JokerJoe

Samsung Note9

Kérdés

Sziasztok! Igaz, hogy készlet hiányos a note 9? Nekem 08.27.re igazolták vussza a kiszállítást, de még mindig nem kaptam meg.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

Remek. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2018. 09. 05. at 8:20, Roli82 írta:

Szia!

Panaszt, reklamációt az alábbi oldalon tehetsz melyre 30 napon belül válaszolni kell, általában 2 héten belül reagálnak.

Link

Mellékletként a reklamációba csatolj is be egy képernyő mentést a rendelés visszaigazolásáról amit e-mailben kaptál.

Gyanítom belecsöppentél egy rendszerhibába és ezért húzódik ez ennyire, illetve emiatt törölhették a megakadt rendelést.

Volt már ilyen eset itt a fórumon korábban. :(

Ilyenkor az újra megrendelést szokták javasolni. Ha jól emlékszem volt valami online kedvezmény (30.000 Ft)  is az előrendelők között?

Mindenféle képen reklamáció javasolt!!!

S lőn a csoda....

Ma reggel hívtam ismét és közölték, hogy a csomag a futárnak átadva. Délben rendben meg is érkezett. Köszönöm a segítséged!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 órája, JokerJoe írta:

Szia! Mostanra már eltünt a rendelés.......  Munkatárs sem találja......  Ilyen esetben hova lehet fordulni?

 

Szia!

Panaszt, reklamációt az alábbi oldalon tehetsz melyre 30 napon belül válaszolni kell, általában 2 héten belül reagálnak.

Link

Mellékletként a reklamációba csatolj is be egy képernyő mentést a rendelés visszaigazolásáról amit e-mailben kaptál.

Gyanítom belecsöppentél egy rendszerhibába és ezért húzódik ez ennyire, illetve emiatt törölhették a megakadt rendelést.

Volt már ilyen eset itt a fórumon korábban. :(

Ilyenkor az újra megrendelést szokták javasolni. Ha jól emlékszem volt valami online kedvezmény (30.000 Ft)  is az előrendelők között?

Mindenféle képen reklamáció javasolt!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2018. 09. 03. at 14:24, Roli82 írta:

Szia.

Hívd fel a házhoz szállítási  vonalat a 0630-930-3030 telefonszámon és a 2-0 menüpontban érdeklődd meg mi a helyzet a megrendeléseddel. A rendelés azonosítójára szükség lesz. Weboldal szerint kapható mind két színben és méretben.

Szia! Mostanra már eltünt a rendelés.......  Munkatárs sem találja......  Ilyen esetben hova lehet fordulni?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia. 1 hét alatt már négyszer hívtam. Mindig intézik..... 

Talán csütörtökre.......   Hihetetlen számomra.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia.

Hívd fel a házhoz szállítási  vonalat a 0630-930-3030 telefonszámon és a 2-0 menüpontban érdeklődd meg mi a helyzet a megrendeléseddel. A rendelés azonosítójára szükség lesz. Weboldal szerint kapható mind két színben és méretben.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most