Jozsef04 Posztolva ekkor: 2018. szeptember 7. Megosztás Posztolva ekkor: 2018. szeptember 7. Befizettem a számlámat 3 havit mert elvoltam maradva. Az a kérdésem hogy mikor aktiválják vissza a kártyám? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 btz Posztolva: 2018. szeptember 7. Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 7. @Jozsef04 Gondolom ha jóváírták, lekönyvelték a befizetett összeget. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Jozsef04 Posztolva: 2018. szeptember 7. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 7. És az mennyi idő? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 btz Posztolva: 2018. szeptember 7. Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 7. (szerkesztve) @Jozsef04 Pár munkanap. De ha a behajtas@telekom.hu címre elküldöd a befizetésedről szóló igazolást, akkor 72 órán belül feloldják a szolgáltatás korlátozást. (5250 ft visszakapcsolási díj a következőhavi számlán kerül kiszámlázásra) Szerkesztve ekkor: 2018. szeptember 7. Szerkesztő: btz Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Jozsef04 Posztolva: 2018. szeptember 7. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 7. Köszönöm ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 btz Posztolva: 2018. szeptember 10. Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 10. @Jozsef04 Persze, másik kártyával vagy vezetékesről ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Jozsef04 Posztolva: 2018. szeptember 10. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 10. Feltudom őket valahogy hívni ha levan tiltva a kártyám? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2018. szeptember 10. Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 10. 06 1 2658077 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2018. szeptember 13. Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 13. 2 órája, Jozsef04 írta: Hétfőn írtam a behajtas@telekom.hu oldalnak e-mailt és semmi Miért nem hívtad fel a késői behajtást a fenti számon? Sokkal gyorsabban célt érnél. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Jozsef04 Posztolva: 2018. szeptember 13. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 13. Azért mert levan tiltva a kártyám! Csak segélyhívás Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 teherwagon Posztolva: 2018. szeptember 14. Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 14. Hello @Jozsef04, az a baj az e-maillel, hogy arra maximum 30 napon belül válaszolnak családtag, rokon, cimbi, szomszéd, munkatárs esetleg, akinek a telefonjáról felhívhatnád őket? a 1414 Té vonalról biztosan ingyenes (de lehet, hogy más szolgáltatóról is) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Jozsef04 Posztolva: 2018. szeptember 14. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 14. Megpróbálom. Köszönöm Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Jozsef04 Posztolva: 2018. szeptember 13. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. szeptember 13. Hétfőn írtam a behajtas@telekom.hu oldalnak e-mailt és semmi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Jozsef04
Befizettem a számlámat 3 havit mert elvoltam maradva. Az a kérdésem hogy mikor aktiválják vissza a kártyám?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
12 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.