Kérdés

Szeretném panaszom rögzítettni mivel ügyintézőjük úgy, tájékoztatótt hogy nem tudják szervizeltetni az egy hónapja vásárolt készülékem azt javasolta hogy forduljak a gyártóhoz mert őket érinti a garancia. Erre azidőre készűlék nélkűl maradtam ami anyagi kár ám is érint mivel a másik készülékem internetre alkalmatlan. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

14 órája, dptrsk írta:

Sajnos cserekészülék biztosítására nem kötelezi a törvény se a szolgáltatót se a gyártót.

Bármelyik (saját) Telekom üzletben leadhatod személyesen a készüléket, ez azonban +5-10 napot jelent a javításban, mivel a Telekom is csak a gyártónak tudja elküldeni.

Ha a gyártóhoz viszed közvetlenül, akkor meg tudod spórolni ezt az 5-10 napot, készüléktől, illetve hibától függően, akár 1-2 nap alatt is kész lehet. (Samsungos tapasztalat, hogy 10:00 beadtam, s 15:00 körül jött az SMS, hogy mehetek érte)

 

Ha nincs másik mobilnet képes készüléked a Telekomnál tudod jelezni, hogy szervízben volt a készüléked, s a mobilnetet nem tudtad használni, (kivizsgálás után (nem használtál netet a szervizelés alatt)) általában méltányossági alapon kapsz jóváírást a kiesett időre a mobilnet havidíjából.

Bocsi de az ilyen panaszokat azonnal a /dev/nullba küldeném.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnos cserekészülék biztosítására nem kötelezi a törvény se a szolgáltatót se a gyártót.

Bármelyik (saját) Telekom üzletben leadhatod személyesen a készüléket, ez azonban +5-10 napot jelent a javításban, mivel a Telekom is csak a gyártónak tudja elküldeni.

Ha a gyártóhoz viszed közvetlenül, akkor meg tudod spórolni ezt az 5-10 napot, készüléktől, illetve hibától függően, akár 1-2 nap alatt is kész lehet. (Samsungos tapasztalat, hogy 10:00 beadtam, s 15:00 körül jött az SMS, hogy mehetek érte)

 

Ha nincs másik mobilnet képes készüléked a Telekomnál tudod jelezni, hogy szervízben volt a készüléked, s a mobilnetet nem tudtad használni, (kivizsgálás után (nem használtál netet a szervizelés alatt)) általában méltányossági alapon kapsz jóváírást a kiesett időre a mobilnet havidíjából.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Krauszgyula1@gmail.com

Szia. Ez mind sajnálatos. Nem tudom, hogy ilyen esetben a gyártó vagy a Telekom köteles e pótkészüléket biztosítani, de a személyes tapasztalataim azt mutatják, hogy nem biztosítanak ilyen esetben pótkészüléket. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most