Roland77 Posztolva ekkor: 2014. december 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. december 6. Miért nem tudja a Telekom 60 nap után sem teljesíteni a megrendelésemet?! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2014. december 6. Megosztás Posztolva: 2014. december 6. Nagy esélyel hibára futott a rendelés max 30 napjuk van rá 1412 új megrendelés Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Roli82 Posztolva: 2014. december 6. Megosztás Posztolva: 2014. december 6. Jóváhagyták már a rendelést?Ha nem, akkor vagy törölték mert nem felelsz meg a feltételeknek,vagy meg se kapták a rendelést ha online adtad fel,vagy ha jóváhagyták akkor pedig lehet,hogy közben elfogyott... 1412 felhív 5 menüpont folyamatban lévő ügyek! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 dragontwin19 Posztolva: 2014. december 10. Megosztás Posztolva: 2014. december 10. egyébként hol rendelted, online igénybejelentővel?mert akkor elvben vissza kéne hívjanak és egyeztessenek veled, hogy mi a pálya...ha online rendeltél, akkor lehet kerestek, csak nem értek el...telefonos üszi lesz a barátod, hogy mi van, de a 60 nap az brutál sok :( Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 bogyesz30 Posztolva: 2014. december 18. Megosztás Posztolva: 2014. december 18. sziasztok ,azt szeretném megkérdezni hogy rendeltünk egy tv készüléket dec 16án ma hivtak egyeztetés miatt de semmi konkrétumot nem tudtak mondani mikor lessz készülék elfogadták e az igényt stb Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 stipistopi Posztolva: 2014. december 26. Megosztás Posztolva: 2014. december 26. Én november végén rendeltem tv-t. Azt mondták, hogy karácsonyra megkapom. Sajnos a tv-t nem kaptam még meg. És ugyan az ügyfélszolgálaton nagyon kedvesek és megértőek, de érdemben nem tudtak semmit mondani arra a kérdésemre, hogy mikor kapom meg végre a tv-t. Viszont azt tudták, hogy a rendelés folyamata elindult....hát, sokra ezzel az infóval nem mentem. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 bobika0422 Posztolva: 2014. december 26. Megosztás Posztolva: 2014. december 26. Üdv!Én Szeptember 10-én rendeltem a tv készülékem,majd novemberben miután sokat idegeskedve vártam hívtak hogy megjött...örültem de aztán mikor megtudtam nem jó helyre vitték hanem kb 200 kilométerrel arréb (okát mai napig sem tudom) már teljsen felrobbantam...Vártam még kb 3 hetet és végre megjött persze ezt a történetet 60 oldalra sem tudnám leírni mennyit telefonáltam kérdezősködtem....aztán mikor meghozták,behozta a "futár" ,én persze nem kértem szerelést mivel pc hez használom,nagyon örültem hogy végre ittvan...2 napig használtam,majd észrevettem egy apró pixelhibát,amit azonnal jeleztem.Ismét felhívtam a T-home ot,majd azt mondták hívjam a gyártót,azonnal hívtam is.Mondanom sem kell a gyártó kommunikációs munkatársa nagyon segítőkész volt,és elmondta hogy mivel 3 napon belül jeleztem a boltnak (thome) kell cserélniük azonnal.Vissza is hívtam őket...Ekkor bő 10 perc telefon után eldöntötték hogy cserélik ennek kb 1 hónapja azóta is a pixelhibásat használom....persze korántsem ilyen rövid a valós történet ezt így tömörítettem ,de ami ideg volt bennem a végére azt senkineksem kívánom!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 exmotoros Posztolva: 2014. december 28. Megosztás Posztolva: 2014. december 28. December 1.-n rendeltem egy televíziót. Többszöri rákérdezésre sem történt semmi. Illetve 8-án felhívtak hogy 10 napon kiszállítják! Nos letelt a tíz nap, sőt húsz is és nem történt semmi! Talán januárban megkapom amit karácsonyra szerettem volna. Vagy jövő karácsonyra? Szertném ha fehívnának legalább elnézést kérni vagy legalább honorálnák valamivel a hosszú várakozást! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2014. december 28. Megosztás Posztolva: 2014. december 28. Szia.Általában 8-10 munkanap alatt kiszokták szállítani,hivatalosan 30 napjuk van rá.Hívd fel a 1412 és válaszd a folyamatban lévő ügyek menüpontját (5 menüpont) kérdezz rá,hogy benne vagy -e a kiszállítási listában,illetve nem lett -e vissza törölve. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 manóka Posztolva: 2014. december 30. Megosztás Posztolva: 2014. december 30. @Roland77 Jóváhagyták már a rendelést?Ha nem, akkor vagy törölték mert nem felelsz meg a feltételeknek,vagy meg se kapták a rendelést ha online adtad fel,vagy ha jóváhagyták akkor pedig lehet,hogy közben elfogyott... 1412 felhív 5 menüpont folyamatban lévő ügyek! Sajnos mi sem jártunk jobban , december 1- rendeltünk, 08-án kiderült hogy nem fogadták, majd 13-án telefonon egyeztetünk adatokat szállítási címet stb, azóta semmi az igért 10 nap már eltelt. Sajnos a 1412valós felvilágosítást nem ad , legalább a megadott elérhetőségekre egy üzenetetett lehetne küldeniük. Nem tudom, hogy ezek után szertenénk még a gyerekeimmel bármit rendelni . Én megértem hogy nincs már, de egy értesítést megérdemelnének azok akik bizalmat szavaztak nekik. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 koyo Posztolva: 2015. január 4. Megosztás Posztolva: 2015. január 4. Én ugyanigy jártam csak,tegnap felhivtam az ügyfélszolgálatot tudják hogy megrendeltem november 6-án eddig azt mondták hogy nemsoká kiszállitják ,de most már nincs készleten de érdeklődjek 1-2 hét mulva hátha lessz .Megkérdeztem ha ujra rendelnék egy olyat ami még van készleten mikor tudnák kiszállitani azt mondták 30-nap .KÖSZÖNÖM SZÉPEN a gyerekemnek akartam megvenni karácsonyra hát szép ajándék lett. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kerim01 Posztolva: 2015. január 5. Megosztás Posztolva: 2015. január 5. Szia nem fogod megkapni mi is abban az időben rendeltük meg nekünk számlát szerzödést is küldtek de tv még sehol felhivtuk őket és arra hivatkoztak hogy országos hiany van (de igaz hogy máshol 24 órás kiszáltitásal lehet kapni a tv-t ) igy vagy várunk vagy törlik a szerzödést nem egy és nem két ember járt így Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kerim01 Posztolva: 2015. január 6. Megosztás Posztolva: 2015. január 6. Tévedés történt a központban én megkapom a tv-t mert pont határídöben rendeltem meg mint végül kiderült de ismerösöm sajnos már nem neki egy másik tv-t kell rendelnije ha az jó neki ha nem akkor vissza állítják a szerzödést az eredetire és ezt törlik Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 crom79 Posztolva: 2015. január 6. Megosztás Posztolva: 2015. január 6. Szia!Mi számított pont határídőnek?Mikor lett megrendelve?Én December 16 beszéltem az ügyintézővel és csak a 30napot mondták nekem is.Ahogy olvatam sok embernek nem jött még meg aki már Novemberben megrendelte vagy már nincs is készleten.Nagyon gondolkozom rajta,ha nincs visszamondom a rendelést,mert más készülék nem érdekel azért is rendeltem pont ezt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 juci Posztolva: 2015. január 6. Megosztás Posztolva: 2015. január 6. Sziasztok! Hát,nem lettem nyugodtabb az üzenetektől...! Én is hasonló cipőben járok! Dec.1-én rögzített megrendelésemmel elméletileg minden rendben, csak éppen hírzárlat van a készülékről! Az illetékes "elvtárs" csak e-mailben elérhető (az ügyfélszolgálatosok szerint), amire azonban nem válaszol! Vicc ez az egész! Legalább annyit közölhetnének, hogy nincs, nem volt, nem is lesz... stb. Rendeltem már pár dolgot a neten, de a legkisebb webáruházból is visszajeleztek pár nap után, egy ekkora cégtől joggal várna el hasonlót az ember lánya! :) Arra azonban felhívnám mindenki figyelmét, aki már több, mint 30 napja vár, hogy a köv. számlán 5000 Ft-ot jóváírnak a késedelemért! Nem nagy összeg, de min. ennyi jár az idegeskedésért! Kérjétek, mert szerintem maguktól nem ajánlják fel!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Csaba_989 Posztolva: 2015. január 8. Megosztás Posztolva: 2015. január 8. Sziasztok! Én is leírom az ezzel kapcsolatos tapasztalatomat, hátha valakinek a segítségére lesz. 2014.12.01.-én rendeltem egy Samsung TV készüléket, azért ekkor, hogy karácsonyra megkapjam. December 10.-én már sokaltam a dolgot, és felhívtam őket hogy mi a helyzet.Azt az információt kaptam, hogy még nem lett elbírálva, de türelmemet kérték, és elmondták hogy 2-3 nap és el lesz bírálva a kérelmem. 2014.12.16.-án már elfogyott minden türelmem, és ismét felhívtam őket, amikor ismét azt mondták, hogy még mindig nem lett elbírálva a kérelmem, és valószínűleg már csak az ünnepek után lesz belőle valami. Ezen a napon írtam nekik egy e-mailt, hogy nézenek utána a rendszerben, mert valami hiba miatt nem akar a dolog haladni.2014.12.18.-án kaptam meg a választ, miszerint egy technikai hiba miatt nem rögzítette a rendelésemet a rendszer, így azt 2014.12.16.-án ismét rögzítették. Ekkor már semmi jóban nem reménykedtem, és teljesen lemondtam arról, hogy oda tudom adni a szüleimnek karácsonyra, ajándék gyanánt. Majd 2014.12.22.-én csörgött a telefonom, a futár volt az, és mondta hogy hozza nekem a rendelt TV készüléket. Az a vicces az egészben, hogy amikor felhívtam az ügyfélszolgálatot, mindig azt mondták hogy a Samsung munkatársai fogják kihozni nekem a készüléket. Nem egyszer egyeztettem a Samsunggal, és soha nem találtak a rendelési listában. Mostanában nagyon nehezen mennek a dolgok a Telekomnál. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 juci Posztolva: 2015. január 8. Megosztás Posztolva: 2015. január 8. Kedves Csaba! A tiéd egy sikersztori az enyémhez képest! Nekem minden alkalommal mást mondanak: a sonytól hozzák, futár hozza, telekomos munkatárs hozza..." Már nagyon várom a titokzatos úr" csörgését! :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Szatyor Posztolva: 2015. január 9. Megosztás Posztolva: 2015. január 9. Dec. 9.-én igényeltem egy tv-t a telekom oldalon.Szerintetek megérkezett már a "karácsonyi ajándék"?Hát persze hogy nem.A történet a következő.Amikor igényeltem akkor azt kaptam válaszul az oldalon hogy 3 munkanapon belül fel fog keresni egy telekomos ügyintézö. Hiába vártam *****. Oké telefon kézbe 1412 gép jelentkezik.5/1 és már az ügyintézöre várok közben szól az idegörlő zene. 14 percig szólt a zene mire végre elkezdett csörögni. Lezajlott a beszélgetés ami alapján minden oké volt. De hívjam fel a másik ügyintézöt aki a netet is meg tudja hosszabbítani na mondom jó. Ez is meg volt. Végre ott tartottam hogy lesz tv csak idő kérdése. Azt mondták 10 nap és megérkezik. Örültem is. Eltelt a 10 nap sehol semmi és közel volt a karácsony. Telefon kézbe 1412 újra és 5/1 ismét. Megint lement a procedúra mire azt mondja az illető hogy 24.-ig mindenféleképpen kiszállítjuk. Na újra öröm az ürömben. 24.-én a tv nem érkezett meg. Szuper karácsony volt ajándék nélkül. 27.-én ismét 1412 5/1 megint zene megint lezajlott egy kis beszélgetés. Amiben kiderült hogy a dolog folyamatban van. Oké. Elkezdtem bujni a netet infók után találtam is pár elégedetlen vásárlót. Azt sikerült leszürni hogy érdemes bemenni személyesen megkérdezni. 29.-én ez is megtörtént az ügyintézönek gyorsan ledaráltam egy regényt hogy mi a helyzet. Aki annyit mondott a két ünnep között 95% hogy kiszállítják. Oh akkor holnap vagy 31.-én délelőtt végre megérkezik de jó. Hát nem jött meg a tv, kicsit már idegesítő a helyzet így választottam a *******, majd jön opciót.De nehogy már feladjam én nem arról vagyok híres.Átcsúszott az ügy 2015-re boldog voltam hogy még mindig nincs tv.Jan. 03.-án ismét megragadtam a telot 1412 5/1végre hamar kapcsolt az ügyintézö és nem kellet azt a borzalmas zenét hallgatni ami elvileg nyugalmat sugároz. Kiderült hogy a tv dec. 17-én került megrendelésre. Csak pislogtam hogy mi van, miért 17.-én és akkor 09.-én mi történt?Na jó ha 17.-én lett rendelve akkor ha 10 nap átlagosan a kiszállítás akkor hol a tv? Erre jött a válasz az nem 10 hanem 30 nap. A telefont ezzel a lendülettel le is "csaptam". Még most sincs tv pedig már visszaálltunk a normál kerékvágásba vége az ünnepeknek. Remélem a héten megjön és vége ennek az egésznek. Nem gondoltam volna hogy ennyire nyögve-nyelösen működik ez az egész. A telekom ügyintézöi meg kritikán aluliak. Azért van kivétel de sajna kevés.A történet ott tart hogy jan. 7-én ismét telefonáltam 5/1 és újból zene + pár perc alatt recsegett az ügyintézö.Gyorsan rákérdeztem hogy mi újság a tévével azt mondta látja de folyamatban van.Na ezt más sokszor hallottuk úgyhogy kicsit keményebb határozott énemet előhuztam a poros pincéből, támadás.- Mit is jelent a folyamatban szó?- Hát hogy kiszállítás alatt van."Jaaa értem de már 2 hete folyamatban van."- A kollégáj telefonon fognak önnel egyeztetni.- Mégis miről ha kiszállítás alatt van?- Időpont és cím.- Azt esetleg nem tudja hogy mikor érkezik meg kb a tv?- Sajna nem.Tegnap értesített ismerős hogy amit ők rendeltek, szóltak nekik hogy hétfőn szállítják . Egy helyen lakunk és ők később is rendelték. Ez mi komolyan ez mi? Kiakadok. És az trillio százalék hogy többé semmit sem fogok rendelni telekomtól. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Szatyor Posztolva: 2015. január 9. Megosztás Posztolva: 2015. január 9. Na végre valahára csörög a telo és egy szexi hang szól bele. Ő azt hittem valami szextelefonos cucc. Oktogon/telekom/holnap reggel szállítjuk a tv-t. Na meg jött egyből a kedvem hétvégén szénné tesztelem. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 copre Posztolva: 2015. január 9. Megosztás Posztolva: 2015. január 9. Valaki legyen szives válaszolni vagy hozzászólni!Dec 16-án rendeltem egy samsung ue48h6400..készüléket, és egy 17 csatornás Sat tv-t. Dec. 18-án vissza is hívtak adategyeztetés miatt rendbe is volt minden 15 napot ígértek elbírálásra illetve kiszállításra. Innen kezdődtek a gondok(várakozás).Azt még hozzá kell tennem hogy mobil előfizetésemre vállalt hűségidőm dec.27 én lejárt így most már a telefonom kifizetve.De a gond az hogy otthoni szolgáltatásom még nincs és így rendelést követni egyáltalán nem tudok és még valami, az ugyfélszolgálatot már vagy 5 ször hívtam hogy mi ilyenkor a teendő csak az a baj hogy ő sem látja a rendelést és csak egy e-mailt tud nekik küldeni a címemmel, névvel kapcsolatba hogy hol akadt el a rendelés. Nem akartam ez idáig új rendelést leadni de már ez a fajta samsung tv nincs is a telekom kínálatában. Már ki vagyok idegileg a szlogenüktől hogy majd pár napon belül visszahívnak vagy keresnek.szerintetek adjak le egy új rendelést vagy várjak még? :( vagy valaki hasonló cipőben jár .... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2015. január 9. Megosztás Posztolva: 2015. január 9. @copreOtthoni rendelés követésére nincs lehetőség úgy mint pl mobil részen,tehát ha otthoni ügyfél lennél akkor sem látnád az online felületen. Sat TV megrendelésed valószínűleg nem fordult át a létesitőkhöz és elakadt valahol így nem is tudják,hogy menni kéne bekötni. Létesitésre 30 nap van akár csak a TV kiszállításra. Újra meg kéne rendelni személyesen és nem telefonon és nem online. Igen ez a TV már nincs a kínálatban elfogyott azt se tartom kizártnak,hogy emiatt törölték a rendelést utólag annak ellenére,hogy az egyeztetés megvolt,nem mindegyik ügyintézőnek van jogosultsága pl rá látni a raktár készletre,ezért előfordulhat ilyen,hogy befogadnak egy megrendelést de azt nem tudják teljesíteni mert időközben kifutott a készlet, várni meg nem érdemes rá mert nem tudni mikor tud a beszállító szállítani belőle. Egyébként Mobil részen 6 hónapon belül a számlák mindig időben ki lettek egyenlítve arany szinted megvan? Ezek kellenek a részletfizetéshez. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Cunnir Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. Üdv Én is leírom a torturánkat:Dec 05-én megrendeltük a tv-t(online) Dec 11-én visszahívtak hogy 8-10 nap és jön a tv..... most van jan 10 és sehol semmi tegnap telefonáltunk...majd keresnek.. több év hűség után váltani fogok. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. Azt sikerült meg tudnod hogy rendelés rendben van e ? Vagy csak le ráztak ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Cunnir Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. Az ügyintéző azt mondta a rendelést látja (de semmilyen más információval nem tud szolgálni, még arra sem igazán reagált mikor rákérdeztem nem gond-e, hogy már nincs kínálatban az a tv) annyit közölt, hogyjelzi a problémát a területi illetékesnek és "majd" keresnek. Csak az bosszant a törénetben azért rendeltünk tv-t mert a régi 9 éves Lcd elromlott,és mehetünk volna Pl a Mediaba de én mondtam a páromnak hogy rendeljünk a T-től köszönöm.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. Nem vagyok Telekomos de szerintem le rögzítették a megrendelést és elfogyott a tv most meg várnak hátha jön majd újabb adag ha meg nem akkor jó szokás szerinte szó nélkül vissza törlik az egészet az a gáz hogy nem lát rá minden ügyintéző a raktárra simán be rögzíti közbe lehet hogy csak a nyoma sincs annak a tv nek .Lehet kéne nézni egy másik hasonló tv-t és arra ki cserélni a rendelést. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Cunnir Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. De akkor megint 1 hónap a várakozás??? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Roland77
Miért nem tudja a Telekom 60 nap után sem teljesíteni a megrendelésemet?!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
23
21
12
11
Népszerű napok
2015. Február 10.
20
2015. Január 15.
18
2015. Február 12.
12
2015. Február 9.
11
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
ZORRO1973 23 poszt
Joe80 21 poszt
kerim01 12 poszt
anonymus 11 poszt
Népszerű napok
2015. Február 10.
20 poszt
2015. Január 15.
18 poszt
2015. Február 12.
12 poszt
2015. Február 9.
11 poszt
160 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.