Dorika2003 Posztolva ekkor: 2020. július 25. Megosztás Posztolva ekkor: 2020. július 25. NEM tudom a működtetők olvassák e ezt a fórumot, de ez a tvgo korántsem működik úgy ahogy kellene, visszanézni műsorokat nem lehet egyáltalán, sőt az aktuális műsorokat sem gyakran tudom nézni. Pedig minden regisztráció összekapcsolás rendben van. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 teherwagon Posztolva: 2020. július 27. Megosztás Posztolva: 2020. július 27. Hello @Dorika2003, részletekből (internet típusa, csomag, hely, eszköz, oprendszer, böngészők vagy app) lehetne tippelni, azok nélkül bármi lehet. a TV GO-sok mit mondtak? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Jozsfm964 Posztolva: 2020. augusztus 4. Megosztás Posztolva: 2020. augusztus 4. A TV GO-ra igazán rá férne egy újabb fejlesztés. 2020-ban nem igaz, hogy SD-ben jönnek a csatornák. Ha már fizet családi csomagot az ember amiben elérhetőek a HD verziók, akkor ezt a TV GO-ban mért nem akarják megoldani? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2020. augusztus 6. Telekom Megosztás Posztolva: 2020. augusztus 6. Ekkor: 2020. 07. 25. at 20:58, Dorika2003 írta: NEM tudom a működtetők olvassák e ezt a fórumot, de ez a tvgo korántsem működik úgy ahogy kellene, visszanézni műsorokat nem lehet egyáltalán, sőt az aktuális műsorokat sem gyakran tudom nézni. Pedig minden regisztráció összekapcsolás rendben van. Szia! Szomorúan olvastuk, hogy kellemetlenséget tapasztaltál TV GO szolgáltatásunk használata során. Amennyiben böngészőben használod a szolgáltatást, akkor kérjük, hogy ellenőrizd böngésződnek beállításait: töröld az Előzményeket, Cookie-kat, fájlokat a böngésző Előzmények menüben (pl.: Böngészési előzmények törlése); engedélyezd a felugró ablakokat (lehetőséged van ideiglenesen engedélyezni) vagy frissítsd böngésződ, mert ez segíteni szokott. Abban az esetben, ha a mobilkészülékeden applikációval használod a szolgáltatást, akkor javasoljuk, hogy első körben frissítsd a TV GO alkalmazást a készülékeden (töröld, majd rakd fel a legújabb verzióját) és ha még mindig fennáll a hibajelenség, akkor ezen az oldalon: kattints ide tudod jelezni és illetékes kollégáink kivizsgálják annak okát, valamint javítják. A következő adatokat a bejelentés során add meg kérjük: TV GO verziószáma és a belépési azonosító. Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Dorika2003
NEM tudom a működtetők olvassák e ezt a fórumot, de ez a tvgo korántsem működik úgy ahogy kellene, visszanézni műsorokat nem lehet egyáltalán, sőt az aktuális műsorokat sem gyakran tudom nézni. Pedig minden regisztráció összekapcsolás rendben van.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.