JokerJoe Posztolva ekkor: 2018. szeptember 3. Megosztás Posztolva ekkor: 2018. szeptember 3. Sziasztok! Igaz, hogy készlet hiányos a note 9? Nekem 08.27.re igazolták vussza a kiszállítást, de még mindig nem kaptam meg. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Roli82 Posztolva: 2018. szeptember 3. Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 3. Szia. Hívd fel a házhoz szállítási vonalat a 0630-930-3030 telefonszámon és a 2-0 menüpontban érdeklődd meg mi a helyzet a megrendeléseddel. A rendelés azonosítójára szükség lesz. Weboldal szerint kapható mind két színben és méretben. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 JokerJoe Posztolva: 2018. szeptember 3. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 3. Szia. 1 hét alatt már négyszer hívtam. Mindig intézik..... Talán csütörtökre....... Hihetetlen számomra. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 JokerJoe Posztolva: 2018. szeptember 5. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 5. Ekkor: 2018. 09. 03. at 14:24, Roli82 írta: Szia. Hívd fel a házhoz szállítási vonalat a 0630-930-3030 telefonszámon és a 2-0 menüpontban érdeklődd meg mi a helyzet a megrendeléseddel. A rendelés azonosítójára szükség lesz. Weboldal szerint kapható mind két színben és méretben. Szia! Mostanra már eltünt a rendelés....... Munkatárs sem találja...... Ilyen esetben hova lehet fordulni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2018. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 5. 3 órája, JokerJoe írta: Szia! Mostanra már eltünt a rendelés....... Munkatárs sem találja...... Ilyen esetben hova lehet fordulni? Szia! Panaszt, reklamációt az alábbi oldalon tehetsz melyre 30 napon belül válaszolni kell, általában 2 héten belül reagálnak. Link Mellékletként a reklamációba csatolj is be egy képernyő mentést a rendelés visszaigazolásáról amit e-mailben kaptál. Gyanítom belecsöppentél egy rendszerhibába és ezért húzódik ez ennyire, illetve emiatt törölhették a megakadt rendelést. Volt már ilyen eset itt a fórumon korábban. Ilyenkor az újra megrendelést szokták javasolni. Ha jól emlékszem volt valami online kedvezmény (30.000 Ft) is az előrendelők között? Mindenféle képen reklamáció javasolt!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 JokerJoe Posztolva: 2018. szeptember 5. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 5. Beszéltem velük, szerintük minden rendben, csak rendszer hiba volt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 JokerJoe Posztolva: 2018. szeptember 6. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 6. Ekkor: 2018. 09. 05. at 8:20, Roli82 írta: Szia! Panaszt, reklamációt az alábbi oldalon tehetsz melyre 30 napon belül válaszolni kell, általában 2 héten belül reagálnak. Link Mellékletként a reklamációba csatolj is be egy képernyő mentést a rendelés visszaigazolásáról amit e-mailben kaptál. Gyanítom belecsöppentél egy rendszerhibába és ezért húzódik ez ennyire, illetve emiatt törölhették a megakadt rendelést. Volt már ilyen eset itt a fórumon korábban. Ilyenkor az újra megrendelést szokták javasolni. Ha jól emlékszem volt valami online kedvezmény (30.000 Ft) is az előrendelők között? Mindenféle képen reklamáció javasolt!!! S lőn a csoda.... Ma reggel hívtam ismét és közölték, hogy a csomag a futárnak átadva. Délben rendben meg is érkezett. Köszönöm a segítséged! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2018. szeptember 6. Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 6. Remek. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
JokerJoe
Sziasztok! Igaz, hogy készlet hiányos a note 9? Nekem 08.27.re igazolták vussza a kiszállítást, de még mindig nem kaptam meg.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
7 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.