Roland77 Posztolva ekkor: 2014. december 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. december 6. Miért nem tudja a Telekom 60 nap után sem teljesíteni a megrendelésemet?! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2139 Posztolva: 2015. február 13. Megosztás Posztolva: 2015. február 13. csak lesz ebböl a tv-böl valami, már az e-számlát megkaptam, 2017.01.28.ig most már csak a tv kellene hozzá Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 13. Megosztás Posztolva: 2015. február 13. az gyorsan megy nekik, az csak a hűségidő meghosszabítása:) az nem jelnt semmitaz nekem is régen megvan:)de tegnap még az ügyintéző volt megsértődve, hogy miért zaklatom őket ezzel folyamatosan:)miután 25percig várakoztam telefonon(előtte bemondta hogy becsült várakozási idő 2-3perc) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Joe80 Posztolva: 2015. február 13. Megosztás Posztolva: 2015. február 13. ma is hivöt az LG -töl az uriember infoval meg tegnap is hivott hogy elérte a T-home-ot é és beszélt velük!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 13. Megosztás Posztolva: 2015. február 13. azt mondjuk továbbra sem értem mi közöd az LG-hez, nem velük szerződsz, a te szempontodból mindegy Telekom honnan szerzi a készüléket....a te szerződés szerinti partnered a telekom..... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Joe80 Posztolva: 2015. február 13. Megosztás Posztolva: 2015. február 13. a tegnap déli balhé után még délután visszahivott a hölgy akivel veszekedtem 100 elnézését és megértését kérjük után jelezte hogy biztos nem kell 30 napot várni a tv-re max 2 héten belül!!erre ma délbe hiv a LG- töl az uriember aki jelzi felém hogy olvasott 1 levelet amibe azt irták a T-homosok hogy jövö hét hétfö - szerda a várható érkezés idöpontja!!pisslogtam mint hülyegyerek a vidámparkba hogy milyen rendesek az LG-nél pedig nem lenne az ö dolguk utánna járni a dolgoknak!! gondolom negativ irányba menne a hirnevük vagy nem tudom!! nem is érdekel mindenesetre rendesek!!!kiváncsi leszek a jövöhétre megjön -e tv!!csipke1862 remélem mihamarabb megkapod te is , de a számla még sajna nem garancia ránekem a számla még hüségidö nélküli fog jönni ha nem lesz meg a tv!akkor megint lehet reklamálni!!! mert azt mondták hogy jováirás lesz ha igy történne!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Joe80 Posztolva: 2015. február 13. Megosztás Posztolva: 2015. február 13. én csak megérdeklödtem hogy kapnak-e infot a garancia miatt a megrendelöröl meg rákérdeztem a készlethiányra hogy létezik -e!!azt mondták nem tudnak rola hogy lenne valahol az országban hiány!és volt olyan rendes hogy utánna járt a telekomnál mi történt miért nem lehet kiszállitani a tv 30 nap alatt!!gondolom nem nézik jo szemmel ök sem ha baromságok miatt nem LG-t veszel hanem mondjuk sam-ut vagy sony-t! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2139 Posztolva: 2015. február 13. Megosztás Posztolva: 2015. február 13. pedig már kezdtem örülni hogy záros határidőn belül történni fog valami. tegnap irtam nekik a facebook-on is de onnan is csak a süket duma jött hogy hivjam az üfsz-t vagy irjak e-mail-t. ugy látszik ennyire futja nekik Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2139 Posztolva: 2015. február 14. Megosztás Posztolva: 2015. február 14. Nem is volt rossz ötlet, ment a levél a fogyasztó védelemnek.Hátha öket majd komolyabban veszik. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 dragontwin19 Posztolva: 2015. február 14. Megosztás Posztolva: 2015. február 14. hiába mész a fogy. Véd fele, előbbre nem jutsz, de ha van feles időd, akkor hajrá...rossz embertől, rossz tanács, ennyi...állásfoglalást adnak, meg max. büntit a cégnek, de az esetleges problémádat nem oldják meg...jobban jársz, ha a szolgáltatóval intézed a dolgod, előbb utobb minden meg szokott oldodni, többeknek is sikerült tévéhez jutniuk a visszajelzések szerint (oké, van aki kalandos úton, de révbe ért) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag2139 Posztolva: 2015. február 14. Megosztás Posztolva: 2015. február 14. Csoda történt! Most hívtak elvileg adatot akart egyeztetni, de lesoroltam neki az eddig történteket és elmondása szerint utána nézett az ügynek. És itt jött a csavar, a küldemény kiszállitás alatt a futárcégnél,legkésöbb szerdán megjön. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 dragontwin19 Posztolva: 2015. február 14. Megosztás Posztolva: 2015. február 14. na látod, a szolgáltató oldja meg,nem a fogy. véd és társai...aki jogosult a tévére, meg is kapja (ha kalandosak is néha a dolgok,de az meg máshol is benne van) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag Posztolva: 2015. február 14. Megosztás Posztolva: 2015. február 14. Akkor lehet, hogy mégis megkapod, bár kicsi "fázis-késéssel". Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Joe80 Posztolva: 2015. február 16. Megosztás Posztolva: 2015. február 16. Na mizu??Valami jó hir??Állitolag nekem is megkellene jönni a tv nek hétfő - szerda amit legutobb hallottam Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 16. Megosztás Posztolva: 2015. február 16. semmi hír, kaptam egy emailt, hogy maradjak lazán, várjak türelemmel.....21.napnál tartunk egyelőre...... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag2139 Posztolva: 2015. február 16. Megosztás Posztolva: 2015. február 16. Csak vannak még csodák. A készülék kiszállitás alatt a futárcégnél. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Joe80 Posztolva: 2015. február 16. Megosztás Posztolva: 2015. február 16. Nekem most hozták ki! Beüzemelés majd delutanCsodaval hataros modon minden tartozeka megvan!!!Remelem mindenki megkapja mihamarabb!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2015. február 17. Megosztás Posztolva: 2015. február 17. -sajnos nem tudok mást mondani, talána prevenciós(???) csoportnál van... A prevenciós osztály az a behajtási folyamatokat nézi,ha jól emlékszem.Az elmúlt 6 hónapban, nem volt szüneteltetésed,kikapcsolásod,későn befizetett számla akár otthoni akár mobiloldalon (utóbbi persze akkor érvényes ha T-Mobile-nál van előfizetésed) !?? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 17. Megosztás Posztolva: 2015. február 17. "balszerencsémre" olyan területen lakom, ahol nincs nagyon alternatív vezetékes szolgáltató-13éve vagyok az elégedetlen ügyfelük, mobil is szintén náluk van. Elmaradás nem nagyon volt, max pár napos csúszások ha alutaztunk ilyesmi...de elvileg telefonban azt mondták csak ha voltam behajtás alatt azt nézik olyan meg nem volt....de ha meg nem felelem meg a "prevenciós" osztálynak, akkor 3hét alatt nem tudnak felhívni hogy sajnáljuk de blablabla? és akkor nem rabolnánk egymás értékes idejét.... 23. napnál tartok egyébként, 1hét van a 30-hoz:)és egy újabb csavar, ma jött tőlük a levél, hogy érrzékelték, hogy lejárt a mobilos hűségem és leszek szíves új készüléket vásárolni, és hosszabítani:) most már akkor kivárom mi lesz a vége:) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 17. Megosztás Posztolva: 2015. február 17. update-mai email: Köszönjük megkeresését. Illetékes csoportunk válasza alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön által megrendelt akciós TV készüléket már átadtuk a futárszolgálatnak. A kiszállításra jelen levelünk kiküldését követően 10 munkanapon belül sor kerül. Az igény leadásakor megadott kapcsolattartó telefonszámon fogjuk felkeresni Önt a kiszállítás időpontjának leegyeztetése miatt. Mostmár csak az a kérdés: a futár mit csinál vele 10napig:)? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Boomer Posztolva: 2015. február 17. Megosztás Posztolva: 2015. február 17. Az a jó hír, hogy alakulnak a dolgaid.Viszont egy jó tanács, hogy legyél elérhető mindig (amit megadtál értesítési számnak) és ha tudod az ismeretlen számokat is vedd fel, valmint, ha nem tiltottad le akkor a rejtett számokat is vedd fel.Nekem az egyik barátom rendelt tv-t, azt mondták neki, hogy futár szállítja ki, de végül a gyártó emberkéi keresték (rejtett számról,ezért javasoltam/jeleztem ezt az opciót is), hogy mikor van otthon mert mennének a tévével... A 10 nap amiről értesítettek, sztem egy biztonsági vállalás, nem szabadna annak addig elhúzódni (hacsak nem ritkán látogatott útvonalon laksz, mert a futár tervezett útvonalon megy (profibb cégeknél), és ha egyáltalán futár viszi a készülékedet). Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 17. Megosztás Posztolva: 2015. február 17. Kösz a jótanácsokat, futár által elég sűrűn látogatott környéken lakom:)(Pest Megye)Az ismeretlen hívásokat is fel szoktam venni, de nem hagyom azért magam rábeszélni pld herevasalásra valami direktmarketing hívásból kifolyólag:)nah reméljük happy end lesz a vége és lassan énis megkapom:) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Boomer Posztolva: 2015. február 17. Megosztás Posztolva: 2015. február 17. Marketing hívásokra is van egy jó módszer, hogy felveszed és jelzed, hogy koszike de nem kérem :)H.vasalas ösztönzés, és arra telefonos kampány, ez jó. :)Na szóval remélhetőleg hamarosan rendeződnek a kiszállításos dolgaid.Amúgy meg rendben, hogy írtad elégedetlen vagy,de hidd el, máshol sem egyszerű az élet, ha ügyfél vagy, sem a telekommunikációs szektorban,de se bankszektorban sem,sehol.Az ügyfélszolgálatok célja és működése nagyon átalakult az elmúlt években, sok cégnél rengeteg embert küldtek el. Én már úgy vagyok ezzel, hogy amíg lehet próbálok megértő és elfogadó lenni, de persze vannak határok is :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag Posztolva: 2015. február 17. Megosztás Posztolva: 2015. február 17. Az írtad, hogy 23 napja vársz rá, a Telekom álltal vállalt 30 napból. Akkor nem értem ennyi késés után miért írnak 10 napot, amikor már csak 7 nap van hátra a 30 napból. Egy magára valamit adó távközlési cég, azért ilyenkor előbbgre veszi és villámgyorsan küldeti ki a futárral. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2139 Posztolva: 2015. február 17. Megosztás Posztolva: 2015. február 17. Nem az a legnagyobb baj a telekommal hogy nagyon lassúak,hanem hogy mennyire vannak képben.Ma küldtek egy email-t hogy a(Szerintük)február 11.én leadott rendelésem elbirálás alatt van és legyek türelmes mert 30 napjuk van a teljesitésre.Erre most mit mondjak? Tegnap hozták a tv-t:-))) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. február 17. Megosztás Posztolva: 2015. február 17. Vannak, bőven érdekes dolgok lenne még hova fejlődni, de legalább a tv-k el kezdtek megérkezni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Roland77
Miért nem tudja a Telekom 60 nap után sem teljesíteni a megrendelésemet?!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
23
21
12
11
Népszerű napok
2015. Február 10.
20
2015. Január 15.
18
2015. Február 12.
12
2015. Február 9.
11
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
ZORRO1973 23 poszt
Joe80 21 poszt
kerim01 12 poszt
anonymus 11 poszt
Népszerű napok
2015. Február 10.
20 poszt
2015. Január 15.
18 poszt
2015. Február 12.
12 poszt
2015. Február 9.
11 poszt
160 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.