Sziasztok! Végső elkeseredésemben fordultam hozzátok, talán már valaki találkozott ezzel a problémával, nem lehetek ennyire kiválasztott. Domino díjcsomagomról szeretnék online havi díjas előfizetésre váltani, készülékvásárlással együtt. Már több, mint egy hete ugyanazt a hibaüzenetet kapom: "Fontos tájékoztatás! Kérjük, ellenőrizd, hogy pontosan - a lakcímkártyán szereplő adatokkal megegyező módon - adtad-e meg a címed adataid! Rendelés azonosító: 75242999 [Rendben]" Beszéltem már 5-6 telefonos ügyintézővel a 1414-en, illetve személyesen is egyeztettem az adatokat egy Telekom üzletben. Vártam 24 órát, vártam 48 órát, hogy "átfusson a rendszeren" (az ügyintézőt idéztem), de azóta sem tudom online megrendelni sem az előfizetést, sem a készüléket, mindig ez az üzenet vár... Köszönöm, hogy elolvastátok!
Kérdés
Bráder-Törő Ilona
Sziasztok! Végső elkeseredésemben fordultam hozzátok, talán már valaki találkozott ezzel a problémával, nem lehetek ennyire kiválasztott. Domino díjcsomagomról szeretnék online havi díjas előfizetésre váltani, készülékvásárlással együtt. Már több, mint egy hete ugyanazt a hibaüzenetet kapom: "Fontos tájékoztatás! Kérjük, ellenőrizd, hogy pontosan - a lakcímkártyán szereplő adatokkal megegyező módon - adtad-e meg a címed adataid! Rendelés azonosító: 75242999 [Rendben]" Beszéltem már 5-6 telefonos ügyintézővel a 1414-en, illetve személyesen is egyeztettem az adatokat egy Telekom üzletben. Vártam 24 órát, vártam 48 órát, hogy "átfusson a rendszeren" (az ügyintézőt idéztem), de azóta sem tudom online megrendelni sem az előfizetést, sem a készüléket, mindig ez az üzenet vár... Köszönöm, hogy elolvastátok!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
10 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.