j*****ak

Kaon CG3000 - Warzone Server Disconnected

Kérdés

Néhány napja váltottam internet csomagot, és az új 1000/25 nethez kaptam egy Kaon CG3000 készüléket. Amióta beüzemeltem, minden kiválóan működik, sávszélességek rendben vannak (900/25-öt feletti eredményt ad a speedtest).

Azonban a Call of Duty: Warzone "Server Disconnected" hibaüzenetet dob.
Próbáltam gépet újraindítani, routert újraindítani, port forwardingot, tűzfalat ellenőriztem, hálózati adaptert alaphelyzetbe tettem és újraindítottam, játékot újratelepítettem, Battle.net adatfájlokat töröltem, de úgy tűnik semmi nem segít. Csak és kizárólag Warzone-nál jelentkezik a probléma és kifejezetten a router cseréje óta.
Mit tudok tenni?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

59 perce, Chamat72 írta:

Üdvözletem. Nekem is hasonló a problémám, egy hete váltottam az 1000-es csomagra, kaptam ezt a Kaon CG3000-et, azóta a PlayStation konzolom folyamatosan kibobálgat játék közben. Nekem is azt javasolták, nyissam meg a portot. Csak nem tudom hogyan kell.  Vagy esetleg vegyek egy külön routert?

Szia

Portnyitási probléma esetén @Roli82 tud segíteni.

Alább írta is, hogy el kellene neki küldeni az MT azonosítódat és központból frissítik a hgw szoftverét. Ezután már működni fog a port forward. Csak ezen hiba miatt nem szükséges külön routert venni :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdvözletem. Nekem is hasonló a problémám, egy hete váltottam az 1000-es csomagra, kaptam ezt a Kaon CG3000-et, azóta a PlayStation konzolom folyamatosan kibobálgat játék közben. Nekem is azt javasolták, nyissam meg a portot. Csak nem tudom hogyan kell.  Vagy esetleg vegyek egy külön routert?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Probléma megoldva, az alábbiakkal:

1. Roli82-nek elküldtem az MT azonosítóm, ő elintézte, hogy frissítsék a Kaon CG3000 szoftverét (system 1.1.48, cable modem 1.1.38), ez 48 órán belül megtörtént.

2. A csatolt kép szerint kell beállítani a port forwarding-ot. A szerver IP címéhez a saját belső IP címet kell írni (megállapítani legegyszerűbben: start menübe begépeled, hogy cmd. Elindítod a parancssort. A felugró parancssorban beírod, hogy ipconfig, enter. Az eredmények között az IPv4 Address sorában lévő IP címet kell használnod). Fontos, hogy a csatolt kép szerint külön-külön sorba kerüljön minden egyes port. Nekem nem működött úgy, hogy tartományokat adtam meg (pl. ez nemjó: külső port indítás 27014, külső port vége 27050, belső port indítása 27014, belső port vége 27050).

Mostmár működik minden! Köszönöm Roli82!

unnamed.png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Akik port nyitási problémával küzdenek a Kaon CG3000 eszközön azok küldjék el nekem privátüzenetben az MT azonosítójukat legkésőbb 2020.12.17-ig és az illetékes felteszi az 1.1.38 szoftvert várhatóan 2020.12.18.-án  pénteki napon, ami megoldja a port nyitással kapcsolatos problémákat.

Szerk:

Szoftverfrissítéssel kapcsolatban már nem tudok segíteni.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
módosítás

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
9 órája, j*****ak írta:

uzman - Nincs IPTV előfizetésem, csak internet. Miért akarnék saját routert mögé kötni?

Lehet, hogy ez oldaná meg a problémádat.

Elképzelhető, hogy pont azt a portot kellene nyitni, ami pl a hgw menedzsmentjének portja vagy valami más blokkolja a portot.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

havetta01 - Semmi érdemi választ nem kaptam még.

uzman - Nincs IPTV előfizetésem, csak internet. Miért akarnék saját routert mögé kötni?

Valóban lehetséges, hogy egészen egyszerűen bizonyos dolgok hirtelen nem működnek, amik eddig működtek, és senki sem tudja miért???

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
15 órája, j*****ak írta:

Néhány napja váltottam internet csomagot, és az új 1000/25 nethez kaptam egy Kaon CG3000 készüléket. Amióta beüzemeltem, minden kiválóan működik, sávszélességek rendben vannak (900/25-öt feletti eredményt ad a speedtest).

Azonban a Call of Duty: Warzone "Server Disconnected" hibaüzenetet dob.
Próbáltam gépet újraindítani, routert újraindítani, port forwardingot, tűzfalat ellenőriztem, hálózati adaptert alaphelyzetbe tettem és újraindítottam, játékot újratelepítettem, Battle.net adatfájlokat töröltem, de úgy tűnik semmi nem segít. Csak és kizárólag Warzone-nál jelentkezik a probléma és kifejezetten a router cseréje óta.
Mit tudok tenni?

Ha nincs IPTV előfizetésed, akkor kérheted, hogy bridge módba állítsák át az ügyfélszolgálaton a modemet és ilyenkor egy saját routert tudsz csatlakoztatni utána.

Ha van, akkor a router címét DMZ-re állítva a legtöbb, amit tenni tudsz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Hasonló gondokkal küzdök én is a Warzone kapcsolatban. Folyamatos magas Ping és Lag.

Kaptál valami értelmes megoldást már a problémára?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most