SzB

SZIP Mobil Előfizetés

Kérdés

Sziasztok!
Településünk egy külsöbb részére nem jutott el semmilyen vezetékes szolgáltatás SZIP-pel sem, igy jogosultak körébe tartozunk a T SZIP Mobil szolgáltatására.
Kedves ügyfeles hölggyel beszéltünk is, rendeltem (volna) is, ámbár a csomaghoz tartozó szerződésben foglalt eszközök(sim stick + lte stick fogadására alkalmas router) elmondása szerint átmenetileg nem elérhetőek és nem is tudja mikor lesz.
Lekapnék én magamnak a polcról 2 eszközt (a csomagba foglaltak amúgy is elég gagyik (dwr118 + dwa182?)), de saját eszközt nem használhatok, T meg nem tud adni már sok hete, a homeofficolás meg elég körülményes VSATon :'(

Gondolnám, hogy egy szerzodésben 2 termék nevét árirni nem 2 hónap és nem én vagyok az egyetlen megrendelö, aki miatt a teljes procurement folyamatot 0rol kellene elinditani :D

Tehetek bármit az ügy előmozditásának érdekében?

Köszi a tippeket előre is!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: SzB

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

3 órája, SzB írta:

---------------------------------------------
Bár a "projekt" az augusztus eleji megkezdése óta nehézkes, az ügyintézés folyamán mindeki üditően kedves és segitőkész, ami nagyban hozzájárul a tényhez hogy még nem kaptam még agyvérzést. Köszi :D

Hello @SzB, bár ügyfélként csak a partvonalról lehetek veled, emellett egyszerűen nem tudtam elmenni szó nélkül, hatalmas :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello, 

köszi a gyors és preciz választ!

Azóta sikerült némileg előmozditani az ügyet, emitt részletezem a folyamatot, mint egyfajta visszajelzés és info a többi leendő megrendeő/ fórumozó számára :)

szept 7:
Rendelést sikerült leadni 1414en, kis technikai nehézséget követöen sikerült elmentenie a rendelést a kedves ügzintézőnek, eszközök várható kézbesitési ideje szept 9.

szept 10:
Szállitás nem történt meg, honlap szerint "Jóváhagyás alatt" van még, gyakorlatilag a folyamat legelején. 
Telefon 1414, vezetékes kollega továbbkapcsol mert ez mobilszolgáltatás. Mobilos kollega látja, sajnálja, "megsürgeti", ügyfél megnyugszik :D

szept 15: 
Szállitás nem történt meg, honlap szerint "Jóváhagyás alatt" van még, gyakorlatilag a folyamat legelején.
Telefon 1414 , már mobilos kollegát keresünk, de ö nemtudja mert vezetéskes szolgáltatás, továbbkapcsol.
Új kollega tudja, nézi, megrendelést nem találja sem megrendelés azonositóval, sem kapcsolattartó telefonszámmal, érdeklődjek az időpontofoglalós telefonszámon ott sok a technikai szaki, oké király.

Időpontfoglalós  0680204936t keressük, kedves kollegina nézi, nem találja, de tudja hogy hozzá csak a már jóváhagzott megrendelések futnak be, igy érthető hogy nem találja, de kapcsol valakit aki tudni fogja! yay

2. kollegina, elpanaszolom hogy ez a megrendelés megérzésem szerint a félig automatizált folyamatok útvesztőjében valahol beragadt, legyen olyan drága igazolja / cáfolja, lássuk a medvét.

Kedves kollegina jelzi hogy tegnap volt rajta státuszváltozás (belső folyamat - ügyfél számára nem látható), úgyhogy be azért nem ragadt, legkésőbb csütörtögig lesz vele valami, ha mégsem telefonáljak ismét.


szept 17:
folyt köv, alig várom :P
----------------------------------------------
Bár a "projekt" az augusztus eleji megkezdése óta nehézkes, az ügyintézés folyamán mindeki üditően kedves és segitőkész, ami nagyban hozzájárul a tényhez hogy még nem kaptam még agyvérzést. Köszi :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

A SZIP Mobilnet csomag jelenleg D-Link DWR-118 router + D-Link DWM-222 eszközcsomaggal érhető el, jelen pillanatban a központi raktárunkban is van belőle készlet.

A fenti linken lakossági publikus csomagok mellé külön is megrendelhető, SZIP Mobilnethez viszont mindenképp egyben kell a szolgáltatást és az eszközöket megrendelni, így tudjuk biztosítani a csomagot. Előfordulhat, hogy egy adott üzletben pillanatnyilag nincsenek ilyen eszközök, ezért érdemes telefonon megrendelni a szolgáltatást, így a termék a központi raktárunkból kerül majd kiküldésre hozzád.

A rendelésedet leadhatod a 1414-es számunkon, vagy fel tudunk venni számodra egy igénybejelentést is, aminek a rögzítése után 2 munkanapon belül kollégáink fognak felhívni téged, hogy egy gyors egyeztetés után rögzítsék a megrendelésedet. Ha szeretnél élni ezzel a lehetőésggel, kérjük privát üzenetben írd meg nekünk a teljes nevedet, a pontos címet ahol igénybevennéd a SZIP Mobilnetet, illetve egy kapcsolattartó mobilszámot amin el tudnak érni munkatársaink.

Köszönjük szépen az együttműködésedet. ^Dániel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most