Bráder-Törő Ilona

Díjcsomag váltás, készülékvásárlás

Kérdés

Sziasztok! Végső elkeseredésemben fordultam hozzátok, talán már valaki találkozott ezzel a problémával, nem lehetek ennyire kiválasztott. Domino díjcsomagomról szeretnék online havi díjas előfizetésre váltani, készülékvásárlással együtt. Már több, mint egy hete ugyanazt a hibaüzenetet kapom: "Fontos tájékoztatás! Kérjük, ellenőrizd, hogy pontosan -  a lakcímkártyán szereplő adatokkal megegyező módon - adtad-e meg a címed adataid! Rendelés azonosító: 75242999   [Rendben]" Beszéltem már 5-6 telefonos ügyintézővel a 1414-en, illetve személyesen is egyeztettem az adatokat egy Telekom üzletben. Vártam 24 órát, vártam 48 órát, hogy "átfusson a rendszeren" (az ügyintézőt idéztem), de azóta sem tudom online megrendelni sem az előfizetést, sem a készüléket, mindig ez az üzenet vár... Köszönöm, hogy elolvastátok!

T-mobile hibaüzenet.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Ekkor: 2020. 07. 01. at 20:46, Bráder-Törő Ilona írta:

Sziasztok! Azt hiszem ma feladom a dolgot. Megpróbálok holnap egy Telekom üzletben havi díjas csomagra váltani (ha tudok, mert azt sem engedi még mindig online, nemhogy készüléket vásárolni).

Ma már a chates ügyintéző a hibajegy számot sem látta, hogy valaki azt felvette volna. A kosaramba beragadt készülék eltűnt, de a lakcím problémát nem oldották meg. Ráadásul a kívánt készüléket már nem is árulják az online shopban, így mindenképp máshonnan kell beszereznem.

Június 18-ára ígérték postai úton küldött levélben(!) a hiba javítását, nem jött össze. Akinek ilyen problémája van, ne reménykedjen, mondjon le a régi telefonszámáról és vásároljon új előfizetést vagy nem tudom... Én már csak abban reménykedem, hogy az előfizetés részét meg tudják oldani nekem, hogy meg maradjon a telefonszámom. 

Bocs, hogy zaklattalak benneteket! Sziasztok és mindenkinek sikeres ügyintézést kívánok! 

Üdv,

Ica

Szia Ica! Szomorúan olvastuk hozzászólásod és megértjük a csalódottságodat! Számunkra legfontosabb az ügyfeleink elégedettsége, megteszünk azért minden tőlünk telhetőt, de ennek ellenére előfordulhatnak váratlan helyzetek és hibák. Őszintén sajnáljuk, hogy megesett veled az általad leírt helyzet! Munkatársaink képzése és alkalmazásaink fejlesztése is folyamatos, hogy ezt a problémát a jövőben elkerülhessük. Reméljük, hogy a jövőben már csak pozitív tapasztalatokat szerzel, de ha mégis bármilyen hibába ütközöl, vagy észrevételed van, keress minket ezen a felületen vagy Facebook oldalunkon privát üzenetben (elérhetőség: m.me/TelekomHU), valamint chaten és mindent megteszünk a megoldás érdekében! Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! ^Zoltán

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Bráder-Törő Ilona, adategyeztetés közben gyakori az ilyen, én és sokan itt a fórumon is belefutottunk már. és tényleg az okozza, ha fejből nyomjuk az adatokat, kötőjel, szóköz, kisbetű, nagybetű, kerület egyaránt számít, állambácsi adatbázisa könyörtelenül pontos B| nálad én azzal biztosan próbálkoznék, hogy a vezetéknevedben lévő kötőjel elé, után nem raknék, majd raknék szóközt. ha így sem megy, és tuti mindent úgy adsz be, ahogyan a lakcímkártyádon szerepel, akkor viszont keresd a Tét, mert valami hiba lesz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves Teherwagon Professzor!

Köszönöm a tippeket, megpróbálom. Voltam már bent a Telekom irodában, ott is egyeztették az adatokat, újra beírtak ők is mindent. Keddre van időpontom a kormányablakba, ott lekérdezem, hogy a központi lakcímnyilvántartóban hogyan szerepelek?!

Még egyszer köszönöm szépen a válaszod!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok! Ha valakit esetleg érdekel, végre egy chat-es ügyintéző segítségével eljutott a dolog odáig, hogy IT munkatársak veszik kézbe az ügyet, mert szóltam, hogy voltam a kormányablakban is és egyeznek a lakcímkártyám adatai a központi nyilvántartóéval, tehát a Telekomnél van a bibi. Még mindig nem tudok rendelni, de már folyamatban van a javítás, kedden kell érdeklődnöm újra, ha addig sem sikerül megrendelnem az új díjcsomagot és készüléket! Fárasztalak majd titeket a többi infóval is ^_^, hátha valakinek segítek ezzel! Sziasztok!:) 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello Ilona, köszi, igen, írd majd meg légyszi, mert akkor ez teljesen egyedi, így okulunk belőle :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok! Egy kis helyzetjelentés! Továbbra sem oldódott meg a problémám, a Telekom azt állítja, hogy a belügyminisztériumtól hibaüzenet jön vissza, hogy nincs Magyarországon bejelentett lakcímem. A kormányablakban azt állítják, hogy látják a lakcím kártya szerinti címemet, minden stimmel. O.o A legutóbbi lakcím egyeztetésnél már igazolást is kértem a kormányablakban, hogy legyen nyoma.

Most ott tart az ügy, hogy egy újabb hibajegyet rögzítettek tegnap az összes meglévő papírommal, gondommal, bajommal és a jövő hét elején érdeklődhetek, ha még mindig nem tudok addig rendelni...

Szerintem ez nem fog megoldódni, telefont máshonnan fogok rendelni a jövő héten, átrakni havidíjasra meg talán a Telekom üzletben is tudnak. Remélem... :S

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Továbbra sem rendeződött a dolog, holnap lesz 3 hete, hogy egy újabb hibajegyet felvettek, ami után kb. kétnaponta érdeklődőm.

Most már a rendelni kívánt készülék is bent ragadt a webshopos kosaramba, nem tudom törölni, ezt is ők fogják megoldani.

Valamikor... O.o

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok! Azt hiszem ma feladom a dolgot. Megpróbálok holnap egy Telekom üzletben havi díjas csomagra váltani (ha tudok, mert azt sem engedi még mindig online, nemhogy készüléket vásárolni).

Ma már a chates ügyintéző a hibajegy számot sem látta, hogy valaki azt felvette volna. A kosaramba beragadt készülék eltűnt, de a lakcím problémát nem oldották meg. Ráadásul a kívánt készüléket már nem is árulják az online shopban, így mindenképp máshonnan kell beszereznem.

Június 18-ára ígérték postai úton küldött levélben(!) a hiba javítását, nem jött össze. Akinek ilyen problémája van, ne reménykedjen, mondjon le a régi telefonszámáról és vásároljon új előfizetést vagy nem tudom... Én már csak abban reménykedem, hogy az előfizetés részét meg tudják oldani nekem, hogy meg maradjon a telefonszámom. 

Bocs, hogy zaklattalak benneteket! Sziasztok és mindenkinek sikeres ügyintézést kívánok! 

Üdv,

Ica

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most