KissGe Posztolva ekkor: 2018. augusztus 13. Megosztás Posztolva ekkor: 2018. augusztus 13. Céges korlátlan csomagban, amikor korlátlan a beszélgetés minden irányba, miért kell fizetni az átirányításért, csoporton kívüli számra? Az nem számít bele a "korlátlan" opcióba? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 zoli62 Posztolva: 2018. augusztus 13. Megosztás Posztolva: 2018. augusztus 13. Sajnos ez ilyen a céges dolgozói csomagban. Hangpostára való átirányításért is fizetni kell pl. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 dptrsk Posztolva: 2018. augusztus 13. Megosztás Posztolva: 2018. augusztus 13. a hanghívás és a hívásátirányítás két külön szolgáltatás. Ha neked korlátlan hanghívásod van, akkor annak semmi köze a hívásátirányításhoz. Másrészt ha korlátlan beszéd, akkor átirányításkor te nem beszélsz az átirányító készüléken, így nem is értelmezhető az ingyenesség a beszédre. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
KissGe
Céges korlátlan csomagban, amikor korlátlan a beszélgetés minden irányba, miért kell fizetni az átirányításért, csoporton kívüli számra? Az nem számít bele a "korlátlan" opcióba?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.