Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TV rendelés


Roland77

Kérdés

  • Válaszok 160
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

a tegnap déli balhé után még délután visszahivott a hölgy akivel veszekedtem 100 elnézését és megértését kérjük után jelezte hogy biztos nem kell 30 napot várni a tv-re max 2 héten belül!!

erre ma délbe hiv a LG- töl az uriember aki jelzi felém hogy olvasott 1 levelet amibe azt irták a T-homosok hogy jövö hét hétfö - szerda a várható érkezés idöpontja!!

pisslogtam mint hülyegyerek a vidámparkba hogy milyen rendesek az LG-nél pedig nem lenne az ö dolguk utánna járni a dolgoknak!! gondolom negativ irányba menne a hirnevük vagy nem tudom!! nem is érdekel mindenesetre rendesek!!!

kiváncsi leszek a jövöhétre megjön -e tv!!

csipke1862 remélem mihamarabb megkapod te is , de a számla még sajna nem garancia rá

nekem a számla még hüségidö nélküli fog jönni ha nem lesz meg a tv!

akkor megint lehet reklamálni!!! mert azt mondták hogy jováirás lesz ha igy történne!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

én csak megérdeklödtem hogy kapnak-e infot a garancia miatt a megrendelöröl meg rákérdeztem a készlethiányra hogy létezik -e!!

azt mondták nem tudnak rola hogy lenne valahol az országban hiány!

és volt olyan rendes hogy utánna járt a telekomnál mi történt miért nem lehet kiszállitani a tv 30 nap alatt!!

gondolom nem nézik jo szemmel ök sem ha baromságok miatt nem LG-t veszel hanem mondjuk sam-ut vagy sony-t!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

hiába mész a fogy. Véd fele, előbbre nem jutsz, de ha van feles időd, akkor hajrá...
rossz embertől, rossz tanács, ennyi...
állásfoglalást adnak, meg max. büntit a cégnek, de az esetleges problémádat nem oldják meg...
jobban jársz, ha a szolgáltatóval intézed a dolgod, előbb utobb minden meg szokott oldodni, többeknek is sikerült tévéhez jutniuk a visszajelzések szerint (oké, van aki kalandos úton, de révbe ért)
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
-sajnos nem tudok mást mondani, talána  prevenciós(???) csoportnál van...

 

A prevenciós osztály az a behajtási folyamatokat nézi,ha jól emlékszem.

Az elmúlt 6 hónapban, nem volt szüneteltetésed,kikapcsolásod,későn befizetett számla akár otthoni akár mobiloldalon (utóbbi persze akkor érvényes ha T-Mobile-nál van előfizetésed) !??

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

"balszerencsémre" olyan területen lakom, ahol nincs nagyon alternatív vezetékes szolgáltató-13éve vagyok az elégedetlen ügyfelük, mobil is szintén náluk van. Elmaradás nem nagyon volt, max pár napos csúszások ha alutaztunk ilyesmi...de elvileg telefonban azt mondták csak ha voltam behajtás alatt azt nézik olyan meg nem volt....de ha meg nem felelem meg a "prevenciós" osztálynak, akkor 3hét alatt nem tudnak felhívni hogy sajnáljuk de blablabla? és akkor nem rabolnánk egymás értékes idejét.... 23. napnál tartok egyébként, 1hét van a 30-hoz:)

és egy újabb csavar, ma jött tőlük a levél, hogy érrzékelték, hogy lejárt a mobilos hűségem és leszek szíves új készüléket vásárolni, és hosszabítani:) most már akkor kivárom mi lesz a vége:)

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

update-mai email:

 

Köszönjük megkeresését.

 

Illetékes csoportunk válasza alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön által megrendelt akciós TV készüléket már átadtuk a futárszolgálatnak. A kiszállításra jelen levelünk kiküldését követően 10 munkanapon belül sor kerül. Az igény leadásakor megadott kapcsolattartó telefonszámon fogjuk felkeresni Önt a kiszállítás időpontjának leegyeztetése miatt.

 

Mostmár csak az a kérdés: a futár mit csinál vele 10napig:)?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
Az a jó hír, hogy alakulnak a dolgaid.
Viszont egy jó tanács, hogy legyél elérhető mindig (amit megadtál értesítési számnak) és ha tudod az ismeretlen számokat is vedd fel, valmint, ha nem tiltottad le akkor a rejtett számokat is vedd fel.
Nekem az egyik barátom rendelt tv-t, azt mondták neki, hogy futár szállítja ki, de végül a gyártó emberkéi keresték (rejtett számról,ezért javasoltam/jeleztem ezt az opciót is), hogy mikor van otthon mert mennének a tévével... A 10 nap amiről értesítettek, sztem egy biztonsági vállalás, nem szabadna annak addig elhúzódni (hacsak nem ritkán látogatott útvonalon laksz, mert a futár tervezett útvonalon megy (profibb cégeknél), és ha egyáltalán futár viszi a készülékedet).
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
Marketing hívásokra is van egy jó módszer, hogy felveszed és jelzed, hogy koszike de nem kérem :)
H.vasalas ösztönzés, és arra telefonos kampány, ez jó. :)

Na szóval remélhetőleg hamarosan rendeződnek a kiszállításos dolgaid.
Amúgy meg rendben, hogy írtad elégedetlen vagy,de hidd el, máshol sem egyszerű az élet, ha ügyfél vagy, sem a telekommunikációs szektorban,de se bankszektorban sem,sehol.
Az ügyfélszolgálatok célja és működése nagyon átalakult az elmúlt években, sok cégnél rengeteg embert küldtek el. Én már úgy vagyok ezzel, hogy amíg lehet próbálok megértő és elfogadó lenni, de persze vannak határok is :)
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...