Néhány napja váltottam internet csomagot, és az új 1000/25 nethez kaptam egy Kaon CG3000 készüléket. Amióta beüzemeltem, minden kiválóan működik, sávszélességek rendben vannak (900/25-öt feletti eredményt ad a speedtest).
Azonban a Call of Duty: Warzone "Server Disconnected" hibaüzenetet dob.
Próbáltam gépet újraindítani, routert újraindítani, port forwardingot, tűzfalat ellenőriztem, hálózati adaptert alaphelyzetbe tettem és újraindítottam, játékot újratelepítettem, Battle.net adatfájlokat töröltem, de úgy tűnik semmi nem segít. Csak és kizárólag Warzone-nál jelentkezik a probléma és kifejezetten a router cseréje óta.
Mit tudok tenni?
Kérdés
j*****ak
Néhány napja váltottam internet csomagot, és az új 1000/25 nethez kaptam egy Kaon CG3000 készüléket. Amióta beüzemeltem, minden kiválóan működik, sávszélességek rendben vannak (900/25-öt feletti eredményt ad a speedtest).
Azonban a Call of Duty: Warzone "Server Disconnected" hibaüzenetet dob.
Próbáltam gépet újraindítani, routert újraindítani, port forwardingot, tűzfalat ellenőriztem, hálózati adaptert alaphelyzetbe tettem és újraindítottam, játékot újratelepítettem, Battle.net adatfájlokat töröltem, de úgy tűnik semmi nem segít. Csak és kizárólag Warzone-nál jelentkezik a probléma és kifejezetten a router cseréje óta.
Mit tudok tenni?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
8 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.