Kezdődött azzal, hogy a Netflix elérhetetlen volt az elmúlt napokban. Bármikor, amikor beléptem volna, csak töltött hosszú perceken keresztül 0 eredménnyel. Elsősorban ezzel a hibával kerestem meg a Telekomot, akik ki is küldték egy kollégájukat már másnap (november 26.-án), és találtak is valamilyen problémát a központban. Valami olyasmi volt, hogy a router átállt mobem üzemmódba. Ezt ők visszaállították, és aznap már jó is volt a Netflix. A következő nap viszont megint problémák adódtak vele: bár olyan már nem volt, hogy egyáltalán nem értem el az oldalt, de nem egyszer többször is rá kellett frissítenem, vagy újra kellett indítanom a böngészőt hogy betöltsön. Valamint a lejátszott filmek minősége is néha mintha fullHD helyett csak 420p lenne, gondolom az internetkapcsolat ingadozása miatt. Ezen kívül még azt is észrevettem, hogy konkrétan belassul az egész kapcsolat a legegyszerűbb weboldal betöltése során is, amiket eddig pillanatok alatt betöltött, akár többet is egyszerre. Windows újratelepítést is csináltam, mert már esedékes volt egy ideje, de így muszáj volt most meglépnem, a probléma viszont még mindig fennáll.
Aztán online játéknál is jelentkezett egy probléma: nevezetesen a World of Warcraftnál. Az napok óta játszhatatlan az 1500-2000-es pingek miatt. A Blizzard supporttal (a játék fejlesztői) jelenleg is kapcsolatban állok, próbálnak ők is rájönni a hiba okára.
Csatoltam képet a modem beállításairól, és valamennyire utána néztem itt a fórumon is, annyit le tudtam szűrni, hogy esetemben talán a FEC Error nagyon magas. Lehet ez a probléma forrása? Valamint lehet hogy már egy újrakábelezés sem ártana a dolognak, mert úgy van az egész, ahogy kb 13-14-15 éve bekötötték. Az újrakábelezést lehet kérni a Telekomtól is hogy megcsinálják? Ez az ő dolguk, vagy az ügyfélnek magának kell végeznie?
Kérdés
Terwet
Szép napot!
Napok óta szenvedek az internetkapcsolattal.
Kezdődött azzal, hogy a Netflix elérhetetlen volt az elmúlt napokban. Bármikor, amikor beléptem volna, csak töltött hosszú perceken keresztül 0 eredménnyel. Elsősorban ezzel a hibával kerestem meg a Telekomot, akik ki is küldték egy kollégájukat már másnap (november 26.-án), és találtak is valamilyen problémát a központban. Valami olyasmi volt, hogy a router átállt mobem üzemmódba. Ezt ők visszaállították, és aznap már jó is volt a Netflix. A következő nap viszont megint problémák adódtak vele: bár olyan már nem volt, hogy egyáltalán nem értem el az oldalt, de nem egyszer többször is rá kellett frissítenem, vagy újra kellett indítanom a böngészőt hogy betöltsön. Valamint a lejátszott filmek minősége is néha mintha fullHD helyett csak 420p lenne, gondolom az internetkapcsolat ingadozása miatt. Ezen kívül még azt is észrevettem, hogy konkrétan belassul az egész kapcsolat a legegyszerűbb weboldal betöltése során is, amiket eddig pillanatok alatt betöltött, akár többet is egyszerre. Windows újratelepítést is csináltam, mert már esedékes volt egy ideje, de így muszáj volt most meglépnem, a probléma viszont még mindig fennáll.
Aztán online játéknál is jelentkezett egy probléma: nevezetesen a World of Warcraftnál. Az napok óta játszhatatlan az 1500-2000-es pingek miatt. A Blizzard supporttal (a játék fejlesztői) jelenleg is kapcsolatban állok, próbálnak ők is rájönni a hiba okára.
Csatoltam képet a modem beállításairól, és valamennyire utána néztem itt a fórumon is, annyit le tudtam szűrni, hogy esetemben talán a FEC Error nagyon magas. Lehet ez a probléma forrása? Valamint lehet hogy már egy újrakábelezés sem ártana a dolognak, mert úgy van az egész, ahogy kb 13-14-15 éve bekötötték. Az újrakábelezést lehet kérni a Telekomtól is hogy megcsinálják? Ez az ő dolguk, vagy az ügyfélnek magának kell végeznie?
Előre is köszönöm a segítséget!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
13 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.