Kdaniel

Telekom tvgo alkalmazás nem tölthető le

Kérdés

Üdv! 

Regisztráltam az új telekom tvgo-ba számítógépen. Ezután a régi androidos alkalmazásba nem engedett be, írta, hogy töltsem le az újat. Viszont a play áruházban a következő üzenet fogadott: Ez az elem nem áll rendelkezésre a te országodban. Most hogyan tovább? Az android verzióm és minden egyéb feltétel teljesül, magyarországon próbálnám letölteni, többször is próbáltam, de mindig ez az üzenet fogad.

A választ/válaszokat előre is köszönöm! 

Üdvözlettel, 

Dániel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

1 órája, Kdaniel írta:

Üdv,

köszönöm szépen, ez volt a probléma, meg is oldódott! A play áruház gondolt egyet és átállította, hogy az Egyesült Államokban vagyok, én soha nem állítottam be ilyesmit (kizárólag magyarországot). Korábban nem volt ilyen gondom, így erre nem is gondoltam.

Köszönjük a visszajelzést! :) Örömmel olvastuk, hogy megoldódott a probléma! ^Kitti

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, Telekom szakértő írta:

Szia Dániel! Beállítási probléma lehet, amit a következőképpen lehet kiküszöbölni. Bele kell menni a Play Áruházadban a „Fiók”-odba, lejjebb kell görgetni és a  "Csak akkor módosítsd a Play Áruházban a megadott országodat, ha új országba költözöl. További információ."  szöveget kell keresni.

 

Az utolsó mondat egy hivatkozás, arra kell kattintani és ott beállítani. Reméljük, hogy sikerrel jársz! :) ^Kitti

 

Üdv,

köszönöm szépen, ez volt a probléma, meg is oldódott! A play áruház gondolt egyet és átállította, hogy az Egyesült Államokban vagyok, én soha nem állítottam be ilyesmit (kizárólag magyarországot). Korábban nem volt ilyen gondom, így erre nem is gondoltam.

1 órája, Telekom szakértő írta:

Szia Dániel! Beállítási probléma lehet, amit a következőképpen lehet kiküszöbölni. Bele kell menni a Play Áruházadban a „Fiók”-odba, lejjebb kell görgetni és a  "Csak akkor módosítsd a Play Áruházban a megadott országodat, ha új országba költözöl. További információ."  szöveget kell keresni.

 

Az utolsó mondat egy hivatkozás, arra kell kattintani és ott beállítani. Reméljük, hogy sikerrel jársz! :) ^Kitti

 

Ekkor: 2020. 09. 26. at 23:03, btz írta:

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2020. 09. 24. at 21:36, Kdaniel írta:

Üdv! 

Regisztráltam az új telekom tvgo-ba számítógépen. Ezután a régi androidos alkalmazásba nem engedett be, írta, hogy töltsem le az újat. Viszont a play áruházban a következő üzenet fogadott: Ez az elem nem áll rendelkezésre a te országodban. Most hogyan tovább? Az android verzióm és minden egyéb feltétel teljesül, magyarországon próbálnám letölteni, többször is próbáltam, de mindig ez az üzenet fogad.

A választ/válaszokat előre is köszönöm! 

Üdvözlettel, 

Dániel

Szia Dániel! Beállítási probléma lehet, amit a következőképpen lehet kiküszöbölni. Bele kell menni a Play Áruházadban a „Fiók”-odba, lejjebb kell görgetni és a  "Csak akkor módosítsd a Play Áruházban a megadott országodat, ha új országba költözöl. További információ."  szöveget kell keresni.

Az utolsó mondat egy hivatkozás, arra kell kattintani és ott beállítani. Reméljük, hogy sikerrel jársz! :) ^Kitti

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2020. 09. 26. at 23:58, Kdaniel írta:

Üdv!

Nem használok vpn-t. Huawei p30 lite a telefon, a mobilnetem illetve az otthoni internet kapcsolatom, amivel próbáltam telekomos, magyarországról próbáltam. A régi appal semmi gond nem volt.

Értem. Sajnos akkor több ötletem nincs. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
49 perce, btz írta:

Üdv

Esetleg valamilyen külföldi VPN szolgáltatást használtsz, amitől a Play áruház azt gondolja, hogy külföldön tartózkodsz? 

Üdv!

Nem használok vpn-t. Huawei p30 lite a telefon, a mobilnetem illetve az otthoni internet kapcsolatom, amivel próbáltam telekomos, magyarországról próbáltam. A régi appal semmi gond nem volt.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv

Esetleg valamilyen külföldi VPN szolgáltatást használtsz, amitől a Play áruház azt gondolja, hogy külföldön tartózkodsz? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most