Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Internet sebesség csökkenése


haveagoodfeeling

Kérdés

Szép estét!

Az lenne a problémám, hogy az utóbbi időben, mióta új számítógépet vásároltam, az internet sebességem, a szerződésben foglaltaknak (ami 65Mbps)  nem tesz eleget. Alkalmanként valamilyen okból kifolyólag sikerül elérnie az internetemnek a 44-45 Mbps-t viszont ez ritka, leggyakrabban 8-9Mbps a letöltési sebességem. Szeretném megtudni hogy mi okozhatja ezt a gondot, illetve azt, hogyan lehetne ezt a problémát megoldani. Router újraindítás, illetve a számítógépen való hálózati kártya  driverének  frissítése sem oldotta meg sajnos ezt a gondot.

Előre is köszönöm..
:D

9595903186.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
1 órája, haveagoodfeeling írta:

Az lenne a problémám, hogy az utóbbi időben, mióta új számítógépet vásároltam, az internet sebességem, a szerződésben foglaltaknak (ami 65Mbps)  nem tesz eleget. Alkalmanként valamilyen okból kifolyólag sikerül elérnie az internetemnek a 44-45 Mbps-t viszont ez ritka, leggyakrabban 8-9Mbps a letöltési sebességem. Szeretném megtudni hogy mi okozhatja ezt a gondot, illetve azt, hogyan lehetne ezt a problémát megoldani. Router újraindítás, illetve a számítógépen való hálózati kártya  driverének  frissítése sem oldotta meg sajnos ezt a gondot.

Előre is köszönöm..
:D

 

Wifi, vagy vezetékes hálózaton  használod a gépedet? Javaslom, hogy a router kiiktatásával a modemet utp kábellel összekötve a számítógéppel is mérj sebességet.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 perce, haveagoodfeeling írta:

Számítógépen és az okos tv-men vezetékesen, telefonról pedig WiFi hálózatról használom. Viszont amikor a tv-n mérem meg az internet sebességét, 46 Mbps-t ír, a számítógépen ez az érték pedig 7-8 Mbps. Ezt is furcsálom egyébként.

Kösd össze közvetlenül a Telekomos modemet a gépeddel, és úgy mérd meg a sebességet.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia haveagoddfeeling! Javasoljuk, hogyha a Telekom otthoni internet sebességét szeretnéd mérni, akkor  (a pontos adatok érdekében) a Magyar Telekom hálózatában kialakított tesztszerverrel mérd le, melyről ide kattintva találhatsz információt. Amennyiben a garantált értéknél alacsonyabb az internet-hozzáférésed sebessége, akkor kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel és jelentsd be a hibát náluk! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...