Rdk90

Sagemcom Fast 3686 probléma

Kérdés

Sziasztok!

Van egy 150mbites koaxos netem, amit tud is speedtest alapján.

Sagemcom Fast 3686 v2 van a Telekomtól, és saját routert használok: Asus AC65P. Telefonon átállítattam valamit az ügyfélszolgálattal, hogy tudjam a saját routert használni, és a Sagemen ki van kapcsolva a Wifi, a saját eszköz szórja.

Ez a sagem szoftvere: MAGYAR_4.93.0

A probléma a következő: a net sebességet egy napig tudja kb, utána a speedtest szerint csak 20-30-40-50mbit van. Ha a modemet újraindítom, 1-2 perc alatt újra bekapcsol és ismét van 150mbit. Ugyan ez megy 1 napig, másnap már megint töredéke a sebesség. Miért kell minden nap újraindítani?

A másik, ha pl. nagy adatforgalom van, pl letöltök valamit, egy darabig tölt aztán megszakad a net. Újra eltelik 1-2 perc, újra max sebességgel elkezd tölteni aztán megint elmegy... Mit lehet ezzel kezdeni? Mindkettő nagyon idegesítő, így mobilnetről töltök le alkalmazásokat, másrészt fizetem és tudja a 150mbitet, de miért csak egy napig, miért kell az eszközt újraindítani? Mi lehet a baj?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

14 perce, Rdk90 írta:

Köszönöm a választ! Na, mondjuk a lista alapján a 150/5 netem van ahol a garantált letöltési sebesség 15mbit/s, na ezt nem éri el, jó esetben 12-t tud, pár percig, amíg le nem hal a modem.

Értem a problémát, hogy csak saját eszközön biztosítjátok. De ebben az esetben mi a teendő, ha az az eszköz kevés? Úgy értem, elég gyenge a wifi-je és csak a fél lakásban van net, ha a telekom által biztosított eszközt használom routerként is. Azért lett mögé téve egy jobb router, így jó a lakásban a lefedettség.

Mindenesetre, kipróbálom az Asus nélkül, bár - laikusként - nem hiszem hogy ott a gond, mert nem azt kell újraindítgatni, hanem a Telekom eszközt. :-) 

Ebben az esetben wifi jelerősítőt ajánljuk figyelmedbe ide kattintva https://bit.ly/31nC7ta. A Strong eszközöket duo és trio formában is értékesítjük. Ügyfeleink körében igen kedvelt ez a tipus, és a wifi problémákat megoldotta sok esetben. ^Noel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
5 perce, Telekom szakértő írta:

Szia!

Társaságunk csak saját eszközén biztosítja a zavartalan szolgáltatások működését és hibabejelentést is erre tudunk rögzíteni. A vezetékes internet csomagjaink adatait ide kattintva https://bit.ly/2Qx1Yc5 érheted el. Abban az esetben, ha problémát tapasztalsz az eszköz újraindítását követően, weboldalunkon felugró chat ablakban munkatársainknak tudod jelezni a hibát akik a beazonosítás után segítségedre tudnak lenni. Köszönjük. ^Noel

Köszönöm a választ! Na, mondjuk a lista alapján a 150/5 netem van ahol a garantált letöltési sebesség 15mbit/s, na ezt nem éri el, jó esetben 12-t tud, pár percig, amíg le nem hal a modem.

Értem a problémát, hogy csak saját eszközön biztosítjátok. De ebben az esetben mi a teendő, ha az az eszköz kevés? Úgy értem, elég gyenge a wifi-je és csak a fél lakásban van net, ha a telekom által biztosított eszközt használom routerként is. Azért lett mögé téve egy jobb router, így jó a lakásban a lefedettség.

Mindenesetre, kipróbálom az Asus nélkül, bár - laikusként - nem hiszem hogy ott a gond, mert nem azt kell újraindítgatni, hanem a Telekom eszközt. :-) 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
20 órája, Rdk90 írta:

Sziasztok!

Van egy 150mbites koaxos netem, amit tud is speedtest alapján.

Sagemcom Fast 3686 v2 van a Telekomtól, és saját routert használok: Asus AC65P. Telefonon átállítattam valamit az ügyfélszolgálattal, hogy tudjam a saját routert használni, és a Sagemen ki van kapcsolva a Wifi, a saját eszköz szórja.

Ez a sagem szoftvere: MAGYAR_4.93.0

A probléma a következő: a net sebességet egy napig tudja kb, utána a speedtest szerint csak 20-30-40-50mbit van. Ha a modemet újraindítom, 1-2 perc alatt újra bekapcsol és ismét van 150mbit. Ugyan ez megy 1 napig, másnap már megint töredéke a sebesség. Miért kell minden nap újraindítani?

A másik, ha pl. nagy adatforgalom van, pl letöltök valamit, egy darabig tölt aztán megszakad a net. Újra eltelik 1-2 perc, újra max sebességgel elkezd tölteni aztán megint elmegy... Mit lehet ezzel kezdeni? Mindkettő nagyon idegesítő, így mobilnetről töltök le alkalmazásokat, másrészt fizetem és tudja a 150mbitet, de miért csak egy napig, miért kell az eszközt újraindítani? Mi lehet a baj?

Szia!

Társaságunk csak saját eszközén biztosítja a zavartalan szolgáltatások működését és hibabejelentést is erre tudunk rögzíteni. A vezetékes internet csomagjaink adatait ide kattintva https://bit.ly/2Qx1Yc5 érheted el. Abban az esetben, ha problémát tapasztalsz az eszköz újraindítását követően, weboldalunkon felugró chat ablakban munkatársainknak tudod jelezni a hibát akik a beazonosítás után segítségedre tudnak lenni. Köszönjük. ^Noel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv 

Ebben az esetben iktasd ki a saját eszközt és ellenőrizd, hogy a probléma anélkül is fennál e. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most