Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Lejárt dominó egyenleg


Mamci

Kérdés

Hello!  Lejárt a dominókártyám hűségideje, és az egyenleg visszaigénylésére rendszeresített nyomtatványt nem sikerül kitölteni többszöri próbálkozás ellenére sem. Most pedig már letiltott többszöri próbálkozás miatt. Mi a teendő ilyen esetben hogy visszakaphassam az egyenlegemet ? Köszönöm a választ.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia!

A Domino egyenleget vissza tudod igényelni, ha te voltál a szerződés előfizetője.

Hogyha levelet írtál nekünk, akkor azt erre illetékes részlegünk meg fogja számodra válaszolni.

A levelekre beérkezési sorrendben kerül sor a válaszadásra. Az ünnepek közeledtével többen keresnek meg bennünket, így elképzelhető, hogy néhány napra szükség van a válasz megküldésére.

Bízunk benne, hogy hamarosan kollégáink válaszolni fognak neked is! Türelmedet köszönjük!

Egyéb esetben, ha online nem sikerül az igény leadása, akkor telefonon a 1414-es számon tudsz ilyen jellegű igényt leadni, ha nincs lehetőséged Telekom saját üzletünkbe befáradni! ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...