Roland77 Posztolva ekkor: 2014. december 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. december 6. Miért nem tudja a Telekom 60 nap után sem teljesíteni a megrendelésemet?! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. El vagyok képedve! Ennyi negatív hozzászólás után, most hívtak: holnap szállítják a készüléket. /48H6400/Nagyon kíváncsi vagyok. Rendelés jan 27.-e, /on-line/, egyeztetés febr. 2.-a.Ezek szerint felgyorsultak az események, kívánom, hogy Ti is így járjatok. Alapjáraton kb ennyi az átfutási idő,ha minden rendben és készlet is van és a rendszer sem térdel le,tehát 1-2 hét. :manhappy: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 crom79 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. Szia!Tudom ott is probálgatom de vagy sehol semmi vagy nincs vonal a mail-re meg fényévekbe tellik mire legutobb is választ adtak és azzal se voltam előrébb. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 crom79 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. SAMSUNG UE48H6400 -ast Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag Posztolva: 2015. február 11. Megosztás Posztolva: 2015. február 11. Hát én az itt leírtak alapján azthiszem, hogy a Telekomtól ezek után nem rendelek webwn tévét sem! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Joe80 Posztolva: 2015. február 11. Megosztás Posztolva: 2015. február 11. akkor te a szerencsések közé tartozol!!én jan. 10 én rendeltem azota semmi!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 dragontwin19 Posztolva: 2015. február 11. Megosztás Posztolva: 2015. február 11. beszélsz össze-vissza, meg jó hogy nem rendelsz mert nem is tudsz, mert semmi közöd a szolgáltatóhoz (saját magad írtad már, hogy tiplit vertél, ugye ******?) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 11. Megosztás Posztolva: 2015. február 11. nos mi újság, megjött a cucc? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 jani44 Posztolva: 2015. február 11. Megosztás Posztolva: 2015. február 11. A készülék már 1,5 órája megérkezett! A beállításán dolgozom, egyenlőre minden rendben, szép a kép, még szokni kell a méretét,de nem lesz nehéz. Egyébként 2 szemüveg, smart távírányitó is jár hozzá, ami meg is érkezett. /48H6400/. Azért, hogy ne legyen minden rendben a számlán rossz összeget állítottak be, hiába online rendeltem, telefonos részletet írtak. Így nem tudom elfelejteni a 1412-öt, már meg is reklamáltam. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 11. Megosztás Posztolva: 2015. február 11. akor te már sínen vagy:) az én történetemben az újabb csavar, hogy megkérdezte kedves telekomos hölgy, hogy miért nem regisztrálok TVGO-ra és akkor mobileszközről elvileg lehetne tv-t nézni, amíg megjön a készülék...csakhogy átmeneti technikai probléma miatt(ami szombat óta tart) nem lehet regisztrálni a TVGO-ra...azóta hívtak a műszakiak, de nekik sem sikerült a regisztráció:) komolyan mondom vicc ez a cég:) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2139 Posztolva: 2015. február 11. Megosztás Posztolva: 2015. február 11. Ma TALÁN sikerült pontot tennem a tv rendelési ügyem végére.Elkövettem azt a hibát hogy,január elején online rendeltem egy LG ......-készüléket.Január végén felhívtak hogy ez a készülék nincs készleten és azt sem tudják mikor lesz,és ha nem akarok tovább várni akkor válaszak inkább egy Samsungot,mondom jó legyen akkor Samsung.Ma felhivtam öket és azt mondják hogy sehol nem látják a rendelésem a rendszerükben, két dolgot tehetek, vagy megrendelem telefonon vagy újra online. Megrendeltem telefonon mire közölték hogy ujabb 30 nap várakozási idő de természetesen sürgetik a dolgot.Erre azt feleltem hogy a 30 nap régen letelt már és ha jövö hét péntekig nincs itt a tv akkor ne fárasszák magukat mert sem a készüléket nem veszem át és a tv elöfizetésem is lemondom.Szerintetek mi lesz ebböl? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Joe80 Posztolva: 2015. február 11. Megosztás Posztolva: 2015. február 11. milyen LG tv.t rendeltél???én is Lg-t rendeltem a LG42Lb650- et de már több mint 30 napja semmi!!!azota beszéltem az LG központal is Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Joe80 Posztolva: 2015. február 11. Megosztás Posztolva: 2015. február 11. nekem sajna még semmi!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2139 Posztolva: 2015. február 12. Megosztás Posztolva: 2015. február 12. Ugyan azt mint a tied, erre mondták hogy azt sem tudják mikor lesz, de mostmár legalább kivették a kinálatból Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Joe80 Posztolva: 2015. február 12. Megosztás Posztolva: 2015. február 12. az nagyon fasza!!!!!!nekem egy büdös szóval nem mondtak ilyet hogy nincs készleten!!amugy meg kellene lenni mert az LG-nél nem mondták hogy készlethiány lenne amikor beszéltem velük!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Joe80 Posztolva: 2015. február 12. Megosztás Posztolva: 2015. február 12. nem tudom te melyik kinálatot látod de nekem még itt van LG 42LB650LED TV42" (106 cm) képátló1920x1080 pixel (Full HD) felbontásSMART TV3D0 Ft kezdőrészlet+ 24 × 6990 Ftkamatmentes részletTeljes ár: 167 760 FtTV előfizetés mellé 2 év hűségidővel legalább 6 hónapja Telekom otthoniszolgáltatás-előfizetőknek online vásárlás eseténRészletek Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Joe80 Posztolva: 2015. február 12. Megosztás Posztolva: 2015. február 12. most hivott aLG-töl egy ügyintézö , volt olyan rendes utánna járt a dolgoknak!azt mondta a T.Home hogy átadták a rendelésemet ma vagy holnap jelentkeznek!de az LG nem tud készlethiányrol a Lg 42Lb650 tv nél!!!! nekik ezt nem mondta a t-home!kiváncsi leszek ha felhivom öket mit fognak gagyogni!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Boomer Posztolva: 2015. február 12. Megosztás Posztolva: 2015. február 12. Azért szerintem egy szolgáltatói készlet nem egyenlő egy gyártói készlettel, ezt érdemes mindenkinek szem előtt tartania. Ha a gyárban van is készülék és készlet, attól a szolgáltatónál, illetve a szolgáltató részére elkülönítetten nem biztos, hogy van. Szerintem.Főleg, hogy hiába van előre megadva, hogy ki viszi ki a készüléket az ügyfélhez (egyik ismerősőmnek azt mondták, hogy a gyártó szakijai viszik ki a tévét, erre megjelent nála a GLS a kütyüvel (igaz az Sony volt...) érdekes amit írsz, hogy az LG-s ügyintéző intézkedett a T-nél a Te tévéd, rendelésed ügyében, ez elég veszett dolog, de ha így sínre került az ügyed, akkor az végre egy jó hír :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2139 Posztolva: 2015. február 12. Megosztás Posztolva: 2015. február 12. reggel mikor megnéztem tuti nem volt, biztosan akkor frissitették a listátmost látom én is hogy ujra hirdetik Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2139 Posztolva: 2015. február 12. Megosztás Posztolva: 2015. február 12. ekkora káoszt én még nem láttam,volt már ügyes bajos dolgom más szolgáltatokkal is de egy két telfon max egy pár nap és minden rendben volt,itt meg még a rendelésem is eltünik és hazudgálnak össze vissza ja és természetesen a kedvenc dumám legyek türelmes 1-2 hét és biztosan történik valami Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Joe80 Posztolva: 2015. február 12. Megosztás Posztolva: 2015. február 12. nem azt mondta a Lg-s intézö hogy náluk van tv készleten hanem a T-home nem mondta hogy nincs készleten pedig amint lentebb olvashato volt olyan akinek arra hivatkoztak hogy nincs készleten!akkor az Lg-s ügyintézönek miért nem mondták azt hogy nincs!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Joe80 Posztolva: 2015. február 12. Megosztás Posztolva: 2015. február 12. na sikeres 30 perc veszekedés után megint más infot kaptam!!!technikai hiba miatt ujrainditották a megrendelésemet és ismét ketyeg a 30 nap de 10 percig nem tudta megmondani mi a hiba majd mikor már az erélyes felszolalás megtörtént akkor nyögte ki hogy mi a bibi!!!érdekes hogy a hétföi napon folytatott beszélgetés alkalmával ilyen hibaok nem volt azt mondták folyamatba van !nyomatékositott a hölgy hogy a héten biztos nem lesz tv-m!! de lehet még a jövö héten sem!!kész káosz! jóvá akar nekem irni 5000 -et amivel törölhetem a hátsóm!!gondolkodom hogy megszüntetem az egész kapcsolatom a T-home-mal!menjenek a francba!!!!!!!!! poén én is ugy kaptam meg a szerzödést hogy nem az az összeg van rajta mint az online rendelés összege lenne!! 2 hete vizsgálodnak rajta!!NEVETSÉGESEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag Posztolva: 2015. február 12. Megosztás Posztolva: 2015. február 12. Ez van, ezt kell szeretni. A többi prívátban megírtam. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Joe80 Posztolva: 2015. február 12. Megosztás Posztolva: 2015. február 12. Több mint 1 honap.utan sorozatos viták közepedte elèrtem azt hogy visszahivtakSorozatos elnézés kérések mellett azt mondtak 2 héten belül megkapom a tv!5000 ft jóváirták pedig nem kértem csak azt mondtam lehet megyek a fogyadztovédelemhez mert már tulzás amit müvelnek az ügyfelekkel!!És lass csodát visszahivtak!!!Kiváncsi leszek arra a 2 hétre!!! Lehet visszamondok minden még azt is elfelejtm hogy léteznek!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2139 Posztolva: 2015. február 12. Megosztás Posztolva: 2015. február 12. Legalább téged már visszahívtak+5000 jóváirás,engem a tegnapi cirkusz óta nem kerestek még.De semmi gond,mostmár ha jövö hét péntekig nem lesz tv -m akkor lesz a tréhomnak-1 elöfizetöjük és akit csak tudok lebeszélek róluk! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 13. Megosztás Posztolva: 2015. február 13. a szappaopera következő fejezete(emlékeztetőül:január 27-én megrendelt samsung TV)Telefonos érdeklődés folyamatban levő ügyről:-Jónapot kívánok miben segíthetek?-XY vagyok, XY megrendelésem után érdeklődnék XY dátummal XY készülék..-Kérem várjon azonnal megnézem(10perc muzsika)-Köszönöma türelmét látom hogy XY dátummal megrendelte XY készüléket....(csönd)-Igen, és akkor hogyan tovább?-sajnos nem tudok mást mondani, talána prevenciós(???) csoportnál van...-Azmi, hiszen már hívtak hogy rendben a megrendelés, sőt már az új szerződést a meghosszabbított hűséggel meg is kaptam azóta postán...-(hosszú csend)-Nos?-sajnos nem tudok mondani semmit, kérem várjon türelemmel-köszönöm-vonal megszakít LOOOOOOL Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Roland77
Miért nem tudja a Telekom 60 nap után sem teljesíteni a megrendelésemet?!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
23
21
12
11
Népszerű napok
2015. Február 10.
20
2015. Január 15.
18
2015. Február 12.
12
2015. Február 9.
11
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
ZORRO1973 23 poszt
Joe80 21 poszt
kerim01 12 poszt
anonymus 11 poszt
Népszerű napok
2015. Február 10.
20 poszt
2015. Január 15.
18 poszt
2015. Február 12.
12 poszt
2015. Február 9.
11 poszt
160 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.