navita

Hívószám küldés beállítása Prestigio készüléken

Kérdés

Nemrég kaptam egy Prestigio készüléket, ami sajnos nem küldi ki a hívott félnek a telefonszámomat :-(

Tudja valaki, hogyan lehet segíteni ezen a problémán?

 

Köszönettel: G.O.Edit

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Mivel ugye ennél a szolgáltatónál jelenleg használhatatlan a webes beállítási felület, ezért ezt a 1412-n vagy személyesen a T-Pontban tudod elintézni. +200ft havonta a díja.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ha más telóval már működött, akkor a szolgáltatásod már be van kapcsolva a SIM-kártyádra. A legegyszerűbb, ha elküldöd a 1430-ra azt, hogy +SZAMKIJELZES, max megkapod válaszként, hogy már be van kapcsolva.

Itt minden infót megtalálsz: http://www.t-mobile.hu/lakossagi/tarifak/szolgaltatasok/telefonalas/hivoszamkijelzes

(dominós vagy havis vagy?) A legtöbb havidíjas csomagban egyébként már ingyenesen elérhető.

 

Nem használtam még Prestigiot, de ha a beállításoknál nincs ilyen, akkor a telefonkönyvnél keresd a hívószámkijelzést. 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

jaa, és a mobil önkiszolgáló egyébként működik, én most állítottam be magamnak Turbo netet :smileyhappy:, és minden OK.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello, ha aktuális még, ma leírtam egy másik telóval kapcsolatban.  a telefonbeállítás részt nézd meg a használati útmutatójában (Beállítások, Hívásbeállítások)...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most