Ugrás a tartalomhoz

Kérdés

Szeretném panaszom rögzítettni mivel ügyintézőjük úgy, tájékoztatótt hogy nem tudják szervizeltetni az egy hónapja vásárolt készülékem azt javasolta hogy forduljak a gyártóhoz mert őket érinti a garancia. Erre azidőre készűlék nélkűl maradtam ami anyagi kár ám is érint mivel a másik készülékem internetre alkalmatlan. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 4

Sajnos cserekészülék biztosítására nem kötelezi a törvény se a szolgáltatót se a gyártót.

Bármelyik (saját) Telekom üzletben leadhatod személyesen a készüléket, ez azonban +5-10 napot jelent a javításban, mivel a Telekom is csak a gyártónak tudja elküldeni.

Ha a gyártóhoz viszed közvetlenül, akkor meg tudod spórolni ezt az 5-10 napot, készüléktől, illetve hibától függően, akár 1-2 nap alatt is kész lehet. (Samsungos tapasztalat, hogy 10:00 beadtam, s 15:00 körül jött az SMS, hogy mehetek érte)

 

Ha nincs másik mobilnet képes készüléked a Telekomnál tudod jelezni, hogy szervízben volt a készüléked, s a mobilnetet nem tudtad használni, (kivizsgálás után (nem használtál netet a szervizelés alatt)) általában méltányossági alapon kapsz jóváírást a kiesett időre a mobilnet havidíjából.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
14 órája, dptrsk írta:

Sajnos cserekészülék biztosítására nem kötelezi a törvény se a szolgáltatót se a gyártót.

Bármelyik (saját) Telekom üzletben leadhatod személyesen a készüléket, ez azonban +5-10 napot jelent a javításban, mivel a Telekom is csak a gyártónak tudja elküldeni.

Ha a gyártóhoz viszed közvetlenül, akkor meg tudod spórolni ezt az 5-10 napot, készüléktől, illetve hibától függően, akár 1-2 nap alatt is kész lehet. (Samsungos tapasztalat, hogy 10:00 beadtam, s 15:00 körül jött az SMS, hogy mehetek érte)

 

Ha nincs másik mobilnet képes készüléked a Telekomnál tudod jelezni, hogy szervízben volt a készüléked, s a mobilnetet nem tudtad használni, (kivizsgálás után (nem használtál netet a szervizelés alatt)) általában méltányossági alapon kapsz jóváírást a kiesett időre a mobilnet havidíjából.

Bocsi de az ilyen panaszokat azonnal a /dev/nullba küldeném.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...