Roland77 Posztolva ekkor: 2014. december 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. december 6. Miért nem tudja a Telekom 60 nap után sem teljesíteni a megrendelésemet?! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2015. február 9. Megosztás Posztolva: 2015. február 9. Gondolom késedelmes szálíás miatt kötbért kapott és ezért egy ideig ingyen van neki a szolgáltatás. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. február 9. Megosztás Posztolva: 2015. február 9. hát panaszkodtam hogy1tvm van(azaz per pillanat nincs),és tőlük várnám a cseredarabot...... a következő csavar, hogy javasolták a tvgo-t ahol elvileg mobileszközön tudnám nézni a tv szolgáltatást, de oda meg nem lehet per pillanat műszaki hiba miatt regisztrálni:) level 2 ott is reklamáció alatt állok éppen:) TvGo jó vicc fele csatornát nem is tudod nézni vele. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 9. Megosztás Posztolva: 2015. február 9. per pillanat nulla(0) csatornát tudok nézni, mivel nem lehet regisztrálni:) de már vizsgálják, email/sms minden van, csak szolgáltatás nincs:) TV pedig továbbra sincs sehol,de az új szerződés a 2 év hűségről már megjött emailben:) reméljük a legjobbakat:)kitartás:) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zyuzs25 Posztolva: 2015. február 9. Megosztás Posztolva: 2015. február 9. ÜdvHa valaki rendelt már Samsung UE48H6400 tv és meg is kapta az megírhatná ,hogy a kapott-e hozzá 3d szemüveget ,illetve az a smart távírányító volt-e hozzá vagy nem. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 jani44 Posztolva: 2015. február 9. Megosztás Posztolva: 2015. február 9. Ha egyszer megkapom, megírom. Egyenlőre ezek nélkül is elfogadnám, de nem nagyon erőltetik. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zyuzs25 Posztolva: 2015. február 9. Megosztás Posztolva: 2015. február 9. mennyi ideje vársz már rá? én párnapja rendeltem telefonon akkor azt mondták nem sokat kellesz várni, mert rengeteg van most belőle raktáron. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 jani44 Posztolva: 2015. február 9. Megosztás Posztolva: 2015. február 9. 27.-én rendeltem online, febr. 2.-án volt, hogy felhívtak a hitel képesség ügyében. Azóta csönd van, holnap hívom Őket. Nekem is azt mondták, hogy sok készülék van. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 crom79 Posztolva: 2015. február 9. Megosztás Posztolva: 2015. február 9. Szia!Nekem megjött igaz még karácsonyra volt rendelve de az ünnepek miatt túlválalták magukat.Kb.2hónap után kaptam meg mikor már vissza akartam mondani az egésszet akkor hivtak,hogy hozzák.Megjött az új utánrendelés.Igen én 2db 3D-s szemszit kaptam és az okostávot is azaz 2van így hozzá.Nálam még felmerülő kérdés az ajándék tablet ami elvileg még járna hozzá úgyebár.Ez még reklamációra szorul,de még nem volt időm bejutni a boltba. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 foxylady Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. @crom79reklamálni nem csak boltban tudsz, hanem mailben vagy telefonon is.én biztos nem mennék be sorban állni + várakozni...:womanwink: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. Telefonon reklamálmék inkább az még talán hamarabb is sorra kerülne, mail 30 nap van hogy olvassák utána 30 nap hogy ki vizsgálják stb szóval szerintem inkáb telefon vagy bolt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zyuzs25 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. szia, és milyen tv-t rendeltél ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zyuzs25 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. crom79 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. SAMSUNG UE48H6400Bár ne tettem volna...... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Joe80 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. szia Én január 10 .én rendeltem tölük Tv készüléket hetek óta hitegetnek minden ügyintézö mást mond hazudoznak össze vissza és ma azt a választ kaptam hogy informatikai hiba van amiatt nem tudják a futárszolgálatnak átküldeni az igényt!!várjak még pár napot!! vagy mondjam vissza a rendelést! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. hát ez biztató.....nah mindegy, most már kivárom, de lehet előbb fogok korai cseresznyét enni, mint tv-t nézni:) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Joe80 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. nem akarlak elszomoritani de január 10-én rendeltem és még semmi jele hogy hoznák!!ma is leráztak informatikai hibára hivatkozva!volt már olxan hogy : tul sok rendelésük van , rendszerhiba, nem tudom, megsürgetem !!!ezeket kapom válaszul felváltva!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Joe80 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. nekem azt mondták most hogy lejárt a 30 nap felajánlanak egy 5000 Ft os jováirástigaz elötte felvetettem a fogyasztó védelem felé jelzést is amin nagyon gondolkodok Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. jóváíráson már túl vagyunk.....3500ftot jóváírtak , igaz, nekem még bőven nem járt le a 30nap.....Január 27-éln rendeltem, de azt mondják február 6-án rögzítették be az igényt-elvileg onann ketyeg a 30nap....tehát az én esetemben még ráérnek.....na majd számolj be, veled mi újság, kérlek jelezd ha valami csoda folytán megjönne a készüléked.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Joe80 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. mindenképp visszajelzek!!pár napot kértek még!!! de pontosat nem tudott mondani!dolgoznak a szakik rajta!! :smileyvery-happy: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Joe80 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. én kb 20 alkalommal beszéltem velük ,indig más választ kaptam!!a tel. számlám a csillagos égig ér!! 30 nap letelt és semmi érdemleges válasz!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 foxylady Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. az nem lehet hogy 30 nap van az olvasásra + 30 nap a válaszra. most végignéztem az ászf-et és összesen harminc napjuk van mindenre (iktatás, olvasás, kivizsgálás, megoldás, válaszadás stb.), ha vmi miatt kicsúsznak arról tájékoztatniuk kell az ügyfelet. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Joe80 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. az baj hogy a tájékoztatás részükröl mindig elmarad!!ha én nem hivom öket akkor még mindig itt ülök és nem tudok semmit nem mint ha igy tudnék valamit is!!20 hivás 10 ügyintézö 10 eltérö válasz!! és a végén a büvös mondat! : várjak még pár napot! 30 nap után még mindig várjak!!nevetséges Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Joe80 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. az aranyat érö szavak! : Köszönjük, hogy a lenti kérdéssel ügyfélszolgálatunkhoz fordult 2015. február 10-énÜgyintézőnk hamarosan válaszol megkeresésére! Addig is szíves türelmét kérjük és figyelmébe ajánljuk további elérhetőségeinket, valamint Gyakori Kérdéseinket, ahol hasznos információkat talál mobil és otthoni szolgáltatások témakörökben.Üdvözlettel:Telekom Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 jani44 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. El vagyok képedve! Ennyi negatív hozzászólás után, most hívtak: holnap szállítják a készüléket. /48H6400/Nagyon kíváncsi vagyok. Rendelés jan 27.-e, /on-line/, egyeztetés febr. 2.-a.Ezek szerint felgyorsultak az események, kívánom, hogy Ti is így járjatok. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. Gratulálok:)akkor talán énis megkapom lassan, szintén január 27-én rendeltem, szintén azt a a készüléket...... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Roland77
Miért nem tudja a Telekom 60 nap után sem teljesíteni a megrendelésemet?!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
23
21
12
11
Népszerű napok
2015. Február 10.
20
2015. Január 15.
18
2015. Február 12.
12
2015. Február 9.
11
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
ZORRO1973 23 poszt
Joe80 21 poszt
kerim01 12 poszt
anonymus 11 poszt
Népszerű napok
2015. Február 10.
20 poszt
2015. Január 15.
18 poszt
2015. Február 12.
12 poszt
2015. Február 9.
11 poszt
160 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.