két hónapig.

Mik a tanulságok?

pozitív”: a Telekom jól működik, pár hónap alatt két új szerződést kötött (ugyanarra a szolgáltatásra).

negatív: a Telekom ügyfélszolgálatának fogalma sincs arról milyen szolgáltatásokat bír el adott területen egy vonal, azt viszont eladja.

Ezek után fel fogom mondani a szerződésemet, harmadszor nem vernek át.

A kérdés csak az – a magam számára –, hogy ez mikor legyen?

 

Amennyiben megvolt a műszaki szakvélemény, akkor csökkentett teljesítésért csökkentett havidíjat kellett volna kérned, vagy pedig azt, hogy erre hivatkozva tegyenek vissza a régi csomagodba. Kötelességük lett volna megcsinálni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azért érdekes, hogy egy hónapok óta megoldatlan problémámra senki nem reagál az illetékesek közül. Itt sem.

Most már mindegy. Leírom, hogy itt is rögződjön:

November 8-i levelemben írtam, hogy november 16-tól lemondom az előfizetésemet. Ezt a levelet meg is válaszolta az ügyintéző, bármi ellenvetés nélkül. Ma (16-án) be is vittem a készülékeket az ügyfélszolgálatra, a lemondást látszólag elfogadták.

Arra a kérdésemre, hogy meddig fognak még számlázni - a routert leadtam, nem tudom használni a csomagot -, nem kaptam választ.

A Telekomnál úgy látszik, még a lemondás sem megy simán...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A kicsillagozott szó a "*****ságuk" volt.
Ez annyira borzasztó...?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most