Roland77

TV rendelés

Kérdés

160 válasz erre a kérdésre

Köszönöm a segítségeteket a T -nél végre kifogtam egy segítőkész ügyintézőt  aki lepipálta a másik 3at ők hárman nem tudtak segítséget nyújtani illetve nem voltak a helyzett magaslatán.

Úgye nem én voltam a hibás mert sehol a rendeszerben nem szerepelt semilyen számla és nem is kaptam.Így most levél a nagy Pesti okosokhoz,hogy legyenek már szívesek leküldeni postán egy számlát,mert valahogy el lett felejtve a dolog vagy megfújta a postás kellett otthonra alágyújtani a pörinek :)

Most már csak ki kell várni vajon mikor jön meg elvileg pár nap,de a rendszert ismerve tapasztalva sosem lehet tudni,ha már a tévé 3hónapot vett igénybe ez vajon mennyit!

 

Köszi mindent és további kellemes napot kívánok!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hát köszi!Sajnos én nem kaptam semmit mert ami van az megvan mind sőt úgyanazt tuddnám csak letölteni a webes felületről is.

De bemegyek ma és rákérdek mert szerintem ők felejteték el.

Ismerősömnek meg nem is adtak mert,hogy nem lehet kinyomtatni valami külön kérvény kell hozzá vagy mi.Nem hiszem el,hogy egy ******* számlát nem lehet adni hihetetlen.

Na,de kiváncsi leszek én is ma erre.Vagy asztalt borítok! :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia én utólag kaptam számlát a TV-ről, szerintem kérdezz rá, kell hogy tudjanak adni...

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Helló! Olyanban kérném segítségeteket,hogy online rendeltem a fent nevezet tévé készüléket még január végén meg is kaptam.Most viszont már gondok vannak vele garancia papír megvan most visszont a szerviz elvitte,de visszont nincs számlám a vételről.Netes rendelés és részletre.A saját lapon a dokumentumokban sem szerepel erről semi számla többi minden megvan. Olyan kérdésem lenne,ha más is futárral kapta meg a tévé készüléket akkor kapott e a futártól számlát vagy küldtek e ki a T-től számlát külön erről? Az előfizetéses szerződésmódosításon csak a tévé teljes összege van feltüntetve a szerviznek az meg nem jó rendes számla kéne róla. Na ezt most kérnem kell külön vagy elfeljteték? Köszönöm a segítséget!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szép jó napot mindenkinek!

Március 9-én rendeltem  Tv készüléket.Ma felhivtam  Telekomot és közölték hogy törölték mert tartozásom van, Kérdéztem miféle tartozásom van  mikor tiszta vagyok?, felháboritó volt mert még ők se tudják mi lehet, egyszerüen nem tudják csak anyit mondtak hogy 39 ezer ft tartozásom van,

Tavaly szeptemberben nekem volt korlátozásom, 6hónapot kellet várnom,, de közben  időben  be volt fizetve minden,se hátralékom se Behajtás se nem volt ,Az ÁSZF Szabályoknak megfelelően Cselekedtem,

  • akik felé az elmúlt 6 hónapban folyamatos kiszámlázás történt (6 teljes havi normál számla a szolgáltatásra vonatkozóan) és
  • akiknek jelenleg nincs díjhátralékuk és nincsenek behajtási folyamatban, és
  • akik az elmúlt 6 hónapban kiterhelt számlákat a fizetési határidőre befizették.

__________________________________________________________________

 

Ezek nekem  mind megvoltak ,, De viszont  a rendszerükben nem tudják meg mondani hogy mi lehet nekem 39 ezer tartozásom.. Csak az a baj hogy mikor  rendeltem  illetve a rendelés le adtam,telekom munka társt kértem hogy tessék utána nézzni mert tavaky korlátozásom volt.  6hónap letelt stb, akkor miért nem mondták nekem hogy nem lehet,,, de még  munka társ is mondta hogy lehet rendelni de közben utána nézet mindenek amira kértem, , tavaly ugyan igy volt de nem szóltak semmit hogy 6hónapot meg kell várni,,  se telefon  hogy felhivják az embert semmi. nekem kell utána érdeklődni , és mondják a végén hogy törölték,, nem közölnek semmit hülyének nézzik az embert,,,

Telekomtól már nem lehet rendelni semmit, már lassan fel kell mondani a szolgáltatást .

De ellőte  irok egy kérelmet, hogy miért mondtam fel a szolgáltatást

 

 

Ma   vagy 10 hivtam telekomot, Nagy nehezen kapcsoltak el mondtam mi a panaszom, Erre kapcsoltak behajtás csoporthoz de ott kbfélóra, 1 óra kellet várakozni mert nem voltak elérhető hogy tisztázam az ügyemet,,, egyszerüen nem tudtam intézni  semmit ezzel meg van oldva az ügyem   

 

munka társ dolgozó szerint a Rendszer törölte a meg rendelésemet auto matikusan,,,, de 39 ezer ott van  tavaly is  amiről nem is tudtam csak késsőbb derült ki,,, de  nem tudják milehet.. szerintem nem ártana Frissiteni a rendszert...

 

Elnézést kérek de ez a igazság.

 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

 

Csatlakozom a klubhoz. Január 27. -én rendeltem egy Sony készüléket. Holnap fog lejárni a 30 nap.

A készüléket csak azért rendeltem, mert a kedves ügyfélszolgálatos lány azt mondta, hogy ebből van készleten így 8-10nap lesz a kiszállítás. (Eredetileg LG készüléket akartam, de az nem volt raktáron) Persze megszívtam, mert a mai napig a Sony készülékemről semmi nem lehet tudni. Többet beszéltem az ügyfélszolgálatosokkal, mint a saját családommal összesen az elmúlt hónapban.

 

Sürgetik már 2hete folyamatosan a gyártót, de még mindig semmi híre, hogy jönne a készülék. "Kérem legyen türelemmel, kérem várjon, kérem ezen a héten biztos, hogy megkeresik, kérem várjon" BETELT a POHÁR!!!  Beszéltem a Sony ügyfélszolgálattal is, de az elmúlt másfél hétben nem kaptak kiszállítási listát a Telekomtól. Ilyen fajta felháborítóan rossz ügyfélkiszolgálást még nem tapasztaltam egy ekkora cégtől. Annyira ideges vagyok, hogy azt nem tudom elmondani.

 

Aki jót akar magának, inkább Cetelem hitelre vegyen készüléket és mondja vissza a rendelésést a Telekomtól!

 

K******* be a TELEKOM!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Minden jó ha a vége jó....megvan a TV és sztem lenyűgöző.....még jópár napig el fogok vele játszani:)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

úgy tűnik, igazad van...most hívtak oktogon samsung márkaszervízből, ők hozzák a tv-t...elvileg holnap....

vannak még csodák....

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem biztos,hogy közvetlenül a GLS viszi a TV-t hozzád.

 

Márkaszerviz (alvállalkozó) is szállít TV-t.

 

Nálam így volt az LG-nél:

Központi raktárból átadták a GLS-nek, a GLS leszállított a márkaszerviznek, a márkaszerviz meg kihozta pár napon belül és ugyan így volt pár évvel korábban a Samsung TV-vel is.

 

A mobilos rész az meg teljesen más,előfizetés hosszabbítás + új készülék vásárlásnál teljesen automatikus a folyamat,nincs elbírálás ott már a rendelés leadásakor szállításra vár státuszt kap,ami még aznap szállítás alattira változik és másnap ki is szállítja a GLS.

 

Szóval türelem. :manhappy:

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

25.nap.....email szerint 2 napja  afutárnál, de még semmi.....valaki tudja hogy a futár mit csinál a tvvel 10napig?(ez volt az emailben hogy átadták, és 10napon belül kézbesítik..)

 

Tegnap rendeltem egy NOTE4-et mert lejárt a hűség, ma hozza  a futár.......ki érti ezt...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Vannak, bőven érdekes dolgok lenne még hova fejlődni, de legalább a tv-k el kezdtek megérkezni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Nem az a legnagyobb baj a telekommal hogy nagyon lassúak,hanem hogy mennyire vannak képben.Ma küldtek egy email-t hogy a(Szerintük)február 11.én leadott rendelésem elbirálás alatt van és legyek türelmes mert 30 napjuk van a teljesitésre.Erre most mit mondjak? Tegnap hozták a tv-t:-)))

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Az írtad, hogy 23 napja vársz rá, a Telekom álltal vállalt 30 napból. Akkor nem értem ennyi késés után miért írnak 10 napot, amikor már csak 7 nap van hátra a 30 napból. Egy magára valamit adó távközlési cég, azért ilyenkor előbbgre veszi és villámgyorsan küldeti ki a futárral.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Marketing hívásokra is van egy jó módszer, hogy felveszed és jelzed, hogy koszike de nem kérem :)
H.vasalas ösztönzés, és arra telefonos kampány, ez jó. :)

Na szóval remélhetőleg hamarosan rendeződnek a kiszállításos dolgaid.
Amúgy meg rendben, hogy írtad elégedetlen vagy,de hidd el, máshol sem egyszerű az élet, ha ügyfél vagy, sem a telekommunikációs szektorban,de se bankszektorban sem,sehol.
Az ügyfélszolgálatok célja és működése nagyon átalakult az elmúlt években, sok cégnél rengeteg embert küldtek el. Én már úgy vagyok ezzel, hogy amíg lehet próbálok megértő és elfogadó lenni, de persze vannak határok is :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kösz a jótanácsokat, futár által elég sűrűn látogatott környéken lakom:)(Pest Megye)

Az ismeretlen hívásokat is fel szoktam venni, de nem hagyom azért magam rábeszélni pld herevasalásra valami direktmarketing hívásból kifolyólag:)

nah reméljük happy end lesz a vége és lassan énis megkapom:)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Az a jó hír, hogy alakulnak a dolgaid.
Viszont egy jó tanács, hogy legyél elérhető mindig (amit megadtál értesítési számnak) és ha tudod az ismeretlen számokat is vedd fel, valmint, ha nem tiltottad le akkor a rejtett számokat is vedd fel.
Nekem az egyik barátom rendelt tv-t, azt mondták neki, hogy futár szállítja ki, de végül a gyártó emberkéi keresték (rejtett számról,ezért javasoltam/jeleztem ezt az opciót is), hogy mikor van otthon mert mennének a tévével... A 10 nap amiről értesítettek, sztem egy biztonsági vállalás, nem szabadna annak addig elhúzódni (hacsak nem ritkán látogatott útvonalon laksz, mert a futár tervezett útvonalon megy (profibb cégeknél), és ha egyáltalán futár viszi a készülékedet).

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

update-mai email:

 

Köszönjük megkeresését.

 

Illetékes csoportunk válasza alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön által megrendelt akciós TV készüléket már átadtuk a futárszolgálatnak. A kiszállításra jelen levelünk kiküldését követően 10 munkanapon belül sor kerül. Az igény leadásakor megadott kapcsolattartó telefonszámon fogjuk felkeresni Önt a kiszállítás időpontjának leegyeztetése miatt.

 

Mostmár csak az a kérdés: a futár mit csinál vele 10napig:)?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

"balszerencsémre" olyan területen lakom, ahol nincs nagyon alternatív vezetékes szolgáltató-13éve vagyok az elégedetlen ügyfelük, mobil is szintén náluk van. Elmaradás nem nagyon volt, max pár napos csúszások ha alutaztunk ilyesmi...de elvileg telefonban azt mondták csak ha voltam behajtás alatt azt nézik olyan meg nem volt....de ha meg nem felelem meg a "prevenciós" osztálynak, akkor 3hét alatt nem tudnak felhívni hogy sajnáljuk de blablabla? és akkor nem rabolnánk egymás értékes idejét.... 23. napnál tartok egyébként, 1hét van a 30-hoz:)

és egy újabb csavar, ma jött tőlük a levél, hogy érrzékelték, hogy lejárt a mobilos hűségem és leszek szíves új készüléket vásárolni, és hosszabítani:) most már akkor kivárom mi lesz a vége:)

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
-sajnos nem tudok mást mondani, talána  prevenciós(???) csoportnál van...

 

A prevenciós osztály az a behajtási folyamatokat nézi,ha jól emlékszem.

Az elmúlt 6 hónapban, nem volt szüneteltetésed,kikapcsolásod,későn befizetett számla akár otthoni akár mobiloldalon (utóbbi persze akkor érvényes ha T-Mobile-nál van előfizetésed) !??

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Nekem most hozták ki! Beüzemelés majd delutan
Csodaval hataros modon minden tartozeka megvan!!!
Remelem mindenki megkapja mihamarabb!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

semmi hír, kaptam egy emailt, hogy maradjak lazán, várjak türelemmel.....21.napnál tartunk egyelőre......

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Na mizu??
Valami jó hir??
Állitolag nekem is megkellene jönni a tv nek hétfő - szerda amit legutobb hallottam

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Akkor lehet, hogy mégis megkapod, bár kicsi "fázis-késéssel".

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
na látod, a szolgáltató oldja meg,nem a fogy. véd és társai...
aki jogosult a tévére, meg is kapja (ha kalandosak is néha a dolgok,de az meg máshol is benne van)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most