Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TV rendelés


Roland77

Kérdés

  • Válaszok 160
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

Na hát örülök neki,hogy neked megvan.Én jövő hétre halsztottam az ügy intézését mert ma a 37napja a rendelés és telefonos beszélgetés óta.Erre ma este jövők haza és a postaládán egy nagy GLS futár matrica hogy pénteken reggel 9kor itt volt Telekom feladótól,hát nem volt itthon senki,de szombat este van kint a cetli érdekesnek találtam mert még pénteken a sofőr számát felhivva még jöhetet volna.De gondolom mivel péntek és szélső nap lehet,hogy inkább a hazautat választotta.Majd hétfőn kiderül jön e és hogy mi van az extra 2szemcsivel ami elvileg jár hozzá no meg az ajándék tabletról se tud senki semmit úgyhogy érdekldve várom mi lesz még.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy innen rendeltem tv-t...ha előbb találok erre a fórumra, hát nem biztos hogy innen indítom el a beszerzést.Január 27-én indítottam el, egyelőre méga  hitelképesség vizsgálatig sem jutottunk másfél hét alatt.....tudtok egyébként bárkiről aki 30napon belül megkapta a megrendelt készüléket?

egyelőre a szolgáltatás szüneteltetésen gondolkozom, mert csak 1tv van a háztartásban, ami az örök vadászmezőkre költözött, azaz most nincs min igénybe venni a szolgáltatást...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hát az szép....most vagyunk a 9.(munka) napon, de még jóslásokba sem mernek bocsájtkozni, hogy mikor lesz készülék....csaka kkor azt nem értem, mire megy a marketing, mire hirdetik a készülékeket, ha nincs készleten /raktáron, és ezek szerint a nagykarekben sincsen.........nah majd beszámolok, hogy mi történt....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

természetesen azok közül választottam, most is ott figyel a készülék a rendelhető eszközök között.....Egyelőre semmi újság, 2 email váltás, és 2 telefonos ügyfélszolgálattal beszélgetés volt, eddig nem sok sikerrel.....annyi a válasz, hogy sürgetik, szerintük nem fog 30napig tartani:)

nah majd beszámolok, mire jutottam:) valahogy azt érzem hosszú menet lesz.... 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én is jan. 27.-én rendeltem készüléket, majd febr. 2.-án hívtak hitelképesség ügyben, kétszeri reklamálás után. Azóta nem történt semmi, amin már nem is csodálkozom az itt olvasottak alapján. Csak reménykedni lehet. Igaz reklám e-mailt kaptam a T-től, hogy rendeljek készüléket. Nem tudom miért reklámoznak, ha ennyire nem tudnak teljesíteni...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

hát panaszkodtam hogy1tvm van(azaz per pillanat nincs),és tőlük várnám a cseredarabot......

 

a következő csavar, hogy javasolták a tvgo-t ahol elvileg mobileszközön tudnám nézni a tv szolgáltatást, de oda meg nem lehet per pillanat műszaki hiba miatt regisztrálni:)

 

level 2 ott is reklamáció alatt állok éppen:)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

hát panaszkodtam hogy1tvm van(azaz per pillanat nincs),és tőlük várnám a cseredarabot......

 

a következő csavar, hogy javasolták a tvgo-t ahol elvileg mobileszközön tudnám nézni a tv szolgáltatást, de oda meg nem lehet per pillanat műszaki hiba miatt regisztrálni:)

 

level 2 ott is reklamáció alatt állok éppen:)

 

 

TvGo jó vicc fele csatornát nem is tudod nézni vele.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia!Nekem megjött igaz még karácsonyra volt rendelve de az ünnepek miatt túlválalták magukat.Kb.2hónap után kaptam meg mikor már vissza akartam mondani az egésszet akkor hivtak,hogy hozzák.Megjött az új utánrendelés.Igen én 2db 3D-s szemszit kaptam és az okostávot is azaz 2van így hozzá.Nálam még felmerülő kérdés az ajándék tablet ami elvileg még járna hozzá úgyebár.Ez még reklamációra szorul,de még nem volt időm bejutni a boltba.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

szia

 

Én január 10 .én rendeltem tölük Tv készüléket 

hetek óta hitegetnek minden ügyintézö mást mond hazudoznak össze vissza és ma azt a választ kaptam hogy informatikai hiba van amiatt nem tudják a futárszolgálatnak átküldeni az igényt!!

várjak még pár napot!! vagy mondjam vissza a rendelést!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

jóváíráson már túl vagyunk.....3500ftot jóváírtak , igaz, nekem még bőven nem járt le a 30nap.....

Január 27-éln rendeltem, de azt mondják február 6-án rögzítették be az igényt-elvileg onann ketyeg a 30nap....tehát az én esetemben még ráérnek.....

na majd számolj be, veled mi újság, kérlek jelezd ha valami csoda folytán megjönne a készüléked....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

az baj hogy a tájékoztatás részükröl mindig elmarad!!

ha én nem hivom öket akkor még mindig itt ülök és nem tudok semmit nem mint ha igy tudnék valamit is!!

20 hivás  10 ügyintézö 10 eltérö válasz!! és a végén a büvös mondat! : várjak még pár napot! 

30 nap után még mindig várjak!!

nevetséges

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...