Ugrás a tartalomhoz
  • 0

tvgo


Dorika2003

Kérdés

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom
Ekkor: 2020. 07. 25. at 20:58, Dorika2003 írta:

NEM tudom a működtetők olvassák e ezt a fórumot, de ez a tvgo korántsem működik úgy ahogy kellene, visszanézni műsorokat nem lehet egyáltalán, sőt az aktuális műsorokat sem gyakran tudom nézni. Pedig minden regisztráció összekapcsolás rendben van.

 

Szia! Szomorúan olvastuk, hogy kellemetlenséget tapasztaltál TV GO szolgáltatásunk használata során. Amennyiben böngészőben használod a szolgáltatást, akkor kérjük, hogy ellenőrizd böngésződnek beállításait: töröld az Előzményeket, Cookie-kat, fájlokat a böngésző Előzmények menüben (pl.: Böngészési előzmények törlése); engedélyezd a felugró ablakokat (lehetőséged van ideiglenesen engedélyezni) vagy frissítsd böngésződ, mert ez segíteni szokott. Abban az esetben, ha a mobilkészülékeden applikációval használod a szolgáltatást, akkor javasoljuk, hogy első körben frissítsd a TV GO alkalmazást a készülékeden (töröld, majd rakd fel a legújabb verzióját) és ha még mindig fennáll a hibajelenség, akkor ezen az oldalon: kattints ide tudod jelezni és illetékes kollégáink kivizsgálják annak okát, valamint javítják. A következő adatokat a bejelentés során add meg kérjük: TV GO verziószáma és a belépési azonosító. Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...