SzM Posztolva ekkor: 2018. április 5. Megosztás Posztolva ekkor: 2018. április 5. Üdv! Kicsit kezd elegem lenni... Régi számlázási rendszerben vagyok (pontosabban a feleségem, mert ő az előfizető) és gyakorlatilag 2015 májusa óta semmit nem tudok "elintézni"! Valaki tud valami segítséget nyújtani?! Köszönöm előre is! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
4 Roli82 Posztolva: 2018. április 6. Megosztás Posztolva: 2018. április 6. Üdv! Úgy tudom, hogy jelenleg is zajlik a régi rendszerben lévő ügyfelek átpakolása az új rendszerbe, régebben volt vagy talán még van az a módszer (ezt nem tudom már pontosan) hogy hamarabb átkerülj, kérvényezni kell akár személyes akár 1414 telefonszámon a kötbérmentes felmondást és egyben újrakötni új MT azonosítóra a szerződést, ekkor már rögtön az új rendszerben leszel nyilvántartva, hátulütője hogy több napos kieséssel járhat mivel az eszközöket le kell adni és majd visznek ki újabbakat mintha most fizetnél elő a szolgáltatásokra. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 anonymus Posztolva: 2018. április 6. Megosztás Posztolva: 2018. április 6. Április vége Május közepére le akarják lőni a régi rendszert. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 SzM Posztolva: 2018. április 12. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. április 12. Vicces a rendszer... Ma, azaz 12-én kaptam értesítést, hogy reagáltatok a kérdésemre... Roli82: A javaslatod egy részét a cég már megoldotta. Az összes eszközömet kicserélte, miután egy analóg-digitális átállást kértem a vonalas telefonomon. Új azonosítót mondjuk nem kaptam. Igaz, a szolgáltatások helyreállítása is több mint egy hétbe telt. Anonymus: Ezt én értem. De mi van akkor, ha nem képesek átrakni ennek ellenére az újba? Ugyanis 02. 18-án már megindították a migrációt! Akárhogy is számolom, már második hónap lesz lassan... Állítólag a folyamat maximum egy hét. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
SzM
Üdv!
Kicsit kezd elegem lenni... Régi számlázási rendszerben vagyok (pontosabban a feleségem, mert ő az előfizető) és gyakorlatilag 2015 májusa óta semmit nem tudok "elintézni"!
Valaki tud valami segítséget nyújtani?!
Köszönöm előre is!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.