Ugrás a tartalomhoz
  • 1

MT Azonosító


zenes

Kérdés

Egy MT azonosító meddig érvényes, amíg van élet a Földön vagy esetleg még annál is tovább?

Csak, mert már évekkel ezelőtt lemondtam a szolgáltatásokat és még mindig be tudok lépni.

Mondjuk a lemondás is egy kész hercehurca volt, többszöri ügyintézéssel.

Csak azért írom ezt ide, mert teljesen hitelesnek tűnő számlalevelet kaptam pár hónapja és minden adat stimmel rajta, kivéve a tartozást. Nincs benne helyesírási hiba, még csak egy ékezet sem hiányzik sehonnan, nem olyan, mint amilyeneket itt felraknak a többiek.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 4

Szia @zenes!

Ha a szolgáltatást már évekkel ezelőtt lemondtad, akkor a lemondás idején, a szerződés felmondás folyamataként rendezned kellett a szolgáltató felé esetlegesen fennálló tartozásaidat is. A szerződés lemondásáról egyébként készül egy dokumentum is, amelyet az ügyfél is megkap, mely igazolja, hogy ez megtörtént továbbá, hogy a szolgáltató tulajdonában lévő eszközöket (set-top box, HGW) az ügyfél hiánytalanul visszaszolgáltatta. Amennyiben ez a folyamat sikeresen lezárult, onnantól kezdve a szolgáltatónak nem lehet követelése  feléd.  Azaz minden valószínűség szerint ez is azok közé az álszámlák, e-mail-ek és levelek közé tartozik, amit te is említettél, és amelyek újra és újra megjelennek itt a Veszélyzónában is, így szerintem nem kell foglalkozni vele.  Hogy milyen hosszú időt vesz igénybe, amíg a rendszerből törölnek egy MT azonosítót, sajnos nem tudom megmondani. Esetleg rákérdezhetsz a 1414-n, ill. jelezheted, hogy még él ez a már lemondott azonosítód.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszi a választ!

Most kaptam egy SMS-t, hogy az MT azonosítóm alapján a korábban megszűnt otthoni szolgáltatásomra vonatkozóan tartozás áll fenn.

Vegyem fel velük a kapcsolatot a 265-7877-es telefonszámon vagy a vh@telekom.hu email címen.

Erről a mobilszámról jött: +36309303100

Utánanéztem a neten és másokat is zaklatnak erről a számról.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, zenes írta:

Közben rájöttem, hogy ez egy Tés szám, és felhívtam a 1414-et és tájékoztattak, hogy valami nyitott számlát látnak és egy felszólítási díjról van szó, de többet nem tudnak, írjak az "írjon nekünk" rovatba. Megtettem, most várok a válaszukra. 3 év után szórakoznak az emberrel, ez egy vicc. Ettől a cégtől egyszerűen nem lehet megszabadulni.

 

1 órája, zenes írta:

 

1 órája, zenes írta:

 

1 órája, zenes írta:

 

 

23 órája, szaboadam írta:

Szia @zenes!

Ha a szolgáltatást már évekkel ezelőtt lemondtad, akkor a lemondás idején, a szerződés felmondás folyamataként rendezned kellett a szolgáltató felé esetlegesen fennálló tartozásaidat is. A szerződés lemondásáról egyébként készül egy dokumentum is, amelyet az ügyfél is megkap, mely igazolja, hogy ez megtörtént továbbá, hogy a szolgáltató tulajdonában lévő eszközöket (set-top box, HGW) az ügyfél hiánytalanul visszaszolgáltatta. Amennyiben ez a folyamat sikeresen lezárult, onnantól kezdve a szolgáltatónak nem lehet követelése  feléd.  Azaz minden valószínűség szerint ez is azok közé az álszámlák, e-mail-ek és levelek közé tartozik, amit te is említettél, és amelyek újra és újra megjelennek itt a Veszélyzónában is, így szerintem nem kell foglalkozni vele.  Hogy milyen hosszú időt vesz igénybe, amíg a rendszerből törölnek egy MT azonosítót, sajnos nem tudom megmondani. Esetleg rákérdezhetsz a 1414-n, ill. jelezheted, hogy még él ez a már lemondott azonosítód.

 

23 órája, szaboadam írta:

 

 

1 órája, zenes írta:

Köszi a választ!

Most kaptam egy SMS-t, hogy az MT azonosítóm alapján a korábban megszűnt otthoni szolgáltatásomra vonatkozóan tartozás áll fenn.

Vegyem fel velük a kapcsolatot a 265-7877-es telefonszámon vagy a vh@telekom.hu email címen.

Erről a mobilszámról jött: +36309303100

Utánanéztem a neten és másokat is zaklatnak erről a számról.

 

1 órája, zenes írta:

Köszi a választ!

Most kaptam egy SMS-t, hogy az MT azonosítóm alapján a korábban megszűnt otthoni szolgáltatásomra vonatkozóan tartozás áll fenn.

Vegyem fel velük a kapcsolatot a 265-7877-es telefonszámon vagy a vh@telekom.hu email címen.

Erről a mobilszámról jött: +36309303100

Utánanéztem a neten és másokat is zaklatnak erről a számról.

 

1 órája, zenes írta:

Köszi a választ!

Most kaptam egy SMS-t, hogy az MT azonosítóm alapján a korábban megszűnt otthoni szolgáltatásomra vonatkozóan tartozás áll fenn.

Vegyem fel velük a kapcsolatot a 265-7877-es telefonszámon vagy a vh@telekom.hu email címen.

Erről a mobilszámról jött: +36309303100

Utánanéztem a neten és másokat is zaklatnak erről a számról.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
1 órája, zenes írta:

Köszi a választ!

Most kaptam egy SMS-t, hogy az MT azonosítóm alapján a korábban megszűnt otthoni szolgáltatásomra vonatkozóan tartozás áll fenn.

Vegyem fel velük a kapcsolatot a 265-7877-es telefonszámon vagy a vh@telekom.hu email címen.

Erről a mobilszámról jött: +36309303100

Utánanéztem a neten és másokat is zaklatnak erről a számról.

Ez a Telekom ügyfélszolgálati telefonszáma, tehát nem kamu szám, ha erre akartál utalni azzal hogy másokat is zaklatnak erről! :D

Jobban jársz ha felveszed velük a kapcsolatot minél hamarabb!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...