Roland77 Posztolva ekkor: 2014. december 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. december 6. Miért nem tudja a Telekom 60 nap után sem teljesíteni a megrendelésemet?! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 vadkacsa Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. milyenTV? lehet, hogy a fórumban már volt szó erről a típusról, és vagy elfogyott, vagy még reménykedhetsz :-) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. vagy éppen kutatják a polcokat egy még biztos van valahol Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Cunnir Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. Ez a tipus : UE40H5303AWXXH Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 vadkacsa Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. sajnos erről még nem posztolt senki semmit (legalábbis a kereső alapján) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Cunnir Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. Van fejlemény :robotmad: ma megint telefonáltunk.... és végre tudtak segíteni ... a következő a szitu:dec 13-án törölték a rendelést mert elfogyott a TV :robotmad: most rendeltünk másikat remélem nem kell 1 hónapot megint várni.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. Igazam lett de jó... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Heinkel Posztolva: 2015. január 12. Megosztás Posztolva: 2015. január 12. Mi is hasonló cipőben járunk,röpke kér hónapja rendeltünk egy Samsung 48H6400-as készüléket.Mi " szerencsések" voltunk, mert már karácsony előtt szólt egy illető, hogy elfogyott és nem tudja lesz e még egyáltalán, rendeltünk másikat ha szeretnénk gyorsan megkapni.Hát oké, Samsung átirva Lg LB670-re,majd elvileg továbbítva. Azóta is várjuk a csodát! Természetesen a sztori nem ilyen egyszerű.Több órás várakozások, befizetések, +2 év hűség, az ember idegállapotát meg hagyjuk is.Közel 2 hónap várakozás után csak annyit látnak most a rendszerben,hogy elutasítva a Samsung tv...Ami már elvileg egy hónapja a Gls futárnál is volt.Ez meg mi? Webshop?Szánalomra méltó ez az egész.Az ügyintézők 95%-a semmire sem használható,mondhatni felesleges.Szavahihetetlen,lassú,értékelhetetlen! De itt még nincs vége. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 juhaszti Posztolva: 2015. január 14. Megosztás Posztolva: 2015. január 14. Na, erre varjatok gombot!!! Történt az Úr tavalyi esztendelyében, dec. 29.-én, hogy rendeltünk egy (mindegy milyen) tv-t. Ezt 30.-án rögzitették is. Néha (kiváncsiságbol) rájuk telefonáltunk, hogy hogy áll a megrendelés. A szokásos duma,hogy még nem fogadták el, 5 perc mulva már el fogadták, stb... ismeritek. Volt olyan is, hogy már kiszállitás alatt volt a készülék. Na, volt ám öröm a családban!!! Ha láttam egy DHL-es autot a városban, már bizakodtam, hogy tuti ide hozza a tv-t. Nem hozta. Megint telefonáltunk. Erre azt a választ kaptuk, hogy még nem fogadták el. Na be pipultam. Ujra hivtam Őket. Akkor már megint el volt fogadva, csak készlet hiány van. ÁÁÁÁÁÁÁÁ..Eddig miért nem látták????????? Na, ma reggel ujra hivtam, csakazértis!!!!!!!! Kiváncsi voltam. BAKKER!!!!! ELUTASUTVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Le kellett ülnöm. De nem tudják miért. Na, kapcsolgattak össze-vissza, mire kiderült, hogy volt anno 4-5 éve t-mobilos tartozásunk. De már régen rendezve van. Ezért utasitottak el. Eddig, nem látták hogy volt tartozás, ami rendezve van???? Miért hitegetnek, hogy már kiszállitás,meg ilyenek?????? Semmi, jellemtelen egy társaság!!!!!!!!!!!!!!!! De számomra hihetetlen, hogy igy fog tönkre menni egy ekkora cég. Mert elöbb utobb mindenki bele esik ebbe a mokus kerékbe.Jaaa, persze a 2 év hüség idöt a nyakunkba varták, és ha nem szolunk rájuk, nem veszik vissza. Na ez a gerinctelenség!!!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 juci Posztolva: 2015. január 14. Megosztás Posztolva: 2015. január 14. Teljes átvilágítás van! Ha valaki gyerekkorában bliccelt a tömegközlekedésen vagy elfagyizta a menzapénzt,meg se próbáljon rendelni! :) Viccet félretéve, a helyedben nem hagytam volna annyiban, mert a feltételek között az szerepel, hogy 6 hónapra visszamenőleg nem lehet elmaradásod a számlán! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 juhaszti Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Ugyan már..... süllyedjek az ő szintjükre???????? Inkább veszek olyat, amit kamatra adnak. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 kerim01 Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Sziasztok n egy samsung ue48h6400 tvt rendeltem de eddig nem érkezett meg (2014.12.18 val már részletfizetési számla szerzödés modositás is meg jött) tegnap felhivnak hogy válaszak másik tvt mondtam neki megnézem a lehetöségeket és vissza hivom. Gondoltam egyet és arra jutottam utánna járok a dolgoknak jobb felhivtam elöször a samsung magyarországot mivel országos hiányra hivatkoztak ott egy kedves hölgyel beszéltem és felvilágositott hogy feléjük még a megrendelés sem érkezett meg (tv van raktáron) december ota és azt mondta mivel minden papírt kiküldött a thome nekem és rendben talált mindent ezért kivizsgáltatják az ügyet mert nekik ez pénz kiesés. Ezek után adategyeztetés történt és azt mondta a hölgy hogy ezek tudatában hívjam fel a thome-t.Na ez megtörtént ott jött elöször a süket tudma aztán én jöttem elmeséltem neki hogy a samsungal is beszéltem és ök azt mondták hogy még a megrendelést sem adták le feléjük akkor volt a döbbenet siri csönd lett a telefonban utánna egy kis türelmet igen rendben majd probáltak magyarázkodni de mikor megemlitetem nekik hogy a samsung vizsgálja az ügyett minden másképpen lett nem volt mellé beszélés abban maradtunk végül hogy sürgetik az ügyet mivel másik tv rendelésénél is ugyan igy 30 napos kiszálitási idő van igy bele törödtem és mondtam neki hogy innetől minden nap telefonálni fogok hogy mi a helyzett a tv-vel és két hetet várok aztán majd másképpen beszélgetünk erre kivizsgálják az ügyet ezt levél formájában is közlik velem de nyugodjak meg hamarosan biztosak benne hogy érkezik a tv.Hát röviden ennyi az ideg az dolgozik bennemAki nem kapta meg a tvt az elöbb vegye fel a kapcsolatott a sony,samsung, vagy az lg-vel ott rögtön kiderül minden Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 juhaszti Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Megadnád a Samsunk elérhetőségét? Köszi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kerim01 Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. 06-80-7267864 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kerim01 Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Ingyenesen hivható a szám Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 juhaszti Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Köszi! :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Heinkel Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Igen ez a legalattomosabb az egészben,hogy mire föl hitegetik az embert? Miért nem mondták meg kerek-perec, hogy bocs de vegyél máshol ha szeretnéd mondjuk a fa "alá" tenni,mert nálunk valami nem okés. Inkább hazudjuk azt, hogy elfogadva,a futárnál van,1-2 nap,már csak ezt kell befizetned,a héten hozzuk ésatöbbiésatöbbi..... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 juhaszti Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Szerintem a 2 év hűség miatt. Ha azonnal nem törölteted, megmarad!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Heinkel Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Nem hinném, hogy vannak olyan jófejek és törölnek.A kötbért biztosan megkapnám tv helyett másnapra sárga csekken.Gondolom ez az osztály gördülékeny! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kerim01 Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Felhivtam őket az elöbb megint jött az altató duma aztán felvilágositottam a srácot és rögtön másképpen beszélt.Megkérdeztem hogy betanult szöveg papíról olvasa nem nem de elörébb nem jutottam mondtam neki majd holnap is érdeklödök legyenek felkészültebek sürgese meg gyorsan mert fogy a türelem azért 5000Ft levont az elöfizetési díjamból ennyi jó volt benneszerzödést ha lemondod a megrendelést törlik elméletileg és a hüség idöt is vissza állítják de nekem itt van a szerzödés mosositás azon már 2016 szerepel de neten még nem Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Peabody Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Kezd kicsit összeesküvés elméletszerű lenni a dolog, amit írtok...."Azért hitegetnek, hogy írd alá a hűséget pedig tudják, hogy ki sem viszik a készüléket és a kötbérre pályáznak…"Abszurd! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Boomer Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Na igen, ez eléggé kezd annak tűnni (mármint összeesküvés szerűnek). Az, hogy engednek tévét rendelni első körben, nem garantálja azt, hogy meg is kapod, nem biztos, hogy minden követelménynek 100%-ra megfelelsz (alapfeltételek ott vannak a weboldalon is, aki esetleg nem fizeti rendesen a számláit, ne háborogjon, ha parkolópályára teszik, ismerősöm járt így, nem is értettem a kiakadás okát, de ez más kérdés). Az eléggé nonszensznek, abszurnak tűnik, hogy hívod a gyártót! (korábbi példában Samu) és "elintézi" a dolgot. Neki mi köze van ahhoz, hogyha neked a T-nél van parád? Majd pont ők fogják megoldani a T-s problémádat és az Ő közbenjárásukra kapsz tévét? Azért ez hihetlen, eléggé álomszerű a dolog (ha meg mégis igaz, akkor ultragáz). Egyébként meg, ha nem kapod meg a tévét valami miatt, vagy Te magad elállsz a témától, jelzed, hogy így a hűség / csomagmódosítás (nem csak fizikai váltást értek ez alatt) nem aktuális a részedről és ennyi. Tuti kezelniük kell (ha nem is automatikusan de a Te kérésedre mondani kell valamit) , attól függetlenül, hogy az eszköz és a megrendelt szolgáltatás nem feltétlen kapcsolódik össze. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Boomer Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Felhivtam őket az elöbb megint jött az altató duma aztán felvilágositottam a srácot és rögtön másképpen beszélt.Megkérdeztem hogy betanult szöveg papíról olvasa nem nem de elörébb nem jutottam mondtam neki majd holnap is érdeklödök legyenek felkészültebek sürgese meg gyorsan mert fogy a türelem azért 5000Ft levont az elöfizetési díjamból ennyi jó volt benneszerzödést ha lemondod a megrendelést törlik elméletileg és a hüség idöt is vissza állítják de nekem itt van a szerzödés mosositás azon már 2016 szerepel de neten még nem Komolyan kaptál 5 pénz levonást? Csak a kiszállítással van bajod? Mert elég soknak tűnik ez az összeg (még akkor is ha a nyakukra jársz nap, mint nap) :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Heinkel Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. A gond az lenne a mi esetünkben, hogy nekünk pont lejárt az előző két év hűség decemberben.A szolgáltatás persze létesült,majd egy hónap alatt sikerült átirniuk.A készülék esetét már kifejtettem dióhélyban. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Heinkel Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Viszont ez nekem sem teljesen világos mit kérjék számon egy gyártótól.Ehez nekik tényleg semmi közük,legyen az LG,Samsung vagy Sony.Végsősoron te nem a gyártónak törlesztés a készüléket,hanem a T előlegetz meg neked.Az már egy más tészta,hogy nekik ezen mennyi a hasznuk.Tehát az,hogy nekik hiánycikk egy típus az nem feltétlen jelenti azt, hogy máshol is az lenne.Ezt meg is értettem lemaradtam róla, ezért rendeltem egy másikat ahogy azt ők tanácsolták.De a többi zűrzavar,hazugságok amikkel mindezt megfűszerérték már nem kóser.Amit egyszer mondanak az úgy is legyen már...Nem még 10x...Ez alapján én is mondhatom,hogy bocsi de mégsem kell a szolgáltatásotok mivel mi is csak telefonon köttettük.Elnézést,de hülyeséget beszéltem és elnézést.Nem is tudom hogyan mondhattam ilyet.Ezek szerint az ő szavuk elszállhat mondhatnak bármit,ergó pofátlanul átverhetnek.Mi pedig jól gondoljuk meg mit mondunk,mert uram már kimonda így beírattatik a nagy rózsaszín könyvbe amit a törvény keze óv...Ha esetleg eszedbe jutna kihátrálni,no várj csak te kispolgár! Megfenyegetlek,hogy neked úgy sincs elég pénzed arra hogy perre vidd a kis történeted,mert ha vesztesz minden költség a nyakába szál... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kerim01 Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Szia gyárton nem tudod számon kérni ott csak érdeklödni tudsz a megrendelésröl mivel ök válalnak 2 év garit a készülékre igy ök is tudják az adataidat ha a megrendelés megtörténik pl a samsung fele a thometól a nevedre akkor tudja a samsung is mert a megrendelö nevét feltüntetik feléjük is nem a gyártót vonod felelöségre ott csak érdeklödszezek után már nem tud neked süket dumával jönni a telefon tulso felén az ügyintézö pl. hogy már csak a futárnak kell jönnie érte és visszi átmentem már mindenen hiszen a törlesztöt is tudom fizetni ha akarom csak még nincs itt a tv addig én nem fogok a semmire fizetni röviden ennyi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Roland77
Miért nem tudja a Telekom 60 nap után sem teljesíteni a megrendelésemet?!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
23
21
12
11
Népszerű napok
2015. Február 10.
20
2015. Január 15.
18
2015. Február 12.
12
2015. Február 9.
11
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
ZORRO1973 23 poszt
Joe80 21 poszt
kerim01 12 poszt
anonymus 11 poszt
Népszerű napok
2015. Február 10.
20 poszt
2015. Január 15.
18 poszt
2015. Február 12.
12 poszt
2015. Február 9.
11 poszt
160 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.