Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TV rendelés


Roland77

Kérdés

  • Válaszok 160
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 1

A készülék már 1,5 órája megérkezett! A beállításán dolgozom, egyenlőre minden rendben, szép a kép, még szokni kell a méretét,de nem lesz nehéz. Egyébként 2 szemüveg, smart távírányitó is jár hozzá, ami meg is érkezett. /48H6400/. Azért, hogy ne legyen minden rendben a számlán rossz összeget állítottak be, hiába online rendeltem, telefonos részletet írtak. Így nem tudom elfelejteni a 1412-öt, már meg is reklamáltam.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

nem tudom te melyik kinálatot látod de nekem még itt van 

LG 42LB650

LED TV

  • 42" (106 cm) képátló
  • 1920x1080 pixel (Full HD) felbontás
  • SMART TV
  • 3D

0 Ft kezdőrészlet

+ 24 × 6990 Ft
kamatmentes részlet

Teljes ár: 167 760 Ft

TV előfizetés mellé 2 év hűségidővel legalább 6 hónapja Telekom otthoniszolgáltatás-előfizetőknek online vásárlás esetén

Részletek

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Azért szerintem egy szolgáltatói készlet nem egyenlő egy gyártói készlettel, ezt érdemes mindenkinek szem előtt tartania. Ha a gyárban van is készülék és készlet, attól a szolgáltatónál, illetve a szolgáltató részére elkülönítetten nem biztos, hogy van. Szerintem.

Főleg, hogy hiába van előre megadva, hogy ki viszi ki a készüléket az ügyfélhez (egyik ismerősőmnek azt mondták, hogy a gyártó szakijai viszik ki a tévét, erre megjelent nála a GLS a kütyüvel (igaz az Sony volt...)

 

érdekes amit írsz, hogy az LG-s ügyintéző intézkedett a T-nél a Te tévéd, rendelésed ügyében, ez elég veszett dolog, de ha így sínre került az ügyed, akkor az végre egy jó hír :)

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Több mint 1 honap.utan sorozatos viták közepedte elèrtem azt hogy visszahivtak
Sorozatos elnézés kérések mellett azt mondtak 2 héten belül megkapom a tv!
5000 ft jóváirták pedig nem kértem csak azt mondtam lehet megyek a fogyadztovédelemhez mert már tulzás amit müvelnek az ügyfelekkel!!
És lass csodát visszahivtak!!!
Kiváncsi leszek arra a 2 hétre!!! Lehet visszamondok minden még azt is elfelejtm hogy léteznek!!!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

hiába mész a fogy. Véd fele, előbbre nem jutsz, de ha van feles időd, akkor hajrá...
rossz embertől, rossz tanács, ennyi...
állásfoglalást adnak, meg max. büntit a cégnek, de az esetleges problémádat nem oldják meg...
jobban jársz, ha a szolgáltatóval intézed a dolgod, előbb utobb minden meg szokott oldodni, többeknek is sikerült tévéhez jutniuk a visszajelzések szerint (oké, van aki kalandos úton, de révbe ért)
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

update-mai email:

 

Köszönjük megkeresését.

 

Illetékes csoportunk válasza alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön által megrendelt akciós TV készüléket már átadtuk a futárszolgálatnak. A kiszállításra jelen levelünk kiküldését követően 10 munkanapon belül sor kerül. Az igény leadásakor megadott kapcsolattartó telefonszámon fogjuk felkeresni Önt a kiszállítás időpontjának leegyeztetése miatt.

 

Mostmár csak az a kérdés: a futár mit csinál vele 10napig:)?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Kösz a jótanácsokat, futár által elég sűrűn látogatott környéken lakom:)(Pest Megye)

Az ismeretlen hívásokat is fel szoktam venni, de nem hagyom azért magam rábeszélni pld herevasalásra valami direktmarketing hívásból kifolyólag:)

nah reméljük happy end lesz a vége és lassan énis megkapom:)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok!

 

Csatlakozom a klubhoz. Január 27. -én rendeltem egy Sony készüléket. Holnap fog lejárni a 30 nap.

A készüléket csak azért rendeltem, mert a kedves ügyfélszolgálatos lány azt mondta, hogy ebből van készleten így 8-10nap lesz a kiszállítás. (Eredetileg LG készüléket akartam, de az nem volt raktáron) Persze megszívtam, mert a mai napig a Sony készülékemről semmi nem lehet tudni. Többet beszéltem az ügyfélszolgálatosokkal, mint a saját családommal összesen az elmúlt hónapban.

 

Sürgetik már 2hete folyamatosan a gyártót, de még mindig semmi híre, hogy jönne a készülék. "Kérem legyen türelemmel, kérem várjon, kérem ezen a héten biztos, hogy megkeresik, kérem várjon" BETELT a POHÁR!!!  Beszéltem a Sony ügyfélszolgálattal is, de az elmúlt másfél hétben nem kaptak kiszállítási listát a Telekomtól. Ilyen fajta felháborítóan rossz ügyfélkiszolgálást még nem tapasztaltam egy ekkora cégtől. Annyira ideges vagyok, hogy azt nem tudom elmondani.

 

Aki jót akar magának, inkább Cetelem hitelre vegyen készüléket és mondja vissza a rendelésést a Telekomtól!

 

K******* be a TELEKOM!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Köszönöm a segítségeteket a T -nél végre kifogtam egy segítőkész ügyintézőt  aki lepipálta a másik 3at ők hárman nem tudtak segítséget nyújtani illetve nem voltak a helyzett magaslatán.

Úgye nem én voltam a hibás mert sehol a rendeszerben nem szerepelt semilyen számla és nem is kaptam.Így most levél a nagy Pesti okosokhoz,hogy legyenek már szívesek leküldeni postán egy számlát,mert valahogy el lett felejtve a dolog vagy megfújta a postás kellett otthonra alágyújtani a pörinek :)

Most már csak ki kell várni vajon mikor jön meg elvileg pár nap,de a rendszert ismerve tapasztalva sosem lehet tudni,ha már a tévé 3hónapot vett igénybe ez vajon mennyit!

 

Köszi mindent és további kellemes napot kívánok!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv!

Én Szeptember 10-én rendeltem a tv készülékem,majd novemberben miután sokat idegeskedve vártam hívtak hogy megjött...örültem de aztán mikor megtudtam nem jó helyre vitték hanem kb 200 kilométerrel arréb (okát mai napig sem tudom) már teljsen felrobbantam...Vártam még kb 3 hetet és végre megjött persze ezt a történetet 60 oldalra sem tudnám leírni mennyit telefonáltam kérdezősködtem....aztán mikor meghozták,behozta a "futár" ,én persze nem kértem szerelést mivel pc hez használom,nagyon örültem hogy végre ittvan...2 napig használtam,majd észrevettem egy apró pixelhibát,amit azonnal jeleztem.Ismét felhívtam a T-home ot,majd azt mondták hívjam a gyártót,azonnal hívtam is.Mondanom sem kell a gyártó kommunikációs munkatársa nagyon segítőkész volt,és elmondta hogy mivel 3 napon belül jeleztem a boltnak (thome) kell cserélniük azonnal.Vissza is hívtam őket...Ekkor bő 10 perc telefon után eldöntötték hogy cserélik ennek kb 1 hónapja azóta is a pixelhibásat használom....persze korántsem ilyen rövid a valós történet ezt így tömörítettem ,de ami ideg volt bennem a végére azt senkineksem kívánom!!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

December 1.-n rendeltem egy televíziót. Többszöri rákérdezésre sem történt semmi.  Illetve 8-án felhívtak hogy 10 napon kiszállítják!  Nos letelt a tíz nap, sőt húsz is és nem történt semmi!  Talán januárban megkapom amit karácsonyra szerettem volna.  Vagy jövő karácsonyra?  Szertném ha fehívnának legalább elnézést kérni vagy legalább honorálnák valamivel a hosszú várakozást!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

@Roland77 

 

Jóváhagyták már a rendelést?

Ha nem, akkor vagy törölték mert nem felelsz meg a feltételeknek,vagy meg se kapták a rendelést ha online adtad fel,vagy ha jóváhagyták akkor pedig lehet,hogy közben elfogyott...

 

1412 felhív 5 menüpont folyamatban lévő ügyek!

 

Sajnos mi sem jártunk jobban , december 1- rendeltünk, 08-án kiderült hogy nem fogadták, majd 13-án telefonon egyeztetünk adatokat szállítási címet stb, azóta semmi az igért 10 nap már eltelt. Sajnos a 1412

valós felvilágosítást nem ad , legalább a megadott elérhetőségekre egy üzenetetett lehetne küldeniük. Nem tudom, hogy ezek után szertenénk még a gyerekeimmel bármit rendelni . Én megértem hogy nincs már, de egy értesítést megérdemelnének azok akik bizalmat szavaztak nekik.  

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én ugyanigy jártam csak,tegnap felhivtam az ügyfélszolgálatot tudják hogy megrendeltem november 6-án eddig azt mondták hogy nemsoká kiszállitják ,de most már nincs készleten  de érdeklődjek 1-2 hét mulva hátha lessz .Megkérdeztem ha ujra rendelnék egy olyat ami még van készleten mikor tudnák kiszállitani azt mondták 30-nap .KÖSZÖNÖM SZÉPEN a gyerekemnek akartam megvenni karácsonyra hát szép ajándék lett.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...