Bráder-Törő Ilona

Díjcsomag váltás, készülékvásárlás

Kérdés

Sziasztok! Végső elkeseredésemben fordultam hozzátok, talán már valaki találkozott ezzel a problémával, nem lehetek ennyire kiválasztott. Domino díjcsomagomról szeretnék online havi díjas előfizetésre váltani, készülékvásárlással együtt. Már több, mint egy hete ugyanazt a hibaüzenetet kapom: "Fontos tájékoztatás! Kérjük, ellenőrizd, hogy pontosan -  a lakcímkártyán szereplő adatokkal megegyező módon - adtad-e meg a címed adataid! Rendelés azonosító: 75242999   [Rendben]" Beszéltem már 5-6 telefonos ügyintézővel a 1414-en, illetve személyesen is egyeztettem az adatokat egy Telekom üzletben. Vártam 24 órát, vártam 48 órát, hogy "átfusson a rendszeren" (az ügyintézőt idéztem), de azóta sem tudom online megrendelni sem az előfizetést, sem a készüléket, mindig ez az üzenet vár... Köszönöm, hogy elolvastátok!

T-mobile hibaüzenet.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

Hello @Bráder-Törő Ilona, adategyeztetés közben gyakori az ilyen, én és sokan itt a fórumon is belefutottunk már. és tényleg az okozza, ha fejből nyomjuk az adatokat, kötőjel, szóköz, kisbetű, nagybetű, kerület egyaránt számít, állambácsi adatbázisa könyörtelenül pontos B| nálad én azzal biztosan próbálkoznék, hogy a vezetéknevedben lévő kötőjel elé, után nem raknék, majd raknék szóközt. ha így sem megy, és tuti mindent úgy adsz be, ahogyan a lakcímkártyádon szerepel, akkor viszont keresd a Tét, mert valami hiba lesz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves Teherwagon Professzor!

Köszönöm a tippeket, megpróbálom. Voltam már bent a Telekom irodában, ott is egyeztették az adatokat, újra beírtak ők is mindent. Keddre van időpontom a kormányablakba, ott lekérdezem, hogy a központi lakcímnyilvántartóban hogyan szerepelek?!

Még egyszer köszönöm szépen a válaszod!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok! Ha valakit esetleg érdekel, végre egy chat-es ügyintéző segítségével eljutott a dolog odáig, hogy IT munkatársak veszik kézbe az ügyet, mert szóltam, hogy voltam a kormányablakban is és egyeznek a lakcímkártyám adatai a központi nyilvántartóéval, tehát a Telekomnél van a bibi. Még mindig nem tudok rendelni, de már folyamatban van a javítás, kedden kell érdeklődnöm újra, ha addig sem sikerül megrendelnem az új díjcsomagot és készüléket! Fárasztalak majd titeket a többi infóval is ^_^, hátha valakinek segítek ezzel! Sziasztok!:) 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello Ilona, köszi, igen, írd majd meg légyszi, mert akkor ez teljesen egyedi, így okulunk belőle :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok! Egy kis helyzetjelentés! Továbbra sem oldódott meg a problémám, a Telekom azt állítja, hogy a belügyminisztériumtól hibaüzenet jön vissza, hogy nincs Magyarországon bejelentett lakcímem. A kormányablakban azt állítják, hogy látják a lakcím kártya szerinti címemet, minden stimmel. O.o A legutóbbi lakcím egyeztetésnél már igazolást is kértem a kormányablakban, hogy legyen nyoma.

Most ott tart az ügy, hogy egy újabb hibajegyet rögzítettek tegnap az összes meglévő papírommal, gondommal, bajommal és a jövő hét elején érdeklődhetek, ha még mindig nem tudok addig rendelni...

Szerintem ez nem fog megoldódni, telefont máshonnan fogok rendelni a jövő héten, átrakni havidíjasra meg talán a Telekom üzletben is tudnak. Remélem... :S

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Továbbra sem rendeződött a dolog, holnap lesz 3 hete, hogy egy újabb hibajegyet felvettek, ami után kb. kétnaponta érdeklődőm.

Most már a rendelni kívánt készülék is bent ragadt a webshopos kosaramba, nem tudom törölni, ezt is ők fogják megoldani.

Valamikor... O.o

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok! Azt hiszem ma feladom a dolgot. Megpróbálok holnap egy Telekom üzletben havi díjas csomagra váltani (ha tudok, mert azt sem engedi még mindig online, nemhogy készüléket vásárolni).

Ma már a chates ügyintéző a hibajegy számot sem látta, hogy valaki azt felvette volna. A kosaramba beragadt készülék eltűnt, de a lakcím problémát nem oldották meg. Ráadásul a kívánt készüléket már nem is árulják az online shopban, így mindenképp máshonnan kell beszereznem.

Június 18-ára ígérték postai úton küldött levélben(!) a hiba javítását, nem jött össze. Akinek ilyen problémája van, ne reménykedjen, mondjon le a régi telefonszámáról és vásároljon új előfizetést vagy nem tudom... Én már csak abban reménykedem, hogy az előfizetés részét meg tudják oldani nekem, hogy meg maradjon a telefonszámom. 

Bocs, hogy zaklattalak benneteket! Sziasztok és mindenkinek sikeres ügyintézést kívánok! 

Üdv,

Ica

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most