Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TV rendelés


Roland77

Kérdés

  • Válaszok 160
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 1
Mi is hasonló cipőben járunk,röpke kér hónapja rendeltünk egy Samsung 48H6400-as készüléket.Mi " szerencsések" voltunk, mert már karácsony előtt szólt egy illető, hogy elfogyott és nem tudja lesz e még egyáltalán, rendeltünk másikat ha szeretnénk gyorsan megkapni.Hát oké, Samsung átirva Lg LB670-re,majd elvileg továbbítva. Azóta is várjuk a csodát! Természetesen a sztori nem ilyen egyszerű.Több órás várakozások, befizetések, +2 év hűség, az ember idegállapotát meg hagyjuk is.
Közel 2 hónap várakozás után csak annyit látnak most a rendszerben,hogy elutasítva a Samsung tv...Ami már elvileg egy hónapja a Gls futárnál is volt.Ez meg mi? Webshop?
Szánalomra méltó ez az egész.Az ügyintézők 95%-a semmire sem használható,mondhatni felesleges.Szavahihetetlen,lassú,értékelhetetlen! De itt még nincs vége.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Na, erre varjatok gombot!!!  Történt az Úr tavalyi esztendelyében, dec. 29.-én, hogy rendeltünk egy (mindegy milyen) tv-t. Ezt 30.-án rögzitették is. Néha (kiváncsiságbol) rájuk telefonáltunk, hogy hogy áll a megrendelés. A szokásos duma,hogy még nem fogadták el, 5 perc mulva már el fogadták, stb...  ismeritek. Volt olyan is, hogy már kiszállitás alatt volt a készülék. Na, volt ám öröm a családban!!!  Ha láttam egy DHL-es autot a városban, már bizakodtam, hogy tuti ide hozza a tv-t. Nem hozta. Megint telefonáltunk. Erre azt a választ kaptuk, hogy még nem fogadták el. Na be pipultam. Ujra hivtam Őket. Akkor már megint el volt fogadva, csak készlet hiány van. ÁÁÁÁÁÁÁÁ..Eddig miért nem látták????????? Na, ma reggel ujra hivtam, csakazértis!!!!!!!!  Kiváncsi voltam. BAKKER!!!!!  ELUTASUTVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Le kellett ülnöm. De nem tudják miért. Na, kapcsolgattak össze-vissza, mire kiderült, hogy volt anno 4-5 éve t-mobilos tartozásunk. De már régen rendezve van. Ezért utasitottak el. Eddig, nem látták hogy volt tartozás, ami rendezve van????  Miért hitegetnek, hogy már kiszállitás,meg ilyenek??????   Semmi, jellemtelen egy társaság!!!!!!!!!!!!!!!!  De számomra hihetetlen, hogy igy fog tönkre menni egy ekkora cég. Mert elöbb utobb mindenki bele esik ebbe a mokus kerékbe.Jaaa, persze a 2 év hüség idöt a nyakunkba varták, és ha nem szolunk rájuk, nem veszik vissza. Na ez a gerinctelenség!!!!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Teljes átvilágítás van! Ha valaki gyerekkorában bliccelt a tömegközlekedésen vagy elfagyizta a menzapénzt,meg se próbáljon rendelni! :) Viccet félretéve, a helyedben nem hagytam volna annyiban, mert  a feltételek között az szerepel, hogy 6 hónapra visszamenőleg nem lehet elmaradásod a számlán!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Sziasztok n egy samsung ue48h6400 tvt rendeltem de eddig nem érkezett meg (2014.12.18 val már részletfizetési számla szerzödés modositás is meg jött) tegnap felhivnak hogy válaszak másik tvt mondtam neki megnézem a lehetöségeket és vissza hivom. Gondoltam egyet és arra jutottam utánna járok a dolgoknak jobb felhivtam elöször a samsung magyarországot mivel országos hiányra hivatkoztak ott egy kedves hölgyel beszéltem és felvilágositott hogy feléjük még a megrendelés sem érkezett meg (tv van raktáron) december ota és azt mondta mivel minden papírt kiküldött a thome nekem és rendben talált mindent ezért kivizsgáltatják az ügyet mert nekik ez pénz kiesés. Ezek után adategyeztetés történt és azt mondta a hölgy hogy ezek tudatában hívjam fel a thome-t.

Na ez megtörtént ott jött elöször a süket tudma aztán én jöttem elmeséltem neki hogy a samsungal is beszéltem és ök azt mondták hogy még a megrendelést sem adták le feléjük akkor volt a döbbenet siri csönd lett a telefonban utánna egy kis türelmet igen rendben majd probáltak magyarázkodni de mikor megemlitetem nekik hogy a samsung vizsgálja az ügyett minden másképpen lett nem volt mellé beszélés abban maradtunk végül hogy sürgetik az ügyet mivel másik tv rendelésénél is ugyan igy 30 napos kiszálitási idő van igy bele törödtem és mondtam neki hogy innetől minden nap telefonálni fogok hogy mi a helyzett a tv-vel és két hetet várok aztán majd másképpen beszélgetünk erre kivizsgálják az ügyet ezt levél formájában is közlik velem de nyugodjak meg hamarosan biztosak benne hogy érkezik a tv.
Hát röviden ennyi az ideg az dolgozik bennem
Aki nem kapta meg a tvt az elöbb vegye fel a kapcsolatott a sony,samsung, vagy az lg-vel ott rögtön kiderül minden

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Igen ez a legalattomosabb az egészben,hogy mire föl hitegetik az embert? Miért nem mondták meg kerek-perec, hogy bocs de vegyél máshol ha szeretnéd mondjuk a fa "alá" tenni,mert nálunk valami nem okés. Inkább hazudjuk azt, hogy elfogadva,a futárnál van,1-2 nap,már csak ezt kell befizetned,a héten hozzuk ésatöbbiésatöbbi.....
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Felhivtam őket az elöbb megint jött az altató duma aztán felvilágositottam a srácot és rögtön másképpen beszélt.

Megkérdeztem hogy betanult szöveg papíról olvasa nem nem de elörébb nem jutottam mondtam neki majd holnap is érdeklödök legyenek felkészültebek sürgese meg gyorsan mert fogy a türelem azért 5000Ft levont az elöfizetési díjamból ennyi jó volt benne
szerzödést ha lemondod a megrendelést törlik elméletileg és a hüség idöt is vissza állítják de nekem itt van a szerzödés mosositás azon már 2016 szerepel de neten még nem

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Na igen, ez eléggé kezd annak tűnni (mármint összeesküvés szerűnek).

 

Az, hogy engednek tévét rendelni első körben, nem garantálja azt, hogy meg is kapod, nem biztos, hogy minden követelménynek 100%-ra megfelelsz (alapfeltételek ott vannak a weboldalon is, aki esetleg nem fizeti rendesen a számláit, ne háborogjon, ha parkolópályára teszik, ismerősöm járt így, nem is értettem a kiakadás okát, de ez más kérdés).

 

Az eléggé nonszensznek, abszurnak tűnik, hogy hívod a gyártót! (korábbi példában Samu) és "elintézi" a dolgot. Neki mi köze van ahhoz, hogyha neked a T-nél van parád? Majd pont ők fogják megoldani a T-s problémádat és az Ő közbenjárásukra kapsz tévét? Azért ez hihetlen, eléggé álomszerű a dolog (ha meg mégis igaz, akkor ultragáz).

 

Egyébként meg, ha nem kapod meg a tévét valami miatt, vagy Te magad elállsz a témától, jelzed, hogy így a hűség / csomagmódosítás (nem csak fizikai váltást értek ez alatt) nem aktuális a részedről és ennyi. Tuti kezelniük kell (ha nem is automatikusan de a Te kérésedre mondani kell valamit) , attól függetlenül, hogy az eszköz és a megrendelt szolgáltatás nem feltétlen kapcsolódik össze.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Felhivtam őket az elöbb megint jött az altató duma aztán felvilágositottam a srácot és rögtön másképpen beszélt.

Megkérdeztem hogy betanult szöveg papíról olvasa nem nem de elörébb nem jutottam mondtam neki majd holnap is érdeklödök legyenek felkészültebek sürgese meg gyorsan mert fogy a türelem azért 5000Ft levont az elöfizetési díjamból ennyi jó volt benne
szerzödést ha lemondod a megrendelést törlik elméletileg és a hüség idöt is vissza állítják de nekem itt van a szerzödés mosositás azon már 2016 szerepel de neten még nem

 

Komolyan kaptál 5 pénz levonást? Csak a kiszállítással van bajod? Mert elég soknak tűnik ez az összeg (még akkor is ha a nyakukra jársz nap, mint nap) :)

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Viszont ez nekem sem teljesen világos mit kérjék számon egy gyártótól.Ehez nekik tényleg semmi közük,legyen az LG,Samsung vagy Sony.Végsősoron te nem a gyártónak törlesztés a készüléket,hanem a T előlegetz meg neked.Az már egy más tészta,hogy nekik ezen mennyi a hasznuk.Tehát az,hogy nekik hiánycikk egy típus az nem feltétlen jelenti azt, hogy máshol is az lenne.Ezt meg is értettem lemaradtam róla, ezért rendeltem egy másikat ahogy azt ők tanácsolták.De a többi zűrzavar,hazugságok amikkel mindezt megfűszerérték már nem kóser.Amit egyszer mondanak az úgy is legyen már...Nem még 10x...
Ez alapján én is mondhatom,hogy bocsi de mégsem kell a szolgáltatásotok mivel mi is csak telefonon köttettük.Elnézést,de hülyeséget beszéltem és elnézést.Nem is tudom hogyan mondhattam ilyet.Ezek szerint az ő szavuk elszállhat mondhatnak bármit,ergó pofátlanul átverhetnek.Mi pedig jól gondoljuk meg mit mondunk,mert uram már kimonda így beírattatik a nagy rózsaszín könyvbe amit a törvény keze óv...
Ha esetleg eszedbe jutna kihátrálni,no várj csak te kispolgár! Megfenyegetlek,hogy neked úgy sincs elég pénzed arra hogy perre vidd a kis történeted,mert ha vesztesz minden költség a nyakába szál...
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia gyárton nem tudod számon kérni ott csak érdeklödni tudsz a megrendelésröl mivel ök válalnak 2 év garit a készülékre igy ök is tudják az adataidat ha a megrendelés megtörténik pl a samsung fele a thometól a nevedre akkor tudja a samsung is mert a megrendelö nevét feltüntetik feléjük is nem a gyártót vonod felelöségre ott csak érdeklödsz

ezek után már nem tud neked süket dumával jönni a telefon tulso felén az ügyintézö pl. hogy már csak a futárnak kell jönnie érte és visszi 

átmentem már mindenen hiszen a törlesztöt is tudom fizetni ha akarom csak még nincs itt a tv addig én nem fogok a semmire fizetni röviden ennyi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...