Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Kaon CG3000 - Warzone Server Disconnected


j*****ak

Kérdés

Néhány napja váltottam internet csomagot, és az új 1000/25 nethez kaptam egy Kaon CG3000 készüléket. Amióta beüzemeltem, minden kiválóan működik, sávszélességek rendben vannak (900/25-öt feletti eredményt ad a speedtest).

Azonban a Call of Duty: Warzone "Server Disconnected" hibaüzenetet dob.
Próbáltam gépet újraindítani, routert újraindítani, port forwardingot, tűzfalat ellenőriztem, hálózati adaptert alaphelyzetbe tettem és újraindítottam, játékot újratelepítettem, Battle.net adatfájlokat töröltem, de úgy tűnik semmi nem segít. Csak és kizárólag Warzone-nál jelentkezik a probléma és kifejezetten a router cseréje óta.
Mit tudok tenni?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 3

Probléma megoldva, az alábbiakkal:

1. Roli82-nek elküldtem az MT azonosítóm, ő elintézte, hogy frissítsék a Kaon CG3000 szoftverét (system 1.1.48, cable modem 1.1.38), ez 48 órán belül megtörtént.

2. A csatolt kép szerint kell beállítani a port forwarding-ot. A szerver IP címéhez a saját belső IP címet kell írni (megállapítani legegyszerűbben: start menübe begépeled, hogy cmd. Elindítod a parancssort. A felugró parancssorban beírod, hogy ipconfig, enter. Az eredmények között az IPv4 Address sorában lévő IP címet kell használnod). Fontos, hogy a csatolt kép szerint külön-külön sorba kerüljön minden egyes port. Nekem nem működött úgy, hogy tartományokat adtam meg (pl. ez nemjó: külső port indítás 27014, külső port vége 27050, belső port indítása 27014, belső port vége 27050).

Mostmár működik minden! Köszönöm Roli82!

unnamed.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Akik port nyitási problémával küzdenek a Kaon CG3000 eszközön azok küldjék el nekem privátüzenetben az MT azonosítójukat legkésőbb 2020.12.17-ig és az illetékes felteszi az 1.1.38 szoftvert várhatóan 2020.12.18.-án  pénteki napon, ami megoldja a port nyitással kapcsolatos problémákat.

Szerk:

Szoftverfrissítéssel kapcsolatban már nem tudok segíteni.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
módosítás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
15 órája, j*****ak írta:

Néhány napja váltottam internet csomagot, és az új 1000/25 nethez kaptam egy Kaon CG3000 készüléket. Amióta beüzemeltem, minden kiválóan működik, sávszélességek rendben vannak (900/25-öt feletti eredményt ad a speedtest).

Azonban a Call of Duty: Warzone "Server Disconnected" hibaüzenetet dob.
Próbáltam gépet újraindítani, routert újraindítani, port forwardingot, tűzfalat ellenőriztem, hálózati adaptert alaphelyzetbe tettem és újraindítottam, játékot újratelepítettem, Battle.net adatfájlokat töröltem, de úgy tűnik semmi nem segít. Csak és kizárólag Warzone-nál jelentkezik a probléma és kifejezetten a router cseréje óta.
Mit tudok tenni?

Ha nincs IPTV előfizetésed, akkor kérheted, hogy bridge módba állítsák át az ügyfélszolgálaton a modemet és ilyenkor egy saját routert tudsz csatlakoztatni utána.

Ha van, akkor a router címét DMZ-re állítva a legtöbb, amit tenni tudsz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
59 perce, Chamat72 írta:

Üdvözletem. Nekem is hasonló a problémám, egy hete váltottam az 1000-es csomagra, kaptam ezt a Kaon CG3000-et, azóta a PlayStation konzolom folyamatosan kibobálgat játék közben. Nekem is azt javasolták, nyissam meg a portot. Csak nem tudom hogyan kell.  Vagy esetleg vegyek egy külön routert?

Szia

Portnyitási probléma esetén @Roli82 tud segíteni.

Alább írta is, hogy el kellene neki küldeni az MT azonosítódat és központból frissítik a hgw szoftverét. Ezután már működni fog a port forward. Csak ezen hiba miatt nem szükséges külön routert venni :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...